Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

27 Tem 2013

Fuji Mina Blog Güncellemesi (Hongki'nin Kitabı İle)

schizophrenic

Son zamanlarda değişik şeylerle ilgilenmeye devam etmeliymişim ve yeni şeyler öprenmeliymişim gibi hissediyorum 

Okulu bitirip çalışmaya başladığınızda,girmeniz gereken dersler ve sınavlar olmuyor.Ama çalışmaya devam ederseniz ilgilinizin olduğu alanlarda bile, hayatınızın bir parçası haline gelebilir diye düşünüyorum
Korece de benim için böyle bir şey.

Üniversite'de öğrenmeye başladım ama bitirdikten iki sene sonra bırakırsam yazık olur diye düşündüm.O yüzden çalışmaya devam ettm ve sonuç olarak şu anda Kore'de çalışıyorum.

Kore'de çalışma amacıyla öğrenmedim ama kaderin beni bu noktaya getirmesinin bir sonucu

Tabii ki Korece çalışmaya devam edeceğim ama aynı zamanda başka dillerde de kendimi zorlamak istiyorum.Yazmayı da seviyorum (o yüzden yazmaya da devam edeceğim)

Uzun bir çaba gerektirse de, çok çalışmayı arzuluyorum.
25 yaşımdaki yazdan beri düşündüğüm şey (gülüyor)

*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır
Kaynak: kakasone,hmbest @soompi

Türkçe Çeviri: IDPeaceP @FTurkey_Pri

schizophrenic

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna