Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

18 Kas 2015

Lee Hongki, Neden Jung Yonghwa'nın Ondan Önce Solo Çıkış Yaptığını Açıklıyor

FTISLAND Turkey

FTISLAND'dan Lee Hongki şirket küçüğü CNBLUE'dan Jung Yonghwa'nın ondan önce solo çıkışını yapmasındaki dürüst düşüncelerini paylaştı.

Lee Hongki, 18 Kasımda Seoul Seogyo-dong'daki Yes24 Muv Hall'da ilk solo mini albümünün yayınlanması için bir çıkış showcase'i düzenledi. Oradaki bir muhabir sordu: "İlk önce şirketinizdeki küçüğünüz Jung Yonghwa bir solo albüm yayınladı. Özel bir nedeni var mıydı?"

Lee Hongki cevapladı: "Dürüst olmak gerekirse, solo albüm konusunu hiç düşünmemiştim. Ben sadece FTISLAND'ın müziğini düşünüyordum. Önce Jung Yonghwa'nın albüm yayınlamasının nedeni böyle bir zamanlama nedenindendi ve daha popüler olduğu için onun denemesi daha iyi olur diye düşündüm."

Lee Hongki müzik sitelerinde ilk mini albümünün yayınlanmasıyla solo  promosyonlara başladı. Albüm Lee Hongki'nin 2007'deki çıkışından beri ilk solosu ve albümün adı radyo frekansı 'FM' ve Lee Hongki'nin 2 Marttaki doğum gününün kombinasyonu.

Albüm toplamda 6 parçayı içeriyor. Ana şarkı Insensible, Let′s Seize the Day, Kings for a Day, Be Your Doll, LOL and It′s Raining. Albümdeki tüm şarkıları Lee Hongki yazıp besteledi.

Lee Hongki: "Solo albüm yayınlayalım dediklerinde yıl içerisinde mi yayınlamam gerekir diye sordum - çok fazla zamanım olmadığı için. Ama üzerinde sıkı çalıştım ve kendi yeni yanımı göstermem gerektiği düşüncesiyle aklımda bir sürü şey vardı. Şirketimizde pek çok sanatçı var ve düşündüm ki 'Sadece gösterebileceğim bir şey göstermem gerekir.' Dün albümün yayınlanmasından beri hiç uyuyamadım. Öyle merak içerisindeydim ki çıkış günlerimdeki ilk albümüm gibi interneti gerçek zamanlı kontrol ettim. Solo olduğunu ve her şeyi tek başına yapman gerektiğini bilmek kesinlikle korkutucu."


Kaynak: mwave

Siteden yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır!!

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna