Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

22 Mar 2013

[Video/Çeviri] You Are My Life - Hongki'nin Özel Mesajı

FTISLAND Turkey


ㅡ Senin için,「Hayatım」diyebileceğin şey..

HK: Hayatım..

JJ: Ne?

HK: Ne söylemeliyim? Boş zaman.

JJ: Boş zaman. Özgürlük.

HK: Boş zaman.

SH: Ay çiçeği. [Japonca'da boş zaman, ay çiçeği gibi söylendiği için]

HK: Özgürlük. Özgürlüğü biliyor musun? Tek istediğim özgürlük. (İngilizce söylüyor.)

JJ: Neden İngilizce söyledin ki?

MH: Eğer zamanın olursa, ne yapmak istersin?

HK: Avrupa. Avrupa'ya gitmek istiyorum.

JJ: Avrupa~Avrupa

HK: Eğer boş zamanım olmazsa, eğer özgürlüğüm yoksa, iyi müzik yapamam.

MH: Evet, aynen öyle.

HK: Bu yüzden özgürlüğü, boş zamanı ve eğlenmeyi seviyorum. O zaman zarfında, bir çok farklı şeyi inceleyeceğim ve tecrübe edeceğim. Bu tecrübeleri müzik yapmak için kullanacağım ve bir çok şeyi de başarabileceğim. Dolayısıyla bu gerçekten önemli bir şey. Bunun dışında işim yüzünden çok stres altındayım. Bu stres atmak için. Bu yüzden eğer boş zamanım olmazsa, bu baskıdan kurtulabilmem mümkün olmayacak. Bu nedenle bana göre hepsinin arasından en önemlisi boş zaman.

**Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır!!

Video cr: Hwangfu lok
İngilizce/English: @jh_ly
Türkçe: nby_jh @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna