Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

12 Eyl 2015

110915 Tayland'daki We Will Konseri Öncesi Basın Konferansından

FTISLAND Turkey

S: Konserin teması We Will olduğundan, yapacağınız şey nedir?
Hongki: Ah, biz mi (üyeler)? We Will yalnızca bizi kastetmiyor, aynı zamanda fanlar da demek. Bizim (üyelerin) ve fanların birlikte yapacağı şeyleri ifade ediyor. Yani sadece bizim yapmak istediğimiz şey değil aynı zamanda fanlar da bize yapmak istedikleri şeyi söyleyebilir böylece birlikte yapabiliriz.

S: Diğer üyeler de var ama neden JaeJin'in köpek (Puppy için) olmasına karar verildi?
Jaejin: Ah, niye ben oldum? *üyelere bakar*
Hongki: İçtiğinde bir köpek gibi olduğu için!
Jaejin: *yenildi*
Seunghyun *yardım eder*: Ama ilk bakışta bile, JaeJin'e baktığınızda, sevimli

S: Kariyeriniz boyunca her türlü programa davet edilmiş olmalısınız, en zor bulduğunuz program hangisi?
Hongki: Ah.. gerçekten bu şeyleri yapmayı sevmiyoruz.. ama.. en çok ISAC'ı yapmayı sevmiyoruz. (Ç/N: ISAC, Idol Star Athletics Championships) *kafasını sallar* Bizim için çok fazla olan bir program. Dans grubu değiliz, vücudumuzu çok fazla hareket ettirmiyoruz. Hatta pratikler esnasında hiç hareket etmeyen üyelerimiz bile var.

S: Üyeler arasında, birbirinizle yakınsınız, herhangi bir üyenin sahip olduğu olağanüstü bir çekiciliği var mı? ev işleri, yemek pişirmek gibi şeylerde iyi olmak gibi mesela?
FTISLAND: ……………….. (LOL)
Jonghoon: Ben yemek yapmakta iyiyim!
MC: Hiç Tayland yemeği yapmayı denedin mi?
Jonghoon: …… deneyeceğim!

S: Ama temizlikte iyi olan bir üye var mı?
FTISLAND: ………….. (Priler güler LOL)
Minari: *başını fazlaca sallar*
Jaejin: Şey, ihtiyacımız olursa yaparız, ama bunda iyi olduğumuzdan değil..
Hongki: Jaejin-ssi.. aslında o kirli şeyleri sever…
Jaejin: *(yine) yenilir*
Minari: *sırtını sıvazlar*
Hongki: Millet, biraz uzak olduğunuz için anlamayabilirsiniz ama ona yaklaştığınızda biraz pis kokuludur.
Jaejin: *kendini savunmaya çalışır*
Hongki: *kurtarma girişimi* Ah ama.. Jaejin-ssi şu an cidden temiz.

S: Geçmişte belli bir zamana dönme ve bir şeyleri tekrar yapma şansınız olsaydı hangi döneme gitmek isterdiniz?
Jonghoon: Ama şu an da iyi..
Hongki: Ben.. kontratımı imzaladığım zamana dönmek istiyorum..
Jaejin: Ben de, ben de
(Priler sıkı alkışladı, üyeler de onlara güldü LOL)
Jonghoon: *ingilizcede, direkt olarak Prilere sordu* neden, neden, ne? FNC'yi seviyorum ben! *güler*
Hongki: Artık iyi ama yapabilseydim, kontratımı imzaladığım zamana dönmek isterdim böylece kontratıma daha avantajlı koşullar koyardım.

S: Sadece kendi kendinize olduğunuzda, en çok ne hakkında konuşursunuz?
Hongki: Kadınlar.
MC: Bu konuda konuşmayı en çok seven biri var mı?
Hongki: Jaejin-ssi.
MC: Bunun dışında?
Hongki: Hmm.. ilgi çekici şeyler hakkında da konuşuruz, ama çoğunlukla sadece bu konuda (kadınlar) konuşuruz. *Prilere* siz de birlikteyken erkeklerden çokça bahsetmez misiniz?
Priler: Evet!
Hongki: İşte bakın?
MC: Ben de, ben de..
Hongki: Yapacak bir şey yok, insanız sonuçta.

S: Hongki-ssi.. şu an yeşil saçların var? Denemediğin bir renk kaldı mı?
Hongki: *ifadesiz bir suratla* Hayır yok.
Jonghoon: Gökkuşağı rengi??
Hongki: Hayıııır!!!


Kaynak: lakkimi
Çeviri: primmonster @FTurkey_Pri

Siteden yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır!!


FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

1 yorum:

  1. Kesinlikle denenmedik renk bırakmadı resmen :D valla kadınlar konusunda haklı dürüst olmak lazım bizler de bir araya gelince erkeklerden konuşuyoruz di mi ama :D :D

    YanıtlaSil

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna