Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

28 May 2012

26.05.2012 Tayvan Hayran Anısı/ Hongki ve Jonghun'la Karşılaştım

FTISLAND Turkey
26.05.12 günü şans eseri Hongki ve Jonghun’la otelde karşılaştık.. FT Island’la karşılaşmak için şansımızı deniyorduk. (Asansörde) aşağı inmek için düğmeye bastık. Ding-dong ve kapı açıldı. Karşımızdaki gerçekten çok yakışıklı biri vardı. Ne kadar yakışıklı oduğunu düşündüm!

Tam kapı kapanmak üzereyken arkadaşlarımdan biri “Doğru olmayan bir şey var”, dedi. Biz de kapıyı tekrar açtık ve o yakışıklı adam hala asansör girişinde duruyordu. Kesinlikle Hongki’ydi!!!!! Ve ben onu tanımayı başaramamıştım!!!

Görünüşe göre makyajı yoktu. İnanır mısınız bilmiyorum ama cildi gerçekten güzel XD

Yanında kimse yoktu. Neşeli bir şekilde yanına gidip, “Annyeong”, “Fighting”, “Saranghae” dedik. Bir iki adım attı, ne yapacağından emin olamadı. Ama gene de “Annyeong” dedi ve el salladı. Hepimiz asansördeydik ve dışarıya fırlamadık.

Şimdi düşünüyorum da, şansımızı denemeliydik, hayatımızın hatasıydı.

Hongki zayıf vücutlu. Bizimle şans eseri karşılaştığındaki tepkisi çok tatlıydı. Gerçekten çok doğal biri.
O anda hayatın gerçekten iyi olduğunu hissettim. Onunla karşılaşmak bizim için büyük şanstı.

Sanırım asansörün kapısı kapandı ve tekrar açıldı. Böylece onunla uzun zaman konuşabildik. Belki basit bir şeydi ama o çok iyiydi ve hepimize cevap verdi.  Kapının açık olması sorunu vardı.. Hongki panikledi ve ellerini kullanarak aşağı inmemizi işaret etti. Sanırım alt kata çabuk inmemizi söyledi.

Ama Hongki ah~ Biz aslında yukarı çıkmak istiyorduk XD

Daha sonra Hongki’yi spor salonunda bisiklete binerken gördüm. Jonghun bir şeylere bakarak spor aletlerinden birine oturuyordu.

Ama onlara baktığımızı fark edince kısa sürede oradan ayrıldılar.

En sonda odalarına giderken yanlarında 2 koruma onlara eşlik ediyordu. Şunu söylemek zorundayım ki , Jonghun gerçekten yakışıklı.

Bu şanslı günü asla unutamam.

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna