Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

4 Eyl 2013

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #24: Esma Meriç

Unknown

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız? 
E: 1.Merhaba, ben Esma Meriç. Hukuk fakültesinde okuma yolunda adımlar atan bir öğrenciyim. Kitap, film ve müzik hayatımın vazgeçilmezidir. Farklı diller öğrenmeye bayılmak gibi tuhaf bir huyum da vardır.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız? 
E: 4 yıldan beridir K-pop'a karşı bir ilgim var. You're Beautiful dizisinde dizinin tatlı ve sıcak oyuncusu Jeremy tamamen kalbimi fethetmişti. Dizi bittikten sonra internette durduk yere sürekli onu daha sonra grubu araştırırken kendimi buluyordum, sonra bir gün fark ettim ki ben tamamen bir Primadonna olmuşum.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 
E: Bence en büyük hazinemiz grubun tüm üyelerinin kalplerinden gelen doğallık.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir? 
E: Bir gün servisle eve giderken kulaklıkla son ses FTIsland-Hello Hello'yu dinliyorum. Şarkının nakaratını söylemeye başladım. Müzik bittikten sonra arkamda oturan kız bana şarkının adını ve kimin söylediğini sormuştu.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce? 
E: İyi yanı onların müthiş müziklerini dinleyebiliyorum ve onların kişiliklerini tanımaya çalıştığım için sürekli gülümsemeyi başarıyorum.
Kötü yani bir şekilde şarkı dilime dolandığında onu tüm gün söylemeden edemiyorum. FTIsland bütün gün kafamın içinde konser veriyor, bass, bateri, gitar kısmı her şeyiyle.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
E: Hello Hello ve Flower Rock. Gerçekten çok çok çok iyi.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler? 
E: 7 Eylül'de gideceğim Music Bank biletim sahip olduğum, beni onlara götürecek en değerli eşyam.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız? 
E: Anormal derecede mükemmel.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 
E: Güncel her konunun doğruluğunu onaylayıp bize en iyi şekilde hizmet veren, çok güzel bir hayran sitesi. 1 numara olma yolunda ilerliyorsunuz bence.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz ?
E: Dünyanın her yerinde çok sevilen sıkılmadan dinlenilen şarkılar yaptığınız için çok teşekkür ederim. Birçok ülkede çok güzel anılarınız olmuştur ama umarım Türkiye'de geçireceğiniz zamanı asla unutamazsınız. Birlikte çok güzel bir konser ve eğlenceli saatler geçirelim. Sizi her yerde ve her zaman sonsuza dek destekleyeceğim. Güzel şarkılarınızla bizi eğlendirmeye devam edin lütfen.

|Röportajcı ve Editör : PrimadonnaWorld
|FT'urkey Primadonna

Unknown

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna