Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

19 Eki 2012

Love Sick (Türkçe Çevirisi)

FTISLAND Turkey

Onu özlediğimde gözlerimi kapatırım ve onu daha rahat görürüm
Unutmaya ve silmeye çalışırım ama o insanı daha çok hatırlarım
Onun bana döneceğine dair kendime yalan söyledim
o bana geri döneceğini hiç söylemedi ama yapabildiğim tek şey beklemek

Onu sevmenin günahı büyük, seni sevmenin günahı büyük
Senin yüzünden ve günahı yüzünden beklemeye katlanamıyorum
Senin yüzünden ve gnahı yüzünden acıyla ağlıyorum..böyle

Onun bana dönebileceğine dair kendime yalan söyledim
O bana geri döneceğini hiç söylemedi ama tek yapabileceğim beklemek

Onu sevmenin günahı büyük, seni sevmenin günahı büyük
Senin yüzünden ve günahı yüzünden beklemeye katlanamıyorum
Senin yüzünden ve gnahı yüzünden acıyla ağlıyorum..böyle

Ayrılık ani, ama unutmak yavaş
aşk acılarla dolu ve ben bir başıma acı çekiyorum

Benden bu kadar uzaklaşmak zorunda mıydın?
Benden bu kadar uzaklaşmak zorunda mıydın?
Seni tüm hayatımla sevmeliydim, ama sense beni kalpsiz biri gibi unttun
Seni tüm benliğimle sevmeliydim ama sense şimdi beni unutarak yaşıyorsun

Tüm hayatımla, sevdiğim o insan
O kişi bana yalnızca gözyaşı verdi ve beni terketti
Acısını çektiğim o zor aşkı

Senin sevmenin günahı daha büyük,seni özlemenin günahı çok
Senin yüzünden ve günahı yüzünden acıyla ağlıyorum .. böyle

Çeviri:IDPeaceP

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

1 yorum:

  1. Bu çocuklar o yaşta nasıl aşk acısı çekiyordu? daha da ilginci bize bunu nasıl böyle hissettiriyorlardı :( çeviri için teşekkürler Pri'm :)

    YanıtlaSil

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna