Ayın 25'inde, FTISLAND'ın şirketi FNC Entertainment Lee
Hongki'nin başrol oynadığı TV Chosun draması 'Bride of the Century'nin Çin'deki
başarısından bahsetti. Lee Hongki, Hallyu'nun önde gelen bandı FTISLAND'dan
dolayı her zaman popülerdi. Ama şuan dramasının başarısıyla da K-drama
fanlarının kalbini fethetti.
Şirketine göre, 'Bride of the Century'nin popülaritesi
şuanda, bu yılın başlarında yayınlandığı zamandan daha güncel. Lee Hongki'nin
başrolü teyit edildiğinde, yurtdışından gazeteciler yayınlanmadan önce bile
'Bride of the Century'nin üzerinde durdu. Ve yayınlanır yayınlanmaz, Weibo ve
Baidu'yu içeren Çin'in ana web sitelerinde zirveye yerleşti. "Lee Hongki
etkisi" dramanın, Çin medyasının ayrıntılı kapsama alanına girmesine
vesile oldu.
Dramanın popülaritesi sosyal ağlarda da görüldü. Çin'in en
büyük portal sitesi Tencent'a göre, ‘Bride Of The Century’ en çok izlenen Kore
drama günlük, haftalık ve aylık grafiklerinin tamamında ilk 3'te yer alan ilk
ve tek drama.
Çin'in 4 büyük portal sitesi arasında, Tencent en çok
kullanıcı sayısına sahip ve ‘Bride Of The Century’nin sayfası 2 milyon
tıklamaya ulaşıyor. Çin de ‘Bride Of The Century’nin kendi versiyonunu
üretiyor. Bu yüzden dramanın Çin'deki popülaritesi yakın zamanda sona ermeyecek
gibi görünüyor.
Şuanda K-pop ve K-drama sayesinde "Asya'nın Yeni
Yıldızı" olarak yükselen Lee Hongki
yakın zamanda Asya'da solo fan buluşması düzenleyecek. Bu hafta sonu Hongkong
ve Tayvan'daki fanlarıyla buluşacak ve gelecek ay da Singapur'a gidecek.
Dramadan sonra, Lee Hongki kendi adıyla yepyeni bir hayat
tarzı markası 'Skull Hong'u piyasaya sürdü ve FTISLAND'ın Japonya arena turu
‘The Passion' başarıyla tamamlandı. Hongki yönetmen Kim Sungho'nun yeni filmi
‘How To Steal A Dog'da özel bir rol oynayarak oyunculuğa geri döndü.
Kaynak: Naver news
İngilizce çeviri: DJ.
Pri
Çeviri: primmonster @FTurkey_Pri
Siteden yazı çıkarmak yasaktır!!