Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

22 May 2012

[Hayran Anlatımı] 20.05.2012 FTIsland 20[Twenty] Çıkış Etkinliği

FTISLAND Turkey
[FAN HESABI] 120520 FTIsland 20[Twenty] Çıkış Etkinliği



[Konu Başğı:Kadınlar]

Soru: Bir gün kadına dönüşseydin?

JH,HK hemen: Ateşli Bahara giderdik!

Sunucu:Hey siz iki hyung böyle olmayın! Eğer kız olursanız vücutlarınız görünür!

HK:O zaman kendi bedenime bir bakarım.

(cidden sapık :P)

Jaejin'e bu soru sorulduğunda Primadonnalar hemen: EPİLASYOOON!!!

Hemen Jaejin'in sırt kıllarına döndü mevzu (gülüyorlar)

Pri:Hadi şu sırtını bir göster bize bakalım

Jaejin Hongki'ye: Herkesi inandırdın ! Ne yapacaksın şimdi?

Hongki:Sırtında kıl mıl yok.

Sunucu:Bunu söyleyerek,sırtında kıl yok ama başka yerlerinde var mı demek istedin? Genelde koltuk altı,döş ve diğer kısımlarda oluyor değil mi? Ayak tabanında olabilir mi acaba?

Tüm üyeler burada yıkıldı gülmekten. Sonunda öyle gözüküyor ki Jaejin'in kılları komediye döndü.

Jaejin de tatlı bir tavırla: Böyle yapmayın! Yardım edin bana!

JJ:Birgün kız olursam eğer Hongki hyung'u ayartır ve ondan ayrılırım! Onu iyi tanırım, o yüzden bir kızın onun için yapmasını istediği şeyleri yaparım.Sonra da byeeee

HK:Ben öyle çok kıllı kızları sevmem (gülüyor)

Sonra Minhwan sunucuya bir erkek olarak flört edermiş gibi yapıyor.

MH:Bana numaranı ver(Sunucunun koluna giriyor ve hatta elini sunucunun omzuna koyarak ona yalvarıyor) (gülüyor)

Minhwan'ın bu flörtünü gören Hongki:Bak Seunghyun bu konularda çok iyidir.

Seunghyun da:Göstermek istiyorum.

Gösterisinden önce Hongki Seunghyun'a birşeyler fısıldıyor.

Seunghyun'un Flörtü:

Kız sesi çıkararak:Aha Bay (Sunucunun adını söylüyor)

Bunu söylerken yerden birşey alıyormuş gibi yapıp özellikle dekoltesini gösterir gibi yapıyor.
Bu gösterisinden sonra 

Hongki:Ben sana ne öğrettim!

Anlaşılan az önce Hongki'nin öğrettiklerini tam olarak yerine getirememiş.

Ama Seunghyun:Bunu bana Hongki öğretti

Sonra Hongki ona uçan tekme atıyor :P:P

cr: sx5pri_me7xm | trans: Yu Chen@fb

Çeviri:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

2 yorum:

  1. bunların videosu varsa onlarıda atsaydınız iyi olurdu ^^ merak ettim şimdi :D

    YanıtlaSil
  2. şöyle ki biz bunları japon kaynaklı yerlerden temin ediyoruz dolayısıyla video paylasmayinca onlar biz de paylasamiyoruz ayrıca Bu orda etkinliğe katılan bir hayranın anlatımı o yüzden video bulmak mümkün olur mu bilmem :)

    YanıtlaSil

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna