Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

17 Tem 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #5: Eylem Miko Yan

Primaginative


1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
E: Merhaba ben Eylem ,ama arkadaşlarım bana Miko der. 15 yaşındayım. Ben çatlağımdır, şebeğimdir, yolun ortasında ''FTISLAND dinleyen erkekler çok çekici'' diye bağıran bir insanımdır. Elbise tasarımı yaparım bunda daha yeniyim. Dans benim hayatım. Sonra tavuk hastalığım var beni KFC'ye kapatın ve gidin. Ben orada ömür boyu yaşarım. Bana bu yüzden tavuk canavarı derler.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
E: İlk tanıdığım çekik grubu vardı, Çinli grup, onların şarkılarını dinlerken SUPER JUNIOR çıktı karşıma. Sonra daha araştırdım, FTISLAND'ı buldum, o anda vuruldum onlara, onlardan önce de birkaç grup tanıdım ama her birinde kusur bulmuşumdur, 4 üyesini sevmişimdir de 5.'yi sevmemişimdir. Ama FTI farklıydı onlar her yönden farklılar.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
E: Aslında benim için hepsi değerlidir, onlar yaşamımın bir parçası. Choi Jonghoon abimdir, Lee Hongki şebeğimdir, Lee Jaejin masum prensimdir, Song Seunghyun karizmamdır; ama Choi Min Hwan en özelidir. O gülüşü, sevimliliği, saçları, ses tonu. O küçük yumuk yumuk elleri, dudakları, kısa boyu ve en önemlisi o melek gülüşünü yaptığında gözlerini kaybolması, utangaçlığı, aynı şeylerden hoşlanmamız, özellikle tavuk. Ayrıca sizi hayata bağlayan odur, onun gülüşüyle mutlu olur, o ağlarsa yok olursunuz. Ben sadece bir videoda sadece klip için dayak yemesinde ağlayıp bayılan kişiyim. Ondan sonra onun en sevimli hatta en salak, itici hallerini görüp ona her gün vurulan kişi. Hayatta en çok sarılmak istediğim kişi. Kokusunu içime çekmek, onunla uzun yollarda yürümek, saçlarına dokunmak, o gözelerine ömrüm boyunca bakabilmek, o gözlerdeki aşkı hissetmek ve dünyada öpmek istediğim tek ve tek erkek o. Ondan başkasıyla olmaz, olamaz, sadece Minhwan.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
E: 8. Sınıfdaydık Bilgisayar dersindeydik, arkadaşlarım FTIsland dinliyorlardı. Sonra bir videolarını açtılar, orada Minhwan rol icabı dayak yiyordu. Ben onlara onu açmayın dedim. O kadar dedim ama şaka yaptım sandılar. Klipte Minhwan dayak yediğinde ben ağladım hatta bayılma seviyesine geldim. Bilgisayar öğretmenimiz şoka girmişti, o anı hiç unutamıyorum.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
E: Primadonna olmak çok iyi hem de çok ama bizim müzik tarzımız Kore'deki birçok grubun tarzından farklı olduğu için daha az ilgi görüyoruz.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
E: Soyogi, Haruka, Even If It's Not Necessary, Bing Bing Bing.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
E: Albümüm var, fotoğrafları var baya fazla ve posterleri. Sonra elbisem var, kendim tasarladım. Ve bir de arkadaşımın bana yaptığı FTIsland'lı saatim var.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
E: Müzik aşktır, aşk ise FTISLAND.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
E:
FTISLAND ile bizi daha yaklaştırıyorsunuz. Bütün burada emeği geçen herkes çok başarılı insanlar ve çok aktifsiniz bu da sizin diğerlerinden daha iyi olmanızı sağlıyor.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
E:
Hayatımın beş önemli prensi, meleği, sevimli insanları ve her an her dakika yanımda olmasını ve görmek istediğim kişiler sizsiniz. FTI kadar hiç kimseyi sevemem onları çok seviyorum ve hayattımdaki en en değerli erkekler sizsiniz. Her sene size daha da bağlandım ve yaşadığım bazı olaylar başka erkeklerin hayatıma girmemesini sağladı. Sadece FTIsland.

|Röportajcı: Primaginative
|Foto cr. onpic
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna