Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

11 May 2012

Bir Soru 5 Dakikalık Bir Tartışmaya Dönerse!

FTISLAND Turkey
Bir Soru 5 Dakikalık Bir Tartışmaya Dönerse!



Japonya Hayran Buluşmasında.
Hayranlardan biri Hongki'ye soruyor:Kız olsaydın üyelerin dışında evlenmek için kimi seçerdin?

H:Cidden kimse yok
JH:Bir tane yok ama eğer
HK:Bir tane yok ama eğer eğer
SH:Seunghyun Seunghyun!
JJ:Jaejin Jaejin
SH:Seunghyun

Jaejin! Seunghyun!!

HK:ahh... Jaejin'in çok kılı var o yüzden kesinlikle hayır diyorum.
Seunghyun Seunghyun
HK:Ahh imkansız.Minhwan çok kısa o yüzden hayır.Imm... Seunghyun biraz...Hala düşünüyorum..
SH:Vay ! Benim hiç kılım yok.Bacaklarım tertemiz
HK:Kıl..Hiç kılın yok mu yani?!
SH:Ah hayır~(kız sesiyle) çok acıtıyor
HK:O zaman Seunghyun'u seçiyorum

*Jonghoon elini tutuyor ve kendini işaret ediyor

Sunucu:Sebep ne?

Seunghyun hemen moda giriyor.

HK:Jonghoon'un kişiliği ve herşeyi iyi ve hayatında da kimse olmadığını söylüyor.Jonghoon'un kişiliği şey gibi...

JH:Seni seviyorum

HK:O hep böyle!Hep bunu söylüyor! Ne zaman ilk kez bir kızla buluşsa hep ''seni seviyorum'' ya da ''sen benim tipimsin'' diyor.

JH:Hongki Hongki x2 Bugün yalan söyleme günü

Sunucu:Peki Minhwan'ın kişiliği?

HK:Minhwan..çok nazik.

JJ:ooohhh~

HK:ama içtiği zamanlar haha geçen gittiğimizde mesela

JJ:Kayak merkezi

HK:Evet CN Blue ile kayağa gittik.Kayak yaparken eğlendik ve geri geldğimizde hepimiz sarhoştuk.Menejerlerimiz de dahil.Ve o zaman Minhwan sarhoş oldu ve birşeyler dedi, böyle 1,2 saat kadar hep aynı şeyleri tekrarladı durdu.Ben Yonghwa menejer ve Jaejin hepimiz ''Yeter artık kes şunu.Çabuk uyu'' dedik ama o sonra '2Hyung üzgünüm bir kez olsun beni dinle'' dedi.

JJ:Ellerini de tutuyordu.

HK:Yonghwa da ''Bu kadarı da fazla buna katlanamayacağım'' dedi ve gitti.Ben ve Jaejin de Minhwan'ı yatağına götürmeye çalıştık,ona onu sevdiğimiz söyledik ve o tarz şeyler söyledik *hayranlar çığlık çığlığa burda*Sonra ayılmaya başladı ve böyle ağlamaya başladı *burda Hongki Minhwan'ın taklidini yapıyor''

Sunucu,Jonghoon:Minhwan neyin var

MH:Vallahi bu benim için bir ilkti ve hiçbirşey hatırlamyıyorum..haha

HK:Hatırlamıyor musun?

MH:Evet üzgünüm

HK:Kıllarını almayı çok seviyor.Yazın da.Bu kadar çok yapsa da yine de çok kıllı!

JH:Hongki bugün çok sinir bozucusun

JJ:Neden böyle dedin anlamadım şimdi

HK:Ama bence o en naziği.Ona kötü eşek şakaları yapsam da bana şakayla karşılık vermeyi seviyor ya da benimle dalga geçiypr o yüzden bence o en iyisi.Hepimizin ortasında gibi zaten grupta da ortancamız.Bu orta pozisyonda bizim için çok şey yapıyor ve o iyi bir çocuk.AMA ÇOK KILLI!ÇOOK!BAŞTAN AŞAĞI!!

JJ:Benim kılım yok!

Sunucu:Evet çok da kıllı gözükmüyor mesela yüzünde hiç göremiyorum

HK:Yüzünde.. yakınıa bir git ve yüzüne bak bakalım

*Jaejin bir surat yapıyor*
*Jaejin ve sunucu birbirlerine yürüyor sunucu tshirtünden içeriyi dikizliyor*

Sunucu:Vuu bağrı!

HK:Değil mi?! Bağrı çok kıllı

JJ:Ne?! Hiç yok be!! *biraz bağrını açıyor* HİÇ YOK! GERÇEK OLAN BU!! Lütfen bana inanın lütfen

*sanırım sunucu şaka yapıyordu kendisi Koreli bir komediyen*

Sunucu:Anlıyorum.. peki neden Seunghyun'u seçtiğini açıklar mısın?

HK:Ah cidden onun kişiliğini çözemiyorum.Şaka şaka.Ama ah Seunghyun şey gibi..ımm orta yerde geldi ve o zamandan beri beraberiz ama geldiğindeki gibi çok yakınlaştığımızda ve dengelendiğimizde bence o en zor zamanları geçirdi ama o hep çok çalışır.

SH:Bu yüzden mi benimle evlenirsin?

*Hongki birkaç kez kafa sallıyor*

HK:Bu asıl sebep değil ama kız olsaydım ahh

SH: Ben pop masajcısı mıyım?

HK:AHHHHHH onun pop masajı en iyisi! haha benim için popo masajı yapar ama  ah çok iyi hissetiriyor

JH:Seni sapık!

HK: O.O Ben sapık değilim yani bunu bana yapınca böyle oluyorum hepsi bu *bir iki hareket yapıyor*

SH:Şey gibi oluyor... *duraklıyor çünkü ne söyleyeceğini bilemiyor* Ah evet (oh yeah diyor burada)

Sunucu:Bu Oh yeah de neyin nesi?

SH: Masajı yapınca *hongki'yi işaret ediyor* ''Ohhh(kızsal bir sesle) Biraz daha'' diyor

JJ:Sapık *Hongki'yi işaret ederek* sapık sapık sapık

Sunucu:arara teşekkürler

Teşekkürler

HK:Seunghyun onu seçtim ben.

(konuşmalar boyunca devamlı gülmüşler)

Bunlar cidden sapık :P

cr.depps1004.tumblr
Çeviri:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

2 yorum:

  1. Ahah çok güzelmiş. Bunun videosu var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım var ulaştığımız zaman videoya aktaracağız ^^

      Sil

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna