Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

27 Tem 2013

Fuji Mina Blog Güncellemesi (Hongki'nin Kitabı Hakkında)

schizophrenic


Eski eşim, Lee Hongki'nin tırnak sanatı kitabı çıktı ve ben de bu kitabı okuyorum

Hongchan GWGM'yi çekerken çokça tırnak sanatını ne kadar çok sevdiğinden bahsediyordu, kitabnda da bir sürü havalı/moda olan ''Hongchan tarzı'' tırnakları yansıtmış.Sankibir sanat eserine bakıyor gibiyim ve okuması da çok eğlenceli

Bayanlar için de tırnakların olduğu ve tırnak terminolojisi ile ilgili bir resim var , o yüzden buna da çalışıyorum (gülüyor)

Aslında GWGM için gittiğimiz Okinawa gezisi çekimlerinde, basit bir jel tırnak yaptırmıştım ve tırnaklarını yaptırmanın nasıl haz verdiğini deneyim ettim.

Yine de çekimler sırasındaki polis ajan rolümün bir parçası olarak, bir süre tınaklarımı yaptıramayabilirim

Ama (bu kitabı okuduktan sonra) fırsatım olduğunda kadınsılığımı daha yukarıya taşımayı sürdürme hissi oluştu.

*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır
Kaynak: kakasone,hmbest @soompi

Türkçe Çeviri: IDPeaceP @FTurkey_Pri

schizophrenic

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna