Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

26 Mar 2012

FTIsland 『SKYPer ! TV Guide』Dergisi Mart Sayısı Söyleşisi

FTISLAND Turkey



Çocukken çalışmalarını izlediğimiz Mr.Matsumoto ile işbirliği sağlayabildiğimize inanamıyorum.

Reiji Matsumoto'nun 30 yıl öncesine ait olan ve yayınlanmamış olan çalışması bir TV kanalında anime olarak ekranlara taşındı.Bu animenin adı ''Ozuma'' idi.Açılış şarkısını söyleyense  ''Galaxy Express 999'' adlı anime ile büyüyen FT Island'dan başkası değil.

SH:Çok mutlu oldum.
JJ:Kore'de herkes ''Galaxy Express 999''u bilir. Biz ''One Piece'' ve Naruto'' gibi Japon animelerini de izliyoruz.
JH:Ben Materr(''Galaxy~''deki bir karakter)'i çok severdim.uzun saçları vardı ve çok çekiciydi.(gülüyor)
MH:Çocukken onun çalışmalarını izledik.Onunla çalışacağımızı duyunca kulaklarıma inanamadım.Daha öncesinde tanışmıştık.Çok gerilmiştim ama bize karşı çok nazikti.

Şarkının sözleri Ozuma'nın dünyasının bir yansıması ve iyi bir rack çizgisine sahip.

HK:JH besteledi bu şarkıyı.Bu şarkının çok önemli olduğunu söyledi.Kayıttan önce gece geç vakitte kalktığımda bana ''Çabuk!Git ve yat'' demişti.(gülüyor)O zamanlar soğuk almaya başlıyor gibiydim.Sonra normalde yapmayacağı birşeyi yapıp  bana ilaç getirdi.
JH:HK'nin mükemmel bir vokal olduğunu biliyorum.O yüzden hiç endişelenmedim.Sadece onu neşelendirmek istedim.Hepsi bu(Gülüyor)
HK:Şarkının sözleri uzaydan uyarlandı.İlk defa duyduğum kelimeler vardı.Bu yüzden çalıştım ki şarkıyi hissederek söyleyebileyim diye.
SH:Bundan önceki ''Distance'' balladdı.Ama bu seferki biraz zor.Bu zamana kadar bizi en zorlayanı.Lütfen dört gözle bekleyin!

Kaynak:HongJaeBiased
Çeviri ve Düzenleme:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna