Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

11 Tem 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #4: Elif Akdemir

Primaginative


1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
E:
Merhaba, ben Elif 16 yaşındayım. Grafik Tasarım ve Fotoğraf öğrencisiyim.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
E:
İnanılmaz sıkıcı bir günde arkadaşımın tavsiyesi üzerine The One şarkısını dinledim. Klip bitti yaptığım ilk şey tekrar oynatmak oldu, tekrar ve tekrar defalar izledim onları. O gün FTI ile ilk tanıştığım gündü. (:

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
E:
Her gün başka bir hazineme hayran oluyorum, bu saat başıda değişebiliyor. Hepsi birbirinden değerli benim için.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
E:
Bir çok anım var ama hiç aklımdan çıkmayan anım şu; İnternetim koyu Pri olmam yüzünden bir süre kapatıldı ve şansızlık olsa gerek 2 gün sonra telefonum bozuldu. Bir kaç hafta FTIsland haberlerine bakamamış ve onları çok özlediğim için çok ağlamıştım. T.T

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
E
: İyi yanlarını saymakla bitiremem, onlardan çok şey öğrendim. Kötü yanı ise kendimce olur olmadık yerlerde FT'den kaynaklı ani hareketlerim. Çok tuhaf bakıyorlar.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
E:
Her şarkıkarını severek dinliyorum. Ama Soyogi, Primadonna ve So Today şarkılarının yeri başka, The One birde onları tanımama sebep olduğu için sanırım. (:

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
E:
FTIsland'ın fotoğraflarından oluşan bir arşivim var. Birde arkadaşımın hediye ettiği FTIsland tişörtüm var. (:

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
E:
'FT ISLAND' diye yazılır 'MÜZİK' diye okunur.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
E:
Bilgisayarımın hâlâ bozuk olması FTI'a hâlâ uzak kalmama sebep ama iyi ki FT'urkey Primadonna sayfası var mobilden sayfanız sayesinde her şeye ulaşabiliyorum. Sonsuz teşekkürler.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
E
: Onlara hep söylemek istediğim şey şudur ; bir çok kişi bana bu beş çocuğu neden bu kadar çok seviyorsun diye soruyorlar. Cevabım çok basit 'çünkü onlar FTISLAND' sizi bu yüzden seviyorum lütfen FTIsland olarak kalın.

|Röportajcı: Primaginative
|Foto cr. Resmî Site
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna