Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

19 Eyl 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #14: Yurda Nur Aydoğdu

Primaginative

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
Y: Ben Yurdanur. 16 yaşındayım.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
Y: Jeremy sayesinde oldu. Onu dizide tanısam da çılgın olduğu düşünüyordum zaten Hongki'yi araştırırken hazinelerimi de tanıdım ve seslerini duymak istedim. İlk dinlediğim şarkı ''Hello Hello'' oldu. Korece ezberlediğim ilk şarkı. ^^

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Y: Benim hazinem Minhwan. Onu çok seviyorum çünkü. Çünkü bir baterist, bateristleri oldum olası severim zaten. Kişilik özelliklerimiz çok benziyor.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
Y: Bir sürü anım var aslında. İçlerinden en çok okulda geçenleri seviyorum. Severely klibini ilk evde izlemiştim ama yarısına kadar anca bakabilmişimdir. Okulda izlemek için bilgisayar laboratuvarına gitmiştim. Kulaklıklarımı taktım ve büyük ekranda klibi izliyorum. Klibin sonuna geldiğimde Hongki'ye araba çarpmasına dayanamayıp ağladım. Çok acıklı bir klipti. Klip bittikten sonra sandalyeden kalktım ve karşımda bana bakan öğretmen ve arkadaşlarımın garip bakışlarıyla karşılaşmıştım. O zamandan beri bana duygusal Koreli diyorlar. Bir de Trendy dergisindeki posteri kaçırmıştım ve tüm sınıflardan getirebilecek birini aradım. Poster geldiğinde o kadar mutluydum ki 'Bunlar çok güzel. Aynı kız gibi.' diyen erkek(sınıf) arkadaşımın kafasına kalemliği öyle bir atmışım ki hala benden korkuyor. Ee biz Pri'ler kızınca normal olmuyoruz.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
Y: Primadonna olmanın kötü yanı var mı? Bence yok. En iyi yanı Primadonna'ların kardeşliğidir. Birbirlerine o kadar iyi ve yakınlar ki. İyi ki bir Primadonna'yım diyorum. Bu yakınlık hazinelerimizin yakınlığından yansıyor sanırım ^^

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
Y: Bütün şarkılarını seviyorum ama 'Hello Hello' ilk dinlediğim ve ilk ezberlediğim şarkıları. Because I don't know how to love'In yeri de ayrıdır.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
Y: Tabi ki var. Öncelikle posterlerim, çıkarttırdığım resimlerim ve birkaç da çanta süslerim var. Onları ben yaptım.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
Y: 5 özgür çılgın.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Y: Öncelikle adminlere çok teşekkür ederim. Sizin çevirileriniz ve paylaşımlarınız olmasa onları bu kadar yakından takip edemezdik. Sayfaya çok sık giremiyorum fakat girdiğimde çok iyi bilgiler edinebiliyorum. Teşekkürler.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
Y: FTIsland bizi mi dinliyor? Gerçekten mi? Ne söyleyeceğimi tam bilmiyorum hayali bile heyecanlandırdı. Onları çok seviyorum. Onlar çok yetenekli ve bizleri yetenekleriyle büyülüyorlar. Ben yaşlanıp kulaklarım ağır işitene kadar beste yapsınlar. Nasıl olsa yaş farkı önemli değil biz buruşmuşken onlar 60'lık çıtır gibi gözükeceklerdir. Eminim :D

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna