Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

21 Kas 2012

[Video+Çeviri] 18.11.12 FTISLAND AMEBA STUDIO Programı

FTISLAND Turkey



Not: Programın tümü değildir. 

Şu anda Kore soğuk olduğu için, Kore’yle karşılaştırınca Japonya sıcak gelmiş olmalı. 

Kendilerini tanıtıyorlar.



Sunucu: Çok fazla Kpop sanatçısı var, ama band (*kendi müziğini yapan grup) çok nadir.

HK: Bizim yaşımız için, evet.

Sunucu: Seyirciye coşku verme etkisi çok güçlü. 

HK: MH her zaman sakindir, ama biri onunla konuşmaya başlayınca durmadan konuşur.

SH zor Japonca kelimeler öğreniyor.

HK: Onun Japon arkadaşı Japonca yeteneğimin gittikçe değerlendiğini söyledi. Çünkü Kore’de Japonca kullanmıyoruz. 

Sunucu: FTIsland programın en sonunda önemli bir duyuru yapacak.

Sunucu: Şimdi özel sahnelerini izleyelim!

JH’un özel çekimi diye duyuruluyor, ama SH’nun fotoğrafı ekrana geliyor.


SH: Bu çiçeği patronumuzdan aldım. Müzikal eğlenceliydi, iyiydim!

Diğer grup üyeleri gülüyor çünkü SH aynı Japonca kelimeleri tekrar ediyor.

Sunucu: Onu oynarken izledin mi?

HK: İyi oynadı, ama bir şey eksikti, kkk. Oyunculuk konusunda benim çok gerimde!


Hongki’nin fotoğrafı, yeni beste çalışması. Şimdi SH yarı çıplak! Jaejin’in odası.


SH, JJ’den her zaman çıplak olmadığını anlatmasını istiyor.


HK’den bir fotoğraf. Tayvan’da oldukları zamandan. Güneş gözlüklerini seviyor! Ve arkasında diğer üyeler görünüyor.

HK: Bu fotoğrafı twittera koyduğumda hayranların çok hoşuna gitti. Bu yüzden müzik programında sunuculuk yaparken bunu taktım. (*8 Kasımdaki programda taktı)

JH’un fotoğrafı Jeju adasından.

JH: Arkamdakilerin hepsi çay ağacı!

Oraya Kore’deki bir televizyon programı için gitti.

Sunucu: Kiminle gittin?

JH: Bir adam ve bir kadınla birlikte!

Sunucu: Wow!

JH: Bir TV programı çekimi içindi!!!



MH’dan fotoğraf. "O zamanlar daha erkeksi olabilmek için bunu öğrenmeye çalışıyordum, ama şu anda bıraktım."

Sunucu: Neden dövüş sanatı öğrenmeye başlamaya karar verdin?

Minhwan: Eskiden bu benim hayalimdi. Erkeksen böyle hayallerin olur

Sunucu: Dövüş sanatlarında iyi olmak gibi mi?

Minhwan: Evet. Yani... hm.. evet...

Sunucu: Böylece yapmaya karar verdin?

Minhwan: Hıhı

Sunucu: Yani “Belki bir denemeliyim” gibiydin.  

Minhwan: Hıhı

Hongki: Ama bıraktın değil mi?

Minhwan: Evet, çoktan bıraktım.

Sunucu: Şimdiden bıraktın mı?!

Hongki kahkaha atıyor.

Minhwan: Çok zahmetliydi.

Sunucu: Zor olduğu için mi bıraktın?

Minhwan: Çok zordu.

Sunucu: Aslında yoğun olduğun için bıraktın değil mi?

Minhwan: Bu da doğru..

Hongki: o kadar da yoğun değildi.

Sunucu: Değil mi?! (gülüyor)

Minhwan: Çünkü öğrenmesi çok zor.

Sunucu: Ah, çünkü zordu. Çalışmak için kaç kez gittin?

Hongki: 1 hafta.

Seunghyun: 3 kez?

Minhwan: 7 kere.

Jaejin: Gerçekten mi?

Sunucu: Yedi kere? Bir hafta içinde? Yani her gün mü?

Minhwan: Toplamda 2 hafta içinde yaklaşık yedi kez. 

Sunucu: Yani yaklaşık yedi kere denedin. 

Minhwan: Evet.

Sunucu: Ve zahmetliydi?

Minhwan: Evet, bu yüzden bıraktım.

Hongki: Başta diyet yapmak istedi. Ama diyetteyken fazla yiyemediğin için, bu MH için imkansızdı. O da spor yapmaya karar verdi. Dövüş sanatını denemek istediği için oraya gitti. Bunu denemeye karar vermesi bence iyi bir şeydi. Ama bundan bir hafta sonra Minhwan aniden “Bıraktım” dedi. 

Sunucu gülüyor.

Hongki: Bense "Ah~, bunu biliyordum." dedim.

Herkes gülüyor.

Sunucu: Yani tam da beklendiği gibi bıraktı?

Hongki: Evet.

Minhwan: Çünkü zordu.

Sunucu: Şimdi hayranlardan soru&cevap zamanı.

Sunucu: Yeni yılı nasıl geçiriyorsunuz?

HK: Geçen sene Japonya’da konser verdik, ve Tayvan’da. Bu sene yeni yıl partisi yapmak istiyoruz!

HK: Bütün üyeler içinde en çok Jae Jin içer, Jin tonik!

Sunucu: Şu anda gitar öğreniyorum. Yeni başlayanlar için hangi şarkıyı önerirsiniz?


JH: Stay, The One.

HK: Çünkü onu ben de çalabiliyorum.

JH: Ama ritmi iyi değil!

HK: Ama sen de söylemede iyi değilsin!

JH: Ben gitaristim, sen vokalistsin!

Hongki Jonghoon'u kızdırmaya devam ediyor.

Sunucu: En sevdiğiniz ve en çok nefret ettiğiniz Japon yemeği nedir?

FT: Salmon roe, Umeboshi (erik turşusu),Natto...

Sevdikleri: Markette satılan oden, yumurtalar ve beyaz yabani turp...Ten-musu, karidesli pirinç topu yemeği.

JH patlıcan sevmiyor!

MC: Ne tarz kızlardan hoşlanırsınız? Kıyafet?

HK: JJ’in gözlerini gördünüz mü??? 

JJ: Yalancısın!!!

HK: Sevimli kıyafetler, ama seksi!!! 

MH: Çekici pantolon ve uzun üstler.  


HK: Erkek tişörtlü bir kız ve bir bardak kahve! 

JJ: Tek parça kıyafet ve etek, kız stili. 



 
SH: Dar kotlar…

Sunucu: Peki ya üst?

SH: Dar kot ve sadece sütyen! 

Sunucu: Kendinizi rahatlatmak için izin gününüzü nasıl geçirirsiniz?

JH: Saunaya, spaya giderek!

MC: Üzerinizdeki gerginliği, stresi atmanın, rahatlamanın yolu?

HK: Bu hissi sürdürürüm ve kelimelerle ifade ederim. Bu sayede daha çok konsantre olabiliyorum.  

HK: Gergin değilsem, hata yaparız.  

SH: Kim?

HK: Bizim dayanağımız!

Büyük konserlerden önce gergin olmalarından bahsediyorlar:

SH: Göğsümüzün yukarı aşağı inip kalktığını görebilirsiniz.

SH: Gerçekten!

JJ: Oynadığını görebilirsiniz.

Sunucu: Kalp atışlarınızı mı?

JJ: Görebilirsiniz!


SH: Aynen şöyle “güp güp güp”

Sunucu: Ama bu biraz…

HK: Ama o sadece göğüs ucunuz biliyorsunuz (gülüyor)

SH: (Elini kalbinin üstüne koyarak) Burası!! Aşağıda burda!! Göğüs yukarda! 

Hongki kahkaha atıyor. 

Sunucu: Japon arkadaşlarınız kimler? 

FT: ONE OK ROCK...

Sunucu: Peki ya ben? Beni de arkadaş olarak görüyor musunuz?

FT: Tabi ki!

Sunucu: Şu andan itibaren Japonya’da ne yapmak istiyorsunuz?

JJ: Japonya’da ev almak istiyorum!

JH: Evliliğe hazırlanmak için mi? 

JJ: Ben daha evlenmiyorum!!!

JH: JJ ev alabilir, çünkü çok fazla para biriktiriyor!

Sunucu: Para biriktirmede en iyi kim?

JH: JJ!

Sunucu: Peki para harcamada?

JH: HK!

HK: Tüm paramı anneme veriyorum ve bir şey almak istediğimde annemden para istiyorum.

HK: JH araba sürmeye gider, ama asla yalnız gitmez. Yalnız kalmak istemez.

Sunucu: FTISLAND’a izin günü verilmeli!

HK: Böyle bir şeye ihtiyacımız var! Kaçmak istiyoruz.

JH: Ama FNC ile kontratımız var!

Sunucu: MH’ın çift göz kapağını görmek istiyoruz. (*çift göz kapağının ne olduğunu görmek isterseniz BURAYA TIKLAYARAK önce ve sonra resimleriyle farkı görebilirsiniz)

HK: Ben kendi göz kapağımı tek yapabilirim!

Yeni single Polar Star 28 Kasım’da yayınlanacak. Yeni şarkılar nasıl?

JJ: Bir erkek sevdiği kızın yanında Polar Star (*kutup yıldızı) gibi her zaman aynı konumda durur.

Sunucu: Bugünün son aktivitesi Shirokuma (meyvelerle karıştırılmış kıvrılmış buz ve dondurma), en hızlı kim yiyebilir?

Hepsi hızlıca soğuk tatlıyı yemeye başlıyor. 1 dakika sonra…

Sunucu: HK, acele et!

HK: Dişlerim iyi değil!

JH: Tadı güzel, ama…

HK: JH tatlı sevmez.


Sunucu: En çok kim yedi? SH yedi!

Sunucu: Şu anda nasıl hissediyorsun?

SH:@#%&

Sunucu: Ama SH için bir hediyemiz yok.

HK: Tatlıyı severim, o yüzden lezzetliydi.

Sunucu: Minhwan, tadı nasıldı?

MH: Meyveler iyiydi.

Sunucu: Ameba Studio’ya yorum gönderenlere FTISLAND’dan imzalı poster hediyesi!

MH: FTISLAND’dan önemli duyuru, ilk çıkışımız STAY’den itibaren olan müzik video koleksiyonumuzu yayınlayacağız!

[AmebaStudio] İlk çıkışınızdan itibaren saç stiliniz çok fazla değişti. Koleksiyon 24 Aralıkta yayınlanacak ve 11. video özel görüntülerden (*çekimlerin kamera arkasından bahsediyor) oluşacak.

HK: 11. video JH’un vücudunun gittikçe kaslı olmasını karşılaştıracak.

SH: Görüşmeyeli uzun zaman oldu, hepinizi görmek istiyoruz. Yakın zamanda Japonca çalışmalarımızla karşınıza çıkacağız, bu yüzden sabırsızlıkla bekleyin! 

HK: Bu kış konserimiz olmayacağı için çok üzgünüz. Ama bir sonraki sene umarım gerçekleşir!!!

JH: Canlı programlarda olamadığımız için üzgünüz. Bugünlerde hava soğumaya başladı, lütfen soğuk almayın.

Görünüşe göre FTISLAND seneye Japonya’da konser verme hazırlığı yapıyor!

Blogdan yazı çıkarmak yasaktır.

Kaynak: Hongjaebiased via FTisland Puerto Rico & brawlofavidity
Video: KIXI614hh
Çeviri: BluePrim @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna