Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

19 Eki 2012

I'm Happy (Türkçe Çevirisi)

FTISLAND Turkey

Veda
Son bir vedayla, seni aşkımla yolcu ediyorum
Aşkım hala biraz başarısız
Seni tutamam

Şu anda seninle uzun zaman görüşmemiş olsam da
Bu zaman zarfında,sana verdiğim aşkla
Hatırlayabilirsin

Ne vakit o zamanları düşünsem gözlerim dolar
Seninle bir dakika beraber olmak, seni tüm hayatım boyunca beklemek bana muhteşem 
Bir armağan

Aşkım haykırırım, bağırırım, aşkım sen göremezsin
Zor olan yol birgün gelecek; Dua ediyorum

Aşkım, adını duyarak ağlıyorum, aşkım
Her neredeysen,ben dönene kadar mutlu ol

Ben mutluyum
Önemli anılarım benimle
Bu anıları başka birşeyle değiştirmem mümkün değil
Huzurum için ihtiyacım olan seni her zaman korumak
Seni seviyorum

Arada bir aşk bana gzyaşı getiriyor ama
Senin için güleceğim ve hayat doluymuş gibi rol yapacağım

Aşkım,fırlattım attım, fırlatıp atsam da; aşkım tekrar inşa edilemez
Son olmadan,hasret sona erse de, hatırlayacağm

Aşkım,bir ömür boyu hayat sürsem de; benim tek aşkım
Güzlerimi kapattığımda o gün gelse de,seni seviyorum

Aşkım haykırırım, bağırırım, aşkım sen göremezsin
Zor olan yol birgün gelecek; Dua ediyorum

Aşkım, adını duyarak ağlıyorum, aşkım
Her neredeysen,ben dönene kadar mutlu ol

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna