Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

25 Tem 2013

[19.07.13] JaeJin'in FanCafe'deki mesajı

Unknown

(Resim Temsilidir.)

Başlık: Ben Lee JaeJin

Herkese merhaba!
Uzun zaman oldu..
Uzun zamandır birbirlerimizi görmüyoruz, şaşırmışsınızdır.
Son zamanlarda biz gerçekten akıl almaz bir şekilde meşgulüz!
Bu yüzden, hayranlarla iletişime geçmek ve diğer şeylerle uğraşmak için zamanımız yok..
Bunun belki sadece bir bahane olduğunu düşünebilirsiniz, belki de gerçekten inanırsınız.
Yine de, gerçekten gerçekten gerçekten özür dilerim!

Hepiniz her zaman bizi destekliyorsunuz, bu gerçekten zor olmalı sizin için.
Biz her zaman sizlerin gurur duyacağı şarkıcılar olmak için çalışıyoruz, ama yine de birçok alanda eksiğimiz var.

Uzun zamandır yazmamıştım, hissettiklerimle ilgili birkaç şey söylemek istiyorum.

Son zamanlarda, makneler müzikallerinde de en iyi şekilde çalışıyor.

Müzikal dizi ile karşılaştırıldığında, belki garip gururum nedeniyle söyleyebilirsiniz ama ben müzikle ilgili yeteneklerimi gösterebileceğim olanı seçerdim.
Çok çalışmıyormuş ve yine bahaneler üretiyormuş gibi gelebilir, ben yeteneklerim sınırlı olsa bile sakin kalıyorum.

Ancak, aslında zorluklar ve diğer engellerle karşılaşıyorum, ve şunu farkettim, gerçekten, gereken zorluklar bana baskı yapıyor.

Ben bu noktada bile aptalca davrandığım için gerçekten özür diliyorum.

Gelecekte, herkesin hatırı için, nerede olursam olayım çok çalışacağım, ve yaptıklarımda çok ciddi olacağım.

Yaz Turu çok eğlenli oldu bizim için, çok mutluyduk ve heyecan verici duygular yaşadık.
Ama biz bu tür şeyleri Kore’de yaptığımız kadar iyi Japonya’da yapmak mümkün olmadığı için çok üzüldük.

Gerçekten yapmak istediğimiz konserler ve müzikler ile sizle iletişim kurmak istiyorum.
Sizlere harika bir vokal, harika bir mekan ve diğer harika şeyleri sunmak istiyorum.
Ancak, her istediğimizi yapmakta özgür değiliz.
Tabi ki bu konuda üzgün hissediyoruz, mevcut durumda değiştirmeyi gerçekten deniyoruz. Ama, veremiyoruz ve bunun yerine daha çok çalışıyoruz.

Erm.. Her zaman bu tür şeyler söylüyorum gibi geliyor ve bu birazcık utanç verici.
Ama, işlerimde gerçekten çok çalışacağım.
Her neyse, gerçekten uzun oldu ve gerçekten uzun bir mesaj yazdım ke ke ke ke

Önümüzdekine görüşmek üzere!


*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır

Türkçe: heaven_zls
Kaynak: lindy826

Unknown

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna