Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

26 Eki 2012

Polar Star (Kutup Yıldızı) Türkçe Okunuş + Okunuş

FTISLAND Turkey

いつでも どこでも 変わらないあの光変わらない この想い
itsudemo dokodemo kavaranai anohikari kavaranai kono omoi
Ne zaman nerede olursa olsun o ışık değişmeyecek bu his deişmeyecek

窓辺に 頬杖をついて 見上げた冬空いつも 同じ場所で 輝く星があった
madobeni hoozuevo tsuite miageta füyuzoraitsumo onaji başyode kagayaku hoşiga adta
Çenemi dinlendiriyorum ellerimin arasında, bir kış semasına ve hep orada parlayan yıldızlara dikiyorum gözlerimi 


揺ぎ無いもの 僕の中にも 見つけたかった変わらない弱さなんかじゃない 変わらない強さを
yuraginaimono bokuno nakanimo mitsuketa kadta kavaranai yovasa nankajanai kavaranai tsuyosa vo
Kendi içimde de buldum o sönmeyecek şeyi Değişmeyen bir zayıflık değil sarsılmayan bir dayanma gücü

そうもしかして 君への想いがたった一つの 誇りなのかもしれない
sou moşiikaşite kimi e no omoi gatadta hitotsuno hokorinano kamo şirenai
Ve belki de sana olan bu hislerin gurur duyabileceğim tek şey olduğu doğrudur

何度も 何度も 君の名前を呼んだ届かなくても ただ ただ ただ
nandomo nandomo kiminonamae vo yondatodo kanakutemo tada tada tada
Tekrar tekrar,tekrar ve tekrar adını haykırdım sana ulaşamasam da sadece,sadece,sadece


いつでも どこでも 変わらないあの光変わらない この想い
itsudemo dokodemo kavaranai ano hikarikavaranai kono omoi
Ne zaman nerede olursa olsun o ışık değişmeyecek bu his deişmeyecek


隣町が ここから見えるのは 冬だけって丘の上で 呟いた 君を思い出した
tonarimaçi ga kokokara mierunova füyu dakedteoka no ue de tsubuyaita kimi vo omoidaşita
'Kışı ancak komşu kasabadan görebilirsin' tepedeki söylenmeni hatırlıyorum 

舞い落ちる粉雪に 窓の外を仰いだきっと どこか 遠くで 君も見てる気がしたんだ
maioçiru konayuki ni madono soto vo aoidakidto dokoka tookude kimi mo miterü ki ga şitanda
Pencerenin dışında dans eden kar tanelerine bakıyorum Senin de uzaklardan kesinlikle aynı manzarayı seyrettiğini hissediyorum 

この世界では 何もかもがたった一度の 奇跡なのかもしれない
kono sekai deva nanimo kamogatadta içido no kiseki nano kamo şirenai
Bu dünyada herşeyde hep o mucize var değil mi?

何度も 何度も 君の名前を呼んだ白い吐息と 共に消えていくよ
nandomo nandomo kiminonamae vo yondaşiroi toiki to tomoni kiete ikuyo
Tekrar tekrar,tekrar ve tekrar adını haykırdım soğuk nefesimde kaybolurken

どんなに どんなに 空に手を伸ばしても掴めない雪のように
donnani donnani sorani te vo nobaşitemo tsukamenai yuki no youni
Bir tek yıldızlar nerede olduğumuzu biliyor 

二人の行方は あの星だけが知ってる物語はほら まだ まだ まだ
fütarino yukue va ano hoşi dakega shidterumonogatari va hora mada mada mada
 bu hikaye bitmedi, henüz, henüz, henüz

何度も 何度も 君の名前を呼んだ信じ続けて ただ ただ ただ
nandomo nandomo kiminonamae vo yondaşinji tsuzukete tada tada tada
 Tekrar tekrar,tekrar ve tekrar adını haykırdım soğuk sadece sadece saece inanmaya devam ederek

いつでも いつまでも 変わらない星のように終わらないこの想い
itsudemo itsumademo kavaranai hoşinoyounio varanai kono omoi
Tıpkı değişmeyecek yıldız gibi bu hisler de değişmeyecek

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna