Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

10 Eyl 2013

FTIsland'dan Choi Min Hwan Türkiye'deki seyahatinii anlattı!

Unknown
FTIsland (Choi Jong Hoon, Lee Hong Ki, Lee Jae Jin, Choi Min Hwan, Song Seung Hyun) Kore'de, kendileri tarafından oluşturulan şarkılarının altıncı yılını kutlamak için ana parçası Lee Hong Ki tarafından bestelenen "THANKS TO" adında bir albüm çıkarıyor. Onlar bir program dahilinde Türkiye'de üç gece, dört gün bulundular. Grubun bateristi Choi Min Hwan bir TV müzik programı için ziyaret ettikleri Türkiye'yi fotoğraflar ile gezdikleri kadarıyla anlattı.

Yoğun programlarının dışında Türkiye'yi ziyaret etmek için ayrı bir zaman ayıran FTIsland, Kore'de 23 Eylül'de yayınlanan albümlerinin 28 ve 29 Eylül'de çıkışlarının 6. yılını kutlamak için solo konser ayarladı. Biz de onların Türkiye gezilerinin değerli hatıralarına bir göz atalım mı?


Merhaba. Ben FTIsland'dan baterist Choi Min Hwan. Henüz Türkiye'de İstanbul'u vardık. Tüm üyeler Türkiye'deki ilk gezimizde çok heyecanlıydı. Ben de bu gezimizi resimler aracılığıyla kaydettim. Benimle birlikte bir göz atmaya ne dersiniz?


Jae Jin'in huzurlu zamanlarından bir fotoğraf çektim. Jae Jin güneş ışığı altında yeşil çimlerin üzerindeki hamakta olmaktan çok keyif aldı, bu şekilde harika bir gündü. Bu, bize yeşil doğanın kendiliğinden iyileştirdiğini hissettirdi. Jae Jin , doğanın enerjisini tamamıyla içine çekerek dinleniyor.


Jong Hoon ve Seung Hyun bekleme odasında gitar ile pratik yapmaya daldı. Bekleme odasında enstrümanların sesi hiç durmadı.


Gitarını çalmayı bitiren Jong Hoon, şınav çekmeye başladı. Yoksa bu Jong Hoon'un ateşli vücudunun sırrı mı? Bu onun sürekli yaptığı kendini geliştirme yöntemi. Ona saygı duyuyorum.


Türkiye'de üzerinde posterle kaplı duvarın önünde duruyoruz. Öncelikle Hong Ki ve Jong Hoon'un fotoğraflarını çektim.


Jae Jin, Seung Hyun ve ben o duvarın önünde duruyoruz. Hepimiz parmaklarımızla V işareti yapıyoruz.


Tüm üyeler neye bakıyor? Jong Hoon, Hong Ki, Jae Jin, Seung Hyun ve ben bir şeye bakakalmışız. Çünkü... orada bir elektronik tabela vardı.


Tavanda üyelerin gözlerini yakalayan bir elektronik tabela vardı.


Performansımızı gerçekleştirdik. Türkiye'deki K-POP çılgınlığı muhteşemdi. Bizim müziğimize aşık olan ve eğlenen bir sürü hayran görünce çok heyecanlandık! Beni ve Seung Hyun diğer şarkıcılarla sahnede görebiliyor musunuz? Ben Jong Hoon'u ve Jae Jin'i arkadan görebiliyorum. Hong Ki nerede?


Türkiye'deki ünümüzü hissettikten sonra denizi görmeye gittik! İstanbul, Asya ve Avrupa arasında ve bu iki kıtayı İstanbul Boğazı birbirine bağlıyor. Bu yüzden insanlar Asya ve Avrupa arasını botla geçebiliyor.Biz de Asya bölgesinden bir boto binip, Avrupa bölgesine vardık. Türkiye'deki deniz manzarasının zevkini çıkarırken Seung Hyun ve Hong Ki'nin bir fotoğrafını çektim.


Bottayken ben ve Seung Hyun. Önümdeki havuç ve salatalığı görebiliyor musunuz? Kore'de değil miyiz?


Türkiye'deki ziyaretimizi kanıtlamak için Türk bayrağının bir fotoğrafını çektim. Jae Jin de sevimli bir poz verdi ve onu da çektim.


Bu deniz manzarası sırasında kaçırılmaması gereken şey bir grup fotoğrafı. Bunu çekmemizin nedeni bu işte. Türkiye'deyiz! Yakında yine Kore'ye döneceğiz. Orada görüşürüz!


FNC Entertainment tarafından yazıldı ve fotoğraflandı.

**Siteden yazı çıkarmak kesinlikle yasaktır!!!

Kaynak: http://m.star.naver.com/
Çeviri: heaven_zls
Düzenleyen: Bubu@FTurkey_Pri



Unknown

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna