Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

12 Haz 2012

20 MAYIS FTISLAND 2. ALBÜM ÇIKIŞ AKTİVİTESİ

FTISLAND Turkey

20 Mayıstaki FTISLAND’ın 2. Albüm çıkış aktivitesine gittim. Etkinlikten önce 2’den fazla albüm almamız ve giriş izni için başvurmamız gerekiyordu. Şanslıyım ki iyi bir referans numarasıyla giriş izni alabildim. Numaram neydi tahmin edin? 7 numarayı aldım!!! Tüm hayatım boyunca en şanslı numaram, böylece alanda ön taraftan onları görebildim!!! Gördüğünüz gibi çok heyecanlıydım bu yüzden olayların çoğunu hatırlamıyorum. Üzgünüm, ama genel olarak konuşma kısımlarından oluşan bir hayran anısı yazacağım.


Şarkı listesi: (doğru sırada mı emin değilim)

1.SATISFACTION Korean Version
2.WANNA GO
3.YUKI
4.PAPER PLANE
5.STAY 
 

Bu aktivitede neden YUKI’yi koydular hiçbir fikrim yok. Çünkü albüme dahil değil. Ama sahne performansları muhteşemdi!!! O kadar iyiydiler ki hepimiz şarkıyı yaşadığımız için bütün alan sessizlikle çevrildi.


Işıklar söndükten sonra, FT üyeleri sol taraftan sahnede belirdi. Sahneye çok doğal çıktılar.Bu yüzden kısa bir süre hepimiz isimlerini bağıramadık. Sahneye ilk JJ geldi, ondan sonraki sıra→SS→HK→MH→JH.


O andan sonra… Tüm hafızamı kaybettim >< Bana çoooook yakınlardı… sanırım JH’la göz kontağı kurdum! (Bu hayalimin ürünü mü? Hayır değil!) Ve sanırım HK ile de göz kontağı kurdum.(işte bu hayalimin ürünü olabilir,kkk) İki şarkı söyledikten sonra JH nerdeyse nefes nefeseydi!!! Müthiş bir enerjiyle çaldı!!!

-----------------------------------------------------------

Konuşma Kısmı

Sunucu HK’nin Japon arkadaşlarından biri olan Japon komedyen Bay Kohmoto’ydu. Sahneye geldi ve PRIlere Bay Kohmoto ve HK’yi bir araya getirdikleri için teşekkür etti. Bu “kader” aynı zamanda onu şu anda FT’nin sunucusu yapmıştı. Sonra Bay Kohmoto PRIlerle “I hope”u söyledi! Gerçekten iyi söyledi ve bizi canlandırdı^^

Sunucu ve PRIler o coşkuyu yaşarken , HK elinde mikrofonla sahneye çıktı , biraz kıskanmıştı ve konuşarak araya girdi.

HK: Ah –A-h Beni duyabiliyor musunuz??

Sunucu: Ah, Hongki nerdesin?

HK: Ah ben mi? Tam şu anda Tokyo’dayım.

FT üyeleri de tekrar sahnede belirdi. Sahnenin sağ kısmında bu sırayla oturdular:

Sunucu:Bay.Kohmoto→SH→JJ→MH→HK→JH. 

Twitterda duyduğuma göre HK’nin sandalyesi için minder hazırlanmıştı… Bir dedikoduya göre HK’nin hemoroid sıkıntısı olduğu söyleniyordu…kkk. Sadece bir “sivilce” olduğunu söyleyerek reddetti…kkk.

İlk olarak albüme neden 20 (twenty) ismini verdiklerini sordular. Ama bu 4. Toplantıydı ve bir çok röportajda defalarca sebebini anlatmışlardı. Bu soruya cevap vermek istemediler. Ama sunucu bu yüzden oraydı ve cevabı söyletmek için uğraştı.

Sunucu: Peki çocuklar, anlamını bilmeyen birileri olabilir.Sormama izin verin, başlığın anlamını bilmeyen var mı?

3 PRI elini kaldırdı!

Sunucu: Gördünüz mü, hadi!

HK: o zaman Jaejin-kun hadi bakalım

JJ: Yaş ortalamamız 20ve hepimiz yetişkin olarakkabul edilen bir yaşa ulaştık..Bu yüzden hislerimizi ve şu anki düşüncelerimizi bu yaşımızda müziğimizle ifade etmek istiyoruz….

JJ anlamını Japonca çok akıcı ama yavaş anlattı!!!



Şimdi soru zamanı!

S1: Şu anda hepiniz yetişkin kabul ediliyorsunuz. Yetişkin bir erkek olmak için yeterlilikler nelerdir?

HK: Etkili bir güç ve otoriteye sahip bir erkek.

Sunucu: FT üyeleri içinde en etkili güce kim sahip?

HK: o Jaejin-kun! Çünkü tüm üyeler içinde en ciddi o görünüyor, değil mi? Hm Kore’de hem Japonya’da ne zaman şirket başkanından bir şey alınması için isteğimiz olsa,Jaejin-kun ciddi şekilde sorar…(JJ’in sesini taklit ediyor) “Ah bay başkan, bana bir iyilik yapar mısınız, ..şuna gerçekten ihtiyacımız var” o da bizim için alır. Ama ne zaman ben sorsam “Hayatta olmaz,saçmalama!” diye cevap verir,kkk.

Sunucu: Vaovv, JJ’i çok övdün!

HK: Çünkü daha önce bununla ilgili çok konuştuk…

Sunucu: Yetişkin bir erkek nedir?

JH: Ah.. Vücudun alt yarısındaki “GÜÇ” ?

PRI: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Sunucu: Hey hey hey! Lider ne diyorsun!!!!

HK: Ah..”GÜÇ”ten çok “DAYANIKLILIK” ? kkkkkkk

PRI: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Sunucu: Hey siz abiler!!!!!!! ><

JH: HAYIR!!!! “ONU” kastetmedim!!!!! Bunun gibi!!!!!

…JH oturmuş vaziyetteki konumunu koruyarak gitarını çalar gibi yapar.

Sonra SH yavaşça konuşur..

SH: veya “TEKNİK” diyebilir miyiz?

PRI: (nerdeyse bayılıyorlardı!)

HK: Seunghyun-kun’un hiç “TEKNİĞİ” yoktur,kkk ^^ Gitarı hep böyle çalarsın!

…ve HK , ayaklarını içe basarak SH’un gitar çalışını taklit etti. Aynen SH gibiydi, kkkk^^

HK: Ah..ve CNBLUE’dan Jonghyun..kkkk^^



Sunucu: Hey eğer siz “vücudunuzun alt kısmının” “GÜÇ” , “DAYANIKLILIK” ve “TEKNİK”e sahip olmasından bahsederseniz çoğu PRI “ONU” hayal eder!!!

HK: Sorun değil çünkü zaten olgunlaştık^^

(Bu konuyla ilgili Hongki daha sonra tweet attı, “Böyle edeprizce bir şeyden bahsettiğim için beni affedin.”)

Sunucu: Peki ya Jaejin?

PRI: Kıl! Vücut kılı!

HK: Jaejin-kun’un sırtı kılla dolu!

JJ’in zorda kalmış bir ifadesi var, ama biraz da mutlu görünüyor^^

JJ: Kılım yok! Değil mi SH? (yardım ister gibi SH’a dönüyor)

SH: Ah çok çekici olmalısın^^(Sahip olduğun kıllarla demek istiyor.)

JJ: ><

PRI: Göster bize!

Sunucu: Sırtında kıl mı var? Normalde göğsümüzde, koltuk altımızda, bacaklarımızda vardır. Sen de nerde?

HK: Hayal edemeyeceğiniz bir yerde!

Sunucu: Nerde? Belki ayağının altında??? (JJ’in siyah botlarını işaret eder) Bu kadar çok kıla mı sahipsin??

JJ: (sandalyesinde zıplayarak) HAYIIIRRR ><

HK: Başka bir yerde ama normal…←kalıcı!

SH , JJ’in tişörtünün arkasını açtı ve JJ’in iç çamaşırı biraz göründü!!! (Görünürde kıl yoktu!)

Sunucu: Peki ya Minhwan?

MH: ah..Kol kasları! (İyi gelişmiş kaslarını PRIlere gösterdi.)

PRI: WOW!!!!!!!!!!!!!!

HK: 1 dakika bekleyin, sizler gerçekten böyle şeyler mi duymak istiyorsunuz!?

HK: sandalyeden zıpladı ve çığlık attı,kkk. Belki de haha önce söylediği “ŞEY”den utanmıştı,kkk.


Not: Kısa Japonca dersi

Sıradaki konuşmaları anlayabilmek için bu iki Japonca kelimeyi not alın.
Hige=sakal
Higesori=traş makinesi



Sunucu:Peki ya sen SH?

SH: Ah ben mi? Sabahları kalktığımda benim “higesori”m uzunsa…Ah..”Higesori” uzun…(Sunucudan yardım istiyor)

Sunucu: (SH’un söylediğini anlamıyor) “Higesori” uzun??? Neyi kastediyorsun?

(Kimse onu anlamıyor. SH sakalını traş ediyor gibi yaparak devam etti.)

HK: Elektrikli traşmakinesi kullanmak???

SH: Hayır, benim “Higesori”!!!

Sunucu: “Hige” (sakal) mı diyorsun?

SH: “Hige”? kk? (diğer üyelerle korecesini konuşarak emin oluyor)

SH “Higesori” (traş makinesi) kelimesini sakal olarak düşünmüştü! Hatasını anlayınca kahkahalara boğuldu,kkkk. 

Artık öğrendi!!!

S2: Eğer vücudun bir bayan vücuduna dönüşseydi, ne yapmak isterdin?

HK&JH: Kaplıcalara gitmek isterdim!!! (Aynı anda bağırdılar!)

Sunucu: hey, gene aynı şeyi yaptınız??? Ama vücudunuz zaten kadın!?

HK&JH: (kendi vücutlarına bakarak) O zaman kendimde bakacağım.

Sunucu: Peki Jaejin?

JJ: Ben? Şey yapacağım…

PRI: Kıl epilasyonu!

FT: Hıı??

PRI: Kıllarını aldırmak!!!

Hala “Kıl” konuşması devam ediyor…

JJ: Gördün mü! Herkes SENİN yüzünden inanıyor
~()

JJ ağladı ><

JJ: Ben Hongki-hyun’u kendime aşık edeceğim..

PRI: Baştan çıkarma!

JJ: Evet, onu baştan çıkaracağım ve onunla çıkacağım

Sunucu: Onu baştan çıkarmak? Neden?

JJ:Hongki-hyun’la ilgili her şeyi biliyorum, karakterini de. Böylece onu bana aşık olması için baştan çıkaracağım ve beni derin şekilde sevdiği anda “Senden hoşlanmıyorum!!!” diyerek ondan kurtulacağım.

HK: kkk..Ama ben kıllı kızlardan hoşlanmam!!!

JJ: ><

Sunucu: Peki Minari?

MH: Bir erkekle çıkmak istiyorum!

PRI:Oh!!!

Sunucu: Doğruyu söyle. Minari bir “ERKEKLE” en çok çıkabilecek gibi görünen kişi.(MH erkek olmaına rağmen başka bir erkekle çıkabilecek gibi görünüyor demek istedi!).. Nasıl sorardın? Ben erkek olayım, kız avı provası yapalım.

MH: (Yüksek bir ses tonuyla) Afedersiniz? Telefon numaranızı alabilir miyim?

Sunucu: Çok direkt oldu!!! Tamam,işte numaram.

MH: Teşekkürler. Seni seviyorum(*´Д`*) (Başını sunucunun omzuna koydu)

PRI:KYAAAAAAAA!!!!!!

Sunucu: Daha birkaç dakika önce tanıştık…kkk

SH, MH’un konumunu aldı ve SH’a HK fısıltıyla bir şeyler söyledi.

Sunucu sahnenin diğer tarafına geçti.

SH: (MH’dan daha yüksek bir ses tonuyla) Merhaba, afedersiniz.

Sunucu SH’a dönüp bakar.

SH,sunucunun dizine yattı ve göğüslerini görmesine izin verdi.

Sunucu: Bana göğüslerini mi gösteriyorsun? Ne yapıyorsun? Hey, ne söyledin HK?

HK: HAYIR!!! Benim düşündüğüm şey bu değildi!!!

SH: Honhki-hyung beni bunu yapmam için zorladı!

HK: Kapat!

HK, SH’la Tom ve Jerry gibi dalga geçti ve onu tekmeledi,kkk.

HK: Ona erkeği heveslendirmesini ve sonra “hiç param yok” demesini söyledim.

Hongki, bu da çok anlamsız…


Yakınlarında ,alanda bir hayran bayılmak üzereydi ve ilk JJ farketti. Kız uzaklaşırken FT üyeleri çok yakın ve sıcak şekilde ona bakıyorlardı..Gözleri,özellikle JJ’nin bakışları çok sıcaktı…


 

S3: Eğer dünya yarın sona erecek olsa, son yemeğinizde ne yemek isterdiniz?

SH: Annemin yemeğini.

Ama sunucunun kastettiği…

Sunucu: Ama yarın sabah sona eriyor, yani yiyemezsin. Şu anda ,burda, Japonya’da ne yemek isterdin?

SH: Hazır yemek restoranında paket yemeklerden!!! En pahalı olandan!

Üzgünüm MH’ınkini hatırlamıyorum…

JJ: Kesinlikle onu alırdım!!! Tan-men, noodle!!! 

Bu noodle önceden pişirilmiş sunucu tarafından üretilmiş, Çin noodle’ıdır.

Sunucu: OH, şimdi bir kenara koy!

Burada sunucunun ünlü komedisini canlandırmaya başladılar “Omehnikuwaseru Tan-men waneh! (Senin yemen için noodle’ım yok!”

Sunucu: Jaejin en iyisi! Herkese göster!

Evet, JJ mükemmel yaptı!!! Diğer üyeler onunla rekabet etmeye çalıştı ama… HK’nin dili kıvrıldı kkk. SH sırasının gelebileceğini bile düşünmedi, bu yüzden en baştan öğrenmeye başladı. JH sadece havalı bir duruşla gülümsedi, ama sonunda o da yaptı. Yapmayı reddetti ama söylemesi için zorladılar,kkk


Sunucu: Peki Hongki?

HK:Ichiran-ramen!!!

JH’un söylediğini hatırlamıyorum, üzgünüm…

Şimdi şans kurası zamanı.

FTISLAND hediyeleri..

SH: 3 gitar picki

JJ: Kırmızı hırka

MH: Eğitim döneminde kullandığı bateri akortçusu
HK: “Severely” promosyonları süresince kullandığı permalı saçlara özel saç kremi

JH: Gözlük

Sunucu: hepsi bu mu SH???

SH: Verecek daha fazla kıyafetim kalmadı…(SH şu ana kadar tişörtler verdi.)

Sunucu: Jaejin’inki iyi!

JJ ceketini çıkardı ve hırkayı giydi!!!

HK: Jaejin-kun pratik yaparken sadece bu hırkayı giyer!

Sunucu: Sadece hırkayı mı? Geri kalanı çıplak mı olur???

HK: HAYIR!!! Pantolon da giyerrrr!!!

JH gözlüklerini JJ’ye taktı^^

Sunucu: Bu nedir, Hongki’ninki?

HK: “Severely” şarkısının tanıtımı için Kore’deyken  saçlarım permalıydı ve sitilistim bunu benim için kullandı.
Sunucu: Ah, Severely!

PRI: Bizim için söyle!!!

HK: Unuttum!!!

Sunucu: İmkanı yok!!! Bizim için bir kısmını söyle!

HK: Nerden?

Sunucu: Nerden duymak istersin? En baştan? Tamam, en baştan!

Hongki tek başına, kimse eşlik etmeden bizim için 1. versiyonunu söyledi. Ve tabi ki PRIler onunla birlikte söyledi. 

Sonra JJ ayaklandı ve HK’nin söyleme hareketlerini taklit etti. Gerçekten iyiydi


JH: Bu gözlükleri vereceğim. Her zaman verdiğimin aynısı.

Sunucu: Lensli mı?

JH: Hayır, değil.

Lensi Hongki aldı, bunları bıraktı!

Ve sonunda şanslı kura zamanı başladı.

Herkes şanslı kutudan numara çekerken, HK sahne boyunca yürüyerek PRIler için daha fazla hediye çalmaya çalışıyordu. 

Hongk'nin çaldıkları:
MH’ın bateri bagetleri
JH’un gitar pickleri, birini az önce kullandı!


JH neden 800’ü çekmek istedi bilmiyorum. Kutuya bakarak numarayı aradı ama bulamadı. Onun yerine 801’i çekti.

Hongki hala daha fazla hazine için dolanıyordu. Sonunda bass pedalıyla çıkageldi^^;

JH: Hey! O pahalı!!!

Sunucu: Hongki-ah, neden bu şapkayı vermiyorsun?

HK: Bunu mu? (şapkasını çıkardı)

PRI:KYAAAAAAAA!!!!!!!

HK: üzgünüm, bu şapkayı veremem><

Şanslı çekiliş bu şekilde sona erdi. JJ’in hırkasının çok tatlı koktuğunu duydum. Tebrikler şanslı PRIler!!!


En sonda kısa bir şeyler söylediler.

SH: (emin değilim) Lütfen yeni albümümüz 20[twenty]’i dinleyin.

JJ&MH: yaz turunda görüşürüz!!!

HK: Bence hepiniz aktiviteyi sevdiniz. Bireysel aktivitelerimiz için hazırlanıyoruz, lütfen sabırsızlıkla bekleyin.

JH: Çok teşekkürler!! Hepinize derinden bağlandım!!!

Sonra Hongki ekledi:

HK: Jonghoon-kun çenesinin ltındaki sakalları asla traş etmez.. (sırıtarak)

JH:WAAAAAHHHHH! Kes şunu > <



Bu da neydi? Hongki bize ne anlatmaya çalıştı??? kkk, JongKi, kkkk

Tüm hatırladıklarım bu kadar.

Hongki’nin son sözleri hakında ne düşünüyorsunuz? Bireysel çalışmaları… Son olarak SH’un bireysel çalışması açıklandı… Peki ya diğerleri? Hongki piyanosu üstüne çalışıyor..Belki de diğerleri yeni aktivitelerle çıkmak için çalışıyordur!!!! Bekleyip ne olacağını görelim.





FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna