Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

27 Ara 2017

Allure Korea, Ocak 2018: Rock Şıklığı

FTISLAND Turkey

<Lee Hongki’s Kiss The Radio> DJ'i, <Night Goblin> komedyeni, <Hwayugi> aktörü ve sonsuza dek bir FTISLAND üyesi olan Lee Hongki'nin keyifli günleri.

Hongki stüdyoya girdiğinde, bagaj etiketli küçük bir bavul taşıyordu. Japonya'daki solo konserden yeni dönmüştü. Bu bir starın hayatı değilse, başka ne olabilir? Lee Hongki FTISLAND'ın 10. yıl dönümü Avrupa turu ve Japonya'daki solo konser gibi birkaç daimi programını yakın zamanda tamamlamıştı. Her zaman dürüst ve açık sözlü olmuştur. Çekindiği tek an, son zamanlarda sevdiği programı ne diye sorduğumuz zamandı.

"Ne söylesem? Hepsini seviyorum. Tüm üyeleriyle yakın olduğum ve program iyi iş çıkardığı için <Night Goblin>i ve radyoyu seviyorum. Ama yayınlanmak üzere olan drama hakkında henüz yorum yapamıyorum..."

Bu eşsiz ve büyüleyici erkeğin saatinin yeni yılda acımasız geçmesi bekleniyor.

2017 ve 2018 arasında bir araya geldik. 2017 nasıldı?

2017 gerçekten yoğundu. FTISLAND'ın 10. yıl dönümüydü ve adımızı yaymak istiyordum. Bu yüzden beni çağıran her şeyi yapacağım dedim. Çeşitli varyete şovlarına davet edildim. <Night Goblin> önce geldi ve gerçekten komik bir format olduğunu fark ettiğim için eğlenceli olacağını düşündüm. Gerçekten de öyle.

Bugünün konsepti 'ünlünün hayatı'. Stilistten seni Elton John gibi giydirmesini istedim ve kürk mantoyu gerçekten iyi kıvırıyorsun. Selfie konsepti için, gerçek selfie çekip Instagram'a yüklediğini gördüm.

Bu fotoğraf çekimi değildi. Selfie çekme zamanıydı (Güler) Bunun konsepti göstermekle ilgili olduğunu duyduğumda gerçekten yapacağım dedim. Sahiden de senaryolara bakma adetim yoktur. Durumlarla, geldikleri anda yüzleşmeyi severim. Fakat bu kürk fena halde ağırdı.

İnsanlara çok fazla güvenmiyor musun? Başına neler geleceğini nereden biliyorsun?

Kendime güveniyorum. Her ana göre çok farklılaşırım. Ruh hali iyi değilse iyi yapamam. Fotoğraflarım iyi çıkmaz. Bugün gerçekten eğlenceliydi.

Bu konseptte <Hwayugi> dramasından esinlenildi. 3 yıl içindeki ilk draman ve top star rolünde döndün.

Birkaç kez ünlüyü canlandırmıştım ama her biri farklıydı. Bu dramada çok gidip geldim ama sempatik bir karakter. Özet hali eğlenceli olduğu için <Hwayugi>yi imzaladım ve daha önce Hong Sisters'la çalışmıştım.

Bir ünlü olarak ünlüyü canlandırmak nasıl bir şeydi?

Aslında zor. Gerçekten böyle yaşamıyorum.

Ama çok şey gördün; takdire şayan veya değil.

Çok şey gördüğüm için, onları oyunculuğuma dahil ediyorum. Arkadaşlarımı ve büyüklerimi taklit etmeye yatkınımdır. Her şeyden önce, iki yüzlü kişilerden nefret ederim. Ayrıca başkalarını dinlemeyen kişilerden de hazzetmem. Bu kişilerle konuşmaya devam edebilirim ancak dinlemeyi reddederlerse... çok kötü. Bu tür (*karakteri gibi) sinsi ama aynı zamanda sempatik olan kişilere hayranım. Bu tür kişiler verdiğime karşılık verir. Bu yüzden onları beğenmemezlik edemiyorum.

Haha. FTISLAND'da böyle biri var mı?

Hayır. FTISLAND'da yok.

Sence de dinamik bir hayran kitlen yok mu? FTISLAND hayranları, müzikal, radyo ve drama hayranların var. Hepsiyle nasıl iletişim kuruyorsun?

Daima hayranlarıma minnettarım bu yüzden arkadaşlar gibi yakın kalabildik. Bazen "5 dakika içinde sileceğim ama birkaç dakika içinde buraya kim gelirse ona yemek ısmarlayacağım!" gibi şeyler paylaşırım. Ardından gerçekten de onlarla birlikte yemek yiyorum. Sosyal medya üzerinden tartıştığımız olur. Ama şu an dramam ve müzikal fanlarım var bu yüzden hepsi farklı şeyler söylüyorlar. Bazı hayranlar, "Umarım dramalarda oynamaya devam edersin. Ne zaman müzikal yapacaksın?" diyor. Sadece ne yaparsam yapayım iyi yapmak zorundayım.

Araba kullanırken HONGKIRA dinlemekten keyif alıyorum. Birçok konuk geliyor programa. Mükemmel bir ev sahibisin.

Daha öncesinde hep benim hakkımdaydı. Her şeyin başarılı olması için mutlu ve memnun olmam gerektiğini düşünürdüm. Ama son zamanlarda radyo programında ev sahipliği yaparken tüm konuklarım küçük ve astım olduğu için kendimi değişirken buldum. Tıpkı büyüklerimin bana davrandığı gibi ben de onları rahat hissettirmek istiyorum. Aynı alanda çalıştığımız için daha anlayışlı olabiliyorum. 


Çaylaklara ne söylemek istersin?

Bunu hep söylerim. Grupsanız önce birlik olmalısınız. Gruptaki en başarılı üye değişmemeli. Tabi sadece o üyeyle bitmiyor olay. Herkesin yardım etmesi gerek. Ve o başarılı üye kendini beğenmiş olmamalı. Tek başınıza başarılı olursanız, hiçbir şeysiniz demektir.

Çaylak olduğunda bile gergin biri olduğunu hayal edemiyorum.

Evet. Korkacak hiçbir neden yok. Başından beri her şeyden zevk aldım.

Dürüst bir imajın var. Bu skandallara neden olabilir. Herhangi bir korku ya da pişmanlığın var mı?

Gerçekten pişman olduğum hiçbir şey yok. Yapmadığım için hayal kırıklığına uğrarım. Ama düşündüğüm her şeyi söylerim. Kendime birkaç defa sorarım, bunu söyleyebilir miyim? Söyleyebilirim değil mi?

Ünlülerin dürüst olması kolay değil.

Şarkı söylüyorum ve oyunculuk yapıyorum çünkü sevdiğim şey bu. Ama insanlar bunun için bana ünlü diyor. Ünlüler kurallara uymakla yükümlü değillermiş gibi. Bazen neden bunu yaptım diye sorarım. Ama bu şekilde söylersem gerçekten yapabileceğim bir şey yok. Kendimi düzeltmeyi denedim. Ama sonra öleceğimi düşündüm.

Küçüklerine ve arkadaşlarına dürüst olmalarını söyler misin?

Hayır. Sadeleştirmelerini söylerim. Ben dürüsttüm ama benim gibi olmayın derim. Sadece imajlarına sadık kalmalarını söylerim. Mesela 2 yıl boyunca ara vermeyen bir astım vardı. "Bana tatil verirseniz daha sıkı çalışabileceğimi düşünüyorum" şeklinde tatil istemesini söyledim.

Oh, FTISLAND tatilleri böyle mi alır?

Hayır, bir tarih seçerim ve o gün herhangi bir şey için bana program koymamalarını isterim!

Müzisyen Lee Hongki hakkında sormam gerek. Japonya'da solo konser nasıldı? Oradan direkt olarak buraya geldin.

Mini canlı performanstı ve gerçekten eğlenceliydi. Geçmişte bir şey oldu ve bu beni tek başına bir şeyler yapmaktan korkuttu. Dün Perşembe günü 2 programım vardı ve her birine 5000 kişi  gelmesi gerekiyordu. Hafta içi bir günde kimse gelmez diye korkmuştum. Ama alan full doluydu. Gerçekten minnettar oldum Konserimin sonunda neden geldiklerini sordum. Şarkım için dediler.

Bu çok memnun edici olmalı. Müzisyen için en iyi cevap bu değil midir?

Şükür ki şarkım için dediler ve ben gerçekten mutlu oldum. Bu yüzden "Dinlemek isterseniz sonsuza dek şarkı söyleyebilirim. Ama bunun ötesine gitmek isterseniz size söz veremem. Çünkü birçok kişiyle buluşabilirim ve kurallara uysam da parti verebilirim. Gerçekten ünlülerin kaderini anlamıyorum. Hayalim özgür olmak ve özgürce yaşamak. Ama sonsuza dek şarkı söyleyeceğim." dedim.

Bu, onların beklentilerine ihanet edebileceğin fakat müzik konusunda asla ihanet etmeyeceğin anlamına gelir.

Evet, uzunca bir alkış aldım (güler)

10. yıl dönümü Avrupa Turu'na da gittin değil mi?

3 yıl önce ilk defa Avrupa turuna çıktım ve yer yerinden oynadı. Pek çok fan bilet alamadıklarını söyledi bu yüzden 300-400 koltuklu bir canlı müzik evi kiraladık ve içerken onlar için performans sergiledik. Ama Avrupa turu yapmak zor çünkü fiyatları farklı. Bu sefer "ödeme almayı umursamıyoruz" dediğimiz için gidebildik. 2 hafta içinde 6 ülke ziyaret ettik. Çok eğlenceliydi.

Şu an bir hayli şarkınız var. Setlisti bir araya getirmek zor olsa gerek.

Şirketin yaptığı şarkıları söylemiyoruz. Gençken yaptığımız şarkılar. Setlistlerin hepsini ben yapıyorum. Şirketin bunu yapmasının saçma olduğunu düşünüyorum. Bundan sonraki şarkı nasıl başlamalı, nasıl tekrar düzenleyeceğiz, fanlarla nasıl etkileşim kuracağız, ruh hali vb. şeyleri hayal ediyorum. Hepsini kontrol edip üyelerle tartışıyorum ve setlisti bitiyoruz.

FTISLAND müzikal olarak nerede sence?

Hala gidecek uzun bir yolumuz var. Müziğin sonu olmamasını seviyorum. Belli bir noktaya gelmişim gibi hissettiğimde daha yetenekli kişiler, yeni ses ve yeni performanslarla buluşmaya devam ediyorum. Bu yüzden inanılmaz ve eğlenceli, çalışmaya devam etmem gerekiyor.

Grafiklerde şarkınızın nasıl olduğu konusunda hassas mısınız?

Umurumda bile değil. Online olarak nasıl sonuçlandıklarını umursamadığım şarkılar var ve iyi yapmasını istediğim şarkılar var.

10 yıl boyunca aynı üyelerle bir grupta olmak kolay değil. Sırrınız nedir?

FTISLAND üyeleri birbiriyle iyi anlaşıyor ve herkes nazik. Ben gençken büyüklerim, vokalleri bıraktığı için pek çok bandin dağıldığını söylerlerdi hep. Bu yüzden böyle olmayacağıma karar verdim. En çok, performans sergilemeyi seviyorum. Beşimiz birlikte performans sergilemekten gerçekten keyif alıyorum. Bu yüzden bunu bozmak istemiyorum.

Beşiniz aynı müzikal yöne mi sahipsiniz?

Hayır bu imkansız. Albümlerimizi dinlerseniz her bir üyenin farklı bir müzikal rengi var. Birlikte FTISLAND rengini oluşturuyoruz. JaeJin'in şarkısını ben söylersem farklı çıkabilir. Onları söyeleyebilirim fakat onları 'FT kimyası'na büründürmek önemli.

Müzisyen olarak ne hayal ediyorsunuz?

Her zaman aynı. 'Rock star' olmak.

Lee Hongki'nin rock ruhu nedir?

Özgürlük. Kaba türde değil de barışçıl bir özgürlük. Barış. Çetrefilli olmaktan nefret ederim.

2018'i nasıl geçireceksin?

Askere gidene kadar yoğun olmam gerek. Şu an Soohyun askere gittiğine göre bunun için hazırlanmaya başlamam lazımmış gibi hissediyorum. Herkesin bekleyebileceği şarkıcı ve aktör olmak istiyorum. İnsanların "Lee Hongki askerliğini bitirmedi mi? Tekrar şarkısını duymak istiyorum." demesini istiyorum. Bu yüzden daha da sıkı çalışmayı planlıyorum.

3 sosyal medya hashtagiyle bugünkü çekimi tarif eder misin?

Her şeyden önce #ErkenPaydos. Hızlı tamamlandığı için çok eğlendim. Ve #KürkManto #Allure(Cazibe)_Olmalı 


Kaynak: Allure
İngilizce çeviri: DJ. Pri
Türkçe Çeviri: @FTurkey_Pri


Siteden yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır!!!

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna