Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

25 Eki 2012

(Haber) FTIsland “Bu aşk ve gurur duymakla ilgili bir albümdü”

FTISLAND Turkey


FTIsland son görüşmemizde, “Dördüncü albümümüz Five Treasure Box üç yıldır Kore’deki ilk resmi albümümüz. “Kendimizi ona bağlanmış hissettik, çünkü kendimize ait birçok şarkı da bulunuyor.” açıklamasını yaptı

Toplamda 10 şarkıdan 7 tanesinin bestesi veya sözü FTIsland üyelerine ait.

FTIsland Kore’de albümleriyle ilgili olumlu geri dönüşler almakla birlikte, ayrıva Tayvan albüm listelerinde de geçen hafta zirvedeydi. “Hepinize tüm bu sevginiz için çok teşekkür ederiz ve daha da sıkı çalışan bir grup olacağız.” diyerek söz verdiler.



“I Wish” ile yaptığı son comebackle FTIsland, şarkının akustik gitar ve batı tarzı trampetin karışımından oluşan sounduyla, başarıyla popülerlik kazanmaya devam ettiği görünüyor.

BluePrim not: Haberi çevirenin yazının sonuna kendi yazdığı düşünceleri var. Ona katılıyorum ve size de göstermek istiyorum:
 


*** Bu makalede haksızlık olduğunu düşünüyorum.
 


FTISLAND 4. resmi albümü Five Treasure Box’ı sanki dün yayınlamış gibi geliyor. Onlar tarafından yazılan/bestelenen şarkılar için heyecanlanmam ve albüm isim şarkılarını görünce hayal kırıklığına uğramam sanki daha dünmüş gibi. Röportajlarını okurken ve paylaşırken “uzlaşma”dan bahsettiklerini gördüğümde kalbimin acıması sanki dün olmuş gibi.
 


Ama..
 

Her gün FTISLAND üyelerinin “müzisyen” olarak büyüdüklerini hissediyorum. Ünlülerin belirli hayat standartlarından farklı bir yere koparak ayrıldıklarını ve özgür bir grup olarak uçtuklarını hissediyorum. 


Büyük hayaller kurduklarını ve bu hayale doğru koştuklarını her gün hissediyorum. Her gün hissediyorum ki, onlar sadece üç şeye inanıyorlar: müzik, Primadonnalar ve kendileri.
 


Albümlerini %100 kendilerine ait yapalım! 

İng. çeviri ve sondaki yazının sahibi: DJ. Pri
Çeviri: BluePrim @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna