Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

27 Tem 2013

Lee HongKi ''Başkasının Ne Düşündüğü Umrumda Değil...Bu Benim''

schizophrenic


FTISLAND grubu üyesi Lee Hongki sıradışı bir caziebye sahip.Kendi başına da oldukça parlayıyor ama tırnakları diğer erkek grubu üyelerinkinden biraz farklı.Lee Hongki kendi tırnak sanatı kitaını yazmasına vesile olan erkeklerin tırnak sanatına 3 yıl öncesinde  merak salmış.

22 Temmuz'da Lee Hongki  kitabı ''Lee Hong Ki Tırnak Sanatı'' Kore'de ve Japonya'da inanılmayacak ölçülerde  sattı. Kitap tırnak sanatı aşkıyla ve kendi karakteriyle dolup taşan Kim Soo Jung ile yazıldı.

Lee Hongki'nin tırnakları sık sık Twitter'ı sayesinde görülüyor.Ve ana vokal olarak mikrofonu şarkı söylerken yukarıya kaldırdığında görülüyor ve tınrak tasarımları sıkça çok ama çok dha fazla değişiyor.Birçok internet kullanıcısı başta nerfet etmiş gibi dursa da bu Lee Hong Ki'yi tutkusundan vazgeçirmedi.

Lee Hong Kİ ''Tırnak sanatının erkekler için tuhaf olduğu tabusunu yıkmak istiyorum.Aynı zamanda kendi becerilerimi de sergilemek istedim.Sanırım bu yüzden bu kitabı yazmaya karar verdi.Başta 'Bu kitabı kim alır ki?' diye düşündüm ama insanların hoşuna gitmesine sevindim'' dedi.

Kendisinin tırnak sanatını başta zorla yaptırdıpını söyledi. Kendi kendine ''Erkekler niye tırnaklarına oje yaptırır ki?'' diye sormuş ve basit bir bakımla yetinmiş.Ama daha sonra yavaş yavaş tırnak sanatının cazibesine kapılmış. ''Başta çok tuhaf hissettirdi.Ama Hello Hello şarkımız için tırnaklarımda oje ile çıktım ve bunu tarzımıza artı bir getirisi olduğunu farkettim.Sanırım ilk o zaman resmi olarak tırnaklarıma oje sürmeye başladım.Şimdi, geride bırakamayacağım bir parçam gibi.'' diyor

*Siteden yazı çıkrmak ve alıntı yapmak yasaktır
Kaynak:kpopstarz

Çeviri: IDPeaceP @Fturkey_Pri

schizophrenic

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna