Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

16 Mar 2012

FT Island'da En Çok Kız Telefonu Kimde?

FTISLAND Turkey


14 Mart'ta FT Island MBC'nin every1's Weekly Idol'unda Idol of Week bölümüne konuk oldu.Programın yayınlanan bu bölümünde FT Island'ın Jong Hoon'u kendinin grupta neden en çok bayan telefonuna sahip kişi olduğuna dair açıklamak zorunda kaldı.

Jung Hyun Dong FTI'a ''Jong Hoon'da kimlerin numaraları var diye sordu diğerleri de Kara2dan Goo Hara GG'den Jessica Davichi'den Kang Min Kyung ve Miss A'den Suzy şeklinde cevap verdiler.Jong Hoon da diğer üyeler tarafından biraz savunmasız yakalnmış gibi oldu.

O da ''Yani Goo Hara ile beraber katıldığımız programlar oldu.Onu daha iyi tanımak istedim ve telefon numarasını aldım.Jessica'yla da aynı kuaförü kullanmışlığımız var.Onunla arkadaş olmak istediğimden oradaki çalışanlardan telefon numarasını almıştım.Aklımda birşey olduğundan değildi yani.''

Sunucu Jung Hyung Don ve Defconn Jong hoon'a mesajında neler yazdığını sordular.O da ''Merhaba arkadaşk olmak istiyorum'' diyorum şeklinde cevap verdi.''Ama artık yapmıyorum bunu,çünkü adım oyun yapana çıkıyordu'' diye de ekledi.



Kaynak:soompi
Çeviri ve Derleme:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

2 yorum:

  1. Jonghuuuunnnnn!!!! Dayak istiyorsun sen!! Böhü :'(

    YanıtlaSil
  2. off çok çapkınca hareketler yaa :'(

    YanıtlaSil

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna