Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

28 May 2012

FT Island TV Station Magazin

FTISLAND Turkey

Bu albüm onların tüm hayatlarının soundunu içeriyor

-2. albüm için uzun süreli bir bekleyiş oldu. Nasıl tamamlandı?

MH: Başlık , 20[twenty]』hepimizin yaşının ortalaması.  Bu sefer albümü oluştururken bu temayı kullandık, bu nedenle albüm hayat tecrübelerimizle dolu. Özellikle yakında 20 yaşına girecek ben ve SH için bu albüm 20 yaş öncesi gençlik dönemimize ait son albüm olacaktı. Bu yüzden bu albümün benim için özel bir anlamı var.

JH: Albümdeki her şarkının sözüne veya müziğine üyeler katkıda bulundu. Albümü dinlerken özellikle buna dikkat ederek dinlemeniz hoşumuza gider.

-Favoriniz hangisi?

HG: Benim "Paper Plane" hoşuma gidiyor. Çünkü JJ, şarkıyı o bestelediği için bunu söylememi istedi. (kahkaha atıyor) Sadece şakaydı. Gerçekten iyi bir şarkı. Özellikle koro kısmı kalbimi hızlandırıyor ve bundan hoşlanıyorum. Şarkının kaydını yaparken , şarkıyı bu hislerimi yansıtarak söyledim. Eminim siz de dinlerken bunu hissedebilirsiniz.

SH: Bence "Someday" en iyisi. Bu şarkıyı da gene JJ-hyun yazdı. Her üyenin söylerken bir bölümü var, ve ayrıca bu şarkının unutulmaz bir anısı var, çünkü bu şarkıyı geçen seneki konserde hayranlarla birlikte söylemiştik. Tahminimce hayranlarımız da şarkıyı dinlerken o anı hatırlayacaklardır.

JH: Benim "Stay" hoşuma gidiyor. Bu benim ilk defa sözlerini yazdığım şarkı ve şarkıya aşka olan bakış açımı yansıttım.

MH: Benim sevdiğim "Compass" . Bu şarkıyı SH'la birlikte 2 yıl önce yaptım. Ama o zaman sadece şarkının müziğini bestelemeye başlamıştık. Bu yüzden ne zaman şarkıyı duysam , bestelerken hissettiklerimi hatırlıyorum.

JJ:  "Let it go!" yu sevdiğimi söyleyebilirim. Canlı performanslarda bu şarkıyı söylemek gerçekten eğlenceli! Seyircilerin hepsi ellerindeki havluları çevirerek hareketleniyor. Ve HG hyung'sa gittikçe... (kahkaha atıyor).

HG: Bu da ne şimdi!? (gülüyor)

JJ: Yani, HG hyun canlı performanslarda bazen fazla coşkulu oluyor ve sahnede yere yatıyor. Biz çalarken arkadan onu izliyoruz, hareketleri çok komik görünüyor. (gülüyor)

MH: Kesinlikle! (gülerek)

JH: Ayrıca son single'ımız "Neverland"in ingilizce versiyonu "Hit The Sands" de albüme eklendi.(Albümün normal versiyonunda bonus parça.) Bu şarkı dünyanın her yerindeki 50 ülkeye yayıldı. Buna karar verildiğinde çok mutlu olmuştuk ve bu bizi rüyalarımıza bir adım daha yaklaştırdı.


-Bir grup olarak hepiniz gelişmeye devam ediyorsunuz. Kendinizde bir gelişme var mı veya öncekine kıyasla büyüme hissediyor musunuz?

HG: Bu günlerde bağımsız zamanlarımızdaki şarkılarımızı tekrar düzenliyoruz. Şarkıları tekrar söylerken sözler aynı olmasına rağmen şu anda daha farklı hissediyorum. Böylece farkına varmadan kendimi olgunlaşmış buluyorum.

SH: Sanırım bugünlerde sahnede biraz daha sakin performans gösterebiliyorum. Eskiden sahnede performansıma odaklananmaya çalıştığım için seyirciyle birlikte olamıyordum. Artık bu günlerde performans sırasında gözlerini görebiliyorum ve mutluluklarını hissediyorum. Bence benim gelişmem bu.

JJ: Bence bu "gelişmek" veya ne konuda "büyüdüğümüzden" farklı. Bana göre "birlik duygusu" bir gruptaki en önemli şey. Biz mükemmel bir grup olduğumuzu düşünmüyoruz. Hala birlikte çalıyoruz, birlikte takılıyoruz ve her şeyi birlikte yapıyoruz. Böylece "birlikte olmamızın gücünü" günlük yaşantımızda ve sahnede bu şekilde ifade ediyoruz.               
       
Primadonnalar bizim sonsuz arkadaşlarımız

-Mart ayında, Los Angeles Nokia Theatre'da başka bir Koreli rock grubu CNBLUE'yla birlikte 50.000 kişilik seyirci topluluğuna başarılı bir konser verdiniz.

MH: Amerika bulunmayı çok istediğimiz bir yerdi, bu yüzden gerildik. Ama konser sırasında eğlendik.

SH: Evet evet. Sanki klüpteymiş gibi dans ettiler, hatta yavaş şarkılarda bile. (gülüyor)

-Konserdeyken en mutlu anınızmış gibi hissediyor musunuz?

Hepsi: EVET!!!

HG: Konserde sahnede gerçekten seviyorum! Konser boyunca primadonnalar bize her zaman güçlü destek güç veriyorlar. Onları gördüğüm zaman bu bana cesaret veriyor.

MH: Sıcaklıklarını , coşkularını sahnede hissedebiliyoruz.

SH: Evet gücü hissediyoruz!

JJ: Ayrıca Primadonnalar sayesinde en çok sevdiğimiz şeyi, canlı konserlerimizi yapabiliyoruz. Bu yüzden onlara her zaman minnettarız.

HG: Bizim için Primadonnalar bizim ailemiz ve sonsuza kadar dostlarımız. Aramızda mesafe yok, dünyanın her yerindeki Primadonnalarla bir bütünüz.JH: Evet, kesinlikle. Yaz turumuz (Summer Tour) haziranda başlayacak. O yüzden lütfen sabırsızlıkla bekleyin.

Kaynak : hongjaebiased

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

1 yorum:

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna