Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

26 Tem 2013

[19.07.13] Mina’nın son blog yazısı (HongKi’den söz edilmiş)

Unknown
15’indeki doğumgünümde, GWGM’deki HongKi ve ben (utangaç) çeşitli müzik sitelerinde ortaya şıkan “Two of Us” şarkısına düet yaptık. Önceki ben, söylediğim bir şarkının doğum günümde yayınlanacağını hiç hayal etmezdim(gülüyor).

Karaoke'de bile şarkı söylemeye çok utanan ben, profesyonel oolan Hongki-san ile düet yaptım.. Boynu bükük ve son derce gergin hissettim, stüdyodana gitmek için dürtülendim sanki, ama personeller yardımıyla, kayıdı bitirmeyi başardım.

Bir kenarıma şarkıyı koydum(gülüyor), ve gerçekten sözlerine ve ben ferahlatan bu şarkının melodisine aşık oldum. Hongchan'ın tatlı sesine de aşık oldum. Eğer bu şarkıyı çok kişi dinlerse çok mutlu olacağım.

Bir şey daha.. GWGM'nin son bölümü Kore'de yayınlandı. Sonuna kadar bizi destekleyenlerin hepsine teşekkür etmek istiyorum. Çeşitli programlara çıkmak için kendime güvenmiyorum ve ayrıca aşkla ilgili şeylerde de kendime güvenmiyorum, bu yüzden dünya çapında izleyici önünde sanal bir evlilik olsa bile, böyle bir işim olması pek mümkün değil. Ama sıcak sesler beni teşvik ediyor.

Ayrıca çok güzel mesajlarla birlikte resimler ve videolar gördüm - Kalplerinizde unutulmaz evli çiftten olarak kalabilirsel çok mutlu olurum. Mnet Japonya Japonca altyazı versiyonları yayınlamaya devam edecek, bu yüzden çekim sırasında hatırladıkça yazmaya devam edeceğim.

*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır

İngilizce: hmbest
Türkçe: heaven_zls

Unknown

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna