Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

18 Eyl 2015

Eski 'We Got Married' Çifti Lee Hongki ve Fujii Mina 'Evliliklerini' Yad Ediyor

FTISLAND Turkey

Eski 'We Got Married' çifti FTISLAND'dan Hongki ve Fujii Mina 17 Eylülde KBS 2TV'nin 'Happy Together' programında tekrar bir araya geldi! İkilinin birbirine saygı duydukları ya da etkilendikleri anlar ele alındı. 

Hongki belirtti: "İlk başta hiçbir bilgim yoktu. Fotoğrafını görmüştüm ve çok güzeldi. Karmaşık olduğunu da düşündüm."

Bunun üzerine Fujii Mina Hongki'yi iyi bildiğini açıkladı: "Dramasını izlemiştim ve hatta FTISLAND'ın şarkılarını dinliyordum bu yüzden onun önayak olacağını düşünmüştüm ancak çekimin ilk günü aslında benim öncülük etmem gerekti."

Hongki de açıkladı: "Gelinlik giydiğinde kalbim pır pır etti. Birlikte çekim yaptığımız için hep birbirimize yakındık." 

Ve ekledi: "Aslında onunla tanışmaktan çok korkuyordum. Çok iyi korece konuşuyor ve böyle küçük güzel bir yüzü var. Gözüm korkmuştu. O zamanlar bir de biraz kilo almıştım. Bu yüzden baştan öz güvenim yoktu."


Fujii Mina: "Benim için şarkı söylediğinde gözlerim yaşla doldu. Her şeye veda etmek üzücüydü. Kamera direktörü veya yazardan da ayrılmak istemiyordum. Üzgündüm."

Hongki: "Bunu ben bile bilmiyordum ve konuşamadım" diye ekleyerek herkesi güldürdü.

Ancak Fujii Mina'nın açıklamasına göre her şey çok parlak ve neşeli geçmiş değil: "Balayımız için Japonya'ya gittik ama yolcu gemisine mi binsek yoksa bot yolculuğu mu yapsak karar veremedik. Ben bota binmek istemiştim ama Hongki rahat yolcu gemisini istedi. Taş, kağıt, makasta ben kazandığım için bota bindik. Ama yolculuk sona erip akşam yemeği yemeye gittiğimizde Hongki: "Botun bu kadar eğlenceli olacağını bilmiyordum." diye itirafta bulundu.


Kaynak: allkpop + soompi
Çeviri: primmonster @FTurkey_Pri

Siteden yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır!!

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna