Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

26 Eki 2012

Cling (Türkçe Çevirisi)

FTISLAND Turkey

Hep böyle değil mi? Gözyaşlarım akarken, inanıyorum ki geri döneceksin
Herşey yalan olsa da, geri döneceğini söyleyeceksen, herşey yolunda olacak; yolunda

Çok fazla beklemek zorunda olsam da, kalbimin sahibi olabilecek tek kişi sensin
Kalbimde yalnızca sen varsın

Günler geçer,gözyaşlarım dökülür
Anılar silinmez

Yüzlerce, yüzlerce kez, ne kadar adını haykırsam da duymuyorsun 
Tekrar haykırıyorum neredesin?

Kalbimdeki aşk kalbimi paramparça etse de
Zaman ruhsuzca geçse e

Bu doğru değil; geçen zaman beni öldürüyor ve ağlıyorum
Yüreğimdeki aşk kırıldı, birilerine aşık olmakla

Sensiz yaşayacağımı söylediğim yalandı
''Seni sevdiğim için seni bırakıyorum''  bahanesinden

Senden kurtulmuş olsam da, hergün aptalığım kalıcı


Yüzlerce, yüzlerce kez, ne kadar adını haykırsam da duymuyorsun 
Tekrar haykırıyorum neredesin?

Ayrı düşen kalperimiz
Buna sabretse ve dayansa da..

Hayır bu doğru değil; Ne kadar itelesem de hiçbir kıpırdanma yok

ayrılmanın yeni bir aşkı getireceğini söyledin
Bu benim için doğru değil, ayrılmak sadece benim burda kalmama yaradı
Birilerinin bana gelmesine değil

Kendime hep o gitti diyorum
Ama kendimi dinlemiyorum ve sadece seni arıyorum

Seni sevdim, sevdim seni
Ayrılığımız geri durmamı sağlasa da gözyaşlarımla seni çağırmaya çalışıyorum

Herşey yalan,yalan herşey
Günler geçtikçe seni daha çok düşünüyorum

Seni sevmekle kalbim paramparça olsa da
Zaman geçip gitse e ve herşey lekelense de

Hayır bu doğru değil, daha yaralıyım ve öncekinden daha çok ağlıyorum
Seni sevmekten ötürü kalbim paramparça olsa da, bu yalan
Birilerini severek yaşamaya devam edeceğim

Yaşayabilirim dediğimde yalan söylemiştim

Üzgün olduğunu söylediğinde, hepsi yalandı
Beni bırakma çünkü seni seviyorum

Beni sevdiğini söylediğin halde neden beni bırakıp gittin
Sensiz yaşayamam ben
O kelimleri kolayca sarfetme,aşk ağlar;ağlar...






FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna