Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

31 Ağu 2017

[HABER] Minhwan FTISLAND'ın Kazancının Nasıl Bölüşüldüğünden + Arkadaki Baterist Olma Mücadelesinden Bahsetti

FTISLAND Turkey

31 Ağustos günü FTISLAND'dan Minhwan KBS Cool FM "Park Myung Soo's Radio Show"a konuk oldu.

Park Myung Soo Minhwan'a geçmişte bir çöküş yaşayıp yaşamadığını sorduğunda Minhwan şöyle yorum yaptı, "Birden fazla şekilde çöküş yaşadım." Park Myung Soo da yanıtladı, "Sanki baterist arkada gizleniyormuş gibi hissediyorum."

Minhwan buna katılarak şunu belirtti, "Yayınlarda beni pek göremezsiniz ama baterist konserlerde parlar. Ne yazık ki hayranımız olmayan kişiler bizi izlemeye sık gelmiyor."

Park Myung Soo çöküşünün üstesinden gelmesi için ona Chimmeller sertifikası olduğundan bir tavuk restoranı açmasını ya da bir kız arkadaşla tanışıp buluşmasını önerdi. Bunun üzerine Minhwan yorum yaptı, "İlişki konusunda, kendi yöntemlerimle iyi gidiyorum. Gizlice çıkıyorum."

Minhwan'a sorulan bir diğer soru da FTISLAND'ın kazancıyla ilgiliydi. Minhwan açıkladı, "Grup kazancını eşit olarak bölüşüyoruz, bireysel kazançlarda ise bir üye bireysel olarak ne kazandıysa onu alıyor."

İngilizce Çeviri & Kaynak: Allkpop
Türkçe Çeviri: @FTurkey_Pri
*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna