Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

5 Ara 2013

[04.12.13] Lee Hongki Twitter Güncellemeleri

FTISLAND Turkey


RT @kumikojjang @skullhong @FtGtJH @FtDrMH1111 원빈오빠 계약무효 대체 무슨 소리에요? 오빠들은 그래도 알고 있죠? 진짜 이런거 안물어볼려고 그랬는데 제발 뭐라도 말해줘요ㅡ음 좋게얘기해주까 있는그대로해줄까..계약이끝난건맞아 우리도 재계약한거니까~~^^원빈이응원해줘


RT @kumikojjang @skullhong @FtGtJH @FtDrMH1111 Wonbin'in sözleşmesinin bitmesi de ne demek oluyor? Oppalar yine de anlayabiliyor musunuz? Gerçekten bunu sormayacaktım ama lütfen neler oluyor söyleyin ㅡ Imm iyi bir şeyler söylemek istiyorum ama direkt neyse söyleyeceğim..Sözleşmenin sona erdiği doğru bizim de para dünyasında zayıflıklarımız oluyor~~^^ Wonbin'i destekleyin


어른이되고싶지않다
모르는체살기가힘든 요즘
뭔가가 찌르면 터질꺼같다
하지만 해야한다
일이고 내가좋아하는것이 포함되있고 
내것이니까 
점점 어른이되어가는게 싫다

Erişkin olmak istemiyorum
Herşeyi görmezden gelmek zor geldiğinde, sanki biri bana dokunsa herşeyi yıkıp geçirecekmişim gibi hissediyorum
Ama ypamam gerekiyor.
Bu benim işim, hoşlandığım şey de aynı zamanda, ve benim
Büyümekten nefret ediyorum
(cr.ChocopieK)

Kaynak: @skullhong
Çeviri: FT'urkey Primadonna
*siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna