Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

12 Tem 2012

Shohei Miura FTISLAND ile ilgili Konuşuyor

FTISLAND Turkey
Hongki'nin Japonyadaki ünlü arkadaşlarından Shohei Miura WOWOW'un yeni TV programı "LIVE REPORT FROM THE FIELD! ROCK IN JAPAN FES.2012"da sunucu olacak.

- One Ok ROCK'ın vokalisti Taka ile iyi arkadaş olduğunu duydum yeni programda sunucu olacağına dair kendisine birşey söyledin mi?

Shohei: Evet söyledim. Farklı bir tarzda ve şirkette çalışıyorum beraber nadiren çalışıyoruz o yüzden birbirimizi iyi yönde teşvik edeceğiz.

-Taka'yla nasıl tanıştınız?

Shohei: Shintaro Yamada ile dışarı çıktığımda bana ''Başka bir arkadaşımı daha çağırabilir miyim?'' diye sordu ve bu kişi Taka'dan başkası değildi.

-FTISLAND'dan Lee Hongki ile de iyi arkadaş olduğunuzu duydum, K-pop müziği dinler misin?

Shohei:Evet dinliyorum çünkü şu sıralar oldukça popülerler.(gülüyor)Geçen senenin sonunda Kore'yi ziyaret ettiğimde oradan bir arkadaşım beni FTI ile tanıştırdı.FTISLAND ve Taka birbirlerini tanıyorlar ama benim onlarla ilgili en ufak bir bilgim bile yoktu ve ilk defa tanışıyorduk...Her nasılsa o zamanlar kore dizisi ''You are Beautiful''u izledim o yüzden Hongki'yi biliyordum.Ortak bir noktamız vardı,oyunculuk, dolayısıyla birbirimizi daha iyi tanıdık.

İngilizce Çeviri:takaneofjpp@hongjaebiased.com
Türkçe Çeviri: FT'urkey Ekibi (fturkeyprimadonna@gmail.com)

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna