Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

16 Haz 2012

Primadonnalarla FTISLAND Üzerine Röportaj #1: Nehir Minari

FTISLAND Turkey


1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
N:
Selam, ben Nehir. Hayatımda sadece sanata vb. şeylere yer var. Sadece gülen ve biraz erkeksi kızlardanım.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
N:
FTI'ı 3 sene önce SS501 ile ilgili bir şeyler araştırırken rastgele girdiğim bir sitede dolaşırken çıkış kliplerinin videosunu gördüm, izledim falan ondan sonra da hiç bırakmadım zaten.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
N:
En sevdiğim, hastası olduğum, sayesinde kimseyle çıkamadığım üye Minhwan. Herkes oppa diye seçtiği kişiyi çok sevdiğini söyler. Ama ben eminim ki onu benim gibi seven çok yoktur. Bazen bu sebepten dolayı kendimi gerçekten aptal gibi hissetsem de bundan kurtulmak için zerre kadar çaba sarf etmedim.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
N:
Unutamadığım anı tabi ki çok. Ama güldüğüm anılardan çok ağladığım bir olayı söyleyesim geldi. Minhwan bir TV programında Bomi hakkında bir şeyler söylemişti, o an gerçekten sinirden laptopun kapağını o kadar şiddetli kapatmışım ki arada kalan kalemin izi PC ekranına çıkmıştı.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
N:
Pri olmak farklı bir şey çünkü çok masum, çok komik ve çok samimi üyeleri var. Hongki'nin manyaklıkları falan hepsi ayrı ayrı makara. Kötü yanı yok ya, müzikleri bana göre biraz sakin çünkü ben ağır rock dinlerim genelde; ama onun dışında hiçbir sorun yok.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
N:
Please Don't Go , Severely , Stars

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
N:
Sadece Minhwan'ın yazıcıdan çıkmış 2-3 resmi var. Galiba kötü bir Pri'yim yaaa T.T

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
N:
Orijinal bir grup, kendi tarzları var. Benim için en önemlisi o. Hepsi ayrı bir alem Çatlak Hong , tatlı şebek(im) Minhwan , safcan yeni üye(adını hala ezberleyemedim ), kıllı Jin , artist Lider

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
N:
Sayfa süper, çok hızlı, anlık şeyleri hemen bulabiliyor. Sayfayla cidden çok ilgileniyorlar! Hatunlar king!

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
N:
Hey Minhwan, Twitter'da daha fazla kızı takibe almayı sürdürürsen twitterını hacklerim! Uslu dur! Ciddiyim!

|Röportajcı: Primaginative
|Foto cr. onpic
|FT'urkey Primadonna

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna