Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

26 Mar 2013

PATI PATI Dergisi Nisan Sayısı'ndan Alıntılar

~nby~


Jaejin yeni şarkının konsepti hakkında konuşurken diğerleri bir muhabbetin ortasındaydılar ve oldukça neşeli görünüyorlardı.

Ne? Ne?

MH: Herkesin koyu göz halkaları var.

SH: Çünkü dün gerçekten çok çalıştık (gülüyor).

JJ: Bu şarkının klibini çekiyorduk.

Bize biraz klipten bahsedebilir misiniz?

JH: Bir düğün.

JJ: Kilisede.

Vay, ortam gerçek bir düğüne katılmışsınız gibi olmuştur.

JH(Gülümsüyor) Haklısın!! Klibi kilisede bir modelle birlikte çektik.

SH: Model cidden sevimli.

Modelle gerçekte yakınlaşanınız oldu mu?

JH, HK, JJ & MH: Hayır.

SH: Elbette!!

Diğerleri: Ne?!

SH: Onunla sadece çekimlere başladığımız ilk zaman karşılaşmamıza rağmen, onu ilk 
gördüğüm an, ruhum canlandı.

Efendim? Ne?

SH: Çünkü o gerçekten güzel bu yüzden gözlerim her zamankinden daha ışıl ışıl görünüyordu.

JJ: Çok komik (gülüyor)

Bana öyle geliyor ki Hyunnie bugün tam havasında.

JJ: Bu havada olması normaldir. Çekimler sırasında gelinin çok yakınında oturuyorduk.

JH: Rol yaptık ve müzik aleti çaldık.

SH: Hyung müzik aleti çaldı, değil mi?

JH: Ben piyano çaldım.

Modeli kucaklamanız gereken herhangi bir sahne var mıydı?

HK: Öpüşme veya kucaklaşma yoktu.

JJ: Bununla ilgili bir problem görmüyorum.

(Hyunnie öpüşme ve kucaklaşma hayali kuruyor gibiydi ve şaşkınlık içinde görünüyordu.)

İlk kez mi bir kilisede çekim yaptınız?

JJ: Hayır. Hyunnie’nin ilkti ama Hongki hyung Korece şarkı söylerken bunu pek çok kez yaptı. Ve FT Triple LOVE LETTER klibinin çekimleri için Cebu Adası’na geldi, maalesef tayfun vardı ve biz klibi bir kilisenin içinde tamamladık. Eğer bunu önceden bilseydik, Kore’de de bir sürü kilise olduğu için Kore’de kalırdık.

JH: Aynen öyle, aynen öyle. (kahkaha atarak)

JJ: Cebu Adası’na gitmemizin hiçbir anlamı kalmadı.

MH: Çünkü çekimlerin hepsi kilisede yapıldı.

Eğer 2 günlük aranız olsa, bu kısa tatil için nereye gitmek isterdiniz?

SH: Sapporo'ya (Japonya'da) gitmek isterdim. Daha önce oraya bir kez bile gitmedim. Sapporo'nun kış... partisi var? Ahh~ kar festivali değil mi?

Winterlude.

SH: Evet, onu görmek istiyorum. Tabii ki kız arkadaşımla birlikte. Sadece şakaydı (gülüyor).  Ama o zaman bir kız arkadaşım varsa onunla birlikte gitmeyi isterdim.

MH: Kore’deki Jeju Adası’na gitmek istiyorum. Tek ihtiyacım olan Seul’den oraya giden bir tekneye ya da uçağa binmek. Oranın deniz mahsulleri çok iyi, lezzetli yiyecekler yemek ve işi tamamen aklımdan çıkarmak istiyorum. Daha önce iş nedeniyle Jeju Adası’nda bulundum ama hiç özel bir sebeple gitmedim.

Eğer gerçekten Jeju Adası’na gitme şansın olsa kiminle giderdin?

MH: Seunghyun’la gideceğim.

İşi bir kenara bırakmak istemene rağmen hâlâ üyelerle birlikte olmak istiyorsun. (gülüyor)

MH: Evet, çünkü eğlenceli.

JH: İyi yemekleri ve güzel manzarasından dolayı benim de Jeju Adası’na gitme planlarım var. Oraya yalnız gitmek istiyorum çünkü tamamen rahatlamak istiyorum.

JJ: Ben deniz aşırı bir ülkeye, Rusya’ya kısa bir seyahat yapmak istiyorum.

Neden Rusya’yı seçtin?

JJ: Çünkü Rusya kimsenin gitmeyi düşünmeyeceği bir yer, bu yüzden özel ve oraya gitmeyi denemek istiyorum. Rusya’ya gitmenin nasıl bir his olduğunu tatmak istiyorum. İnsanlar çoğunlukla Hawai’ye, Güneydoğu Asya ülkelerine, Avrupa veya Amerika’ya gitmek hakkında konuşur ama birisi Rusya hakkında konuştuğu zaman tek düşündükleri “soğuk” ve “votka” olur, bu tamamıyla akıl almayacak bir şey değil mi? Bu yüzden oraya gitmeyi denemek, tecrübe etmek istiyorum. Eğer hoşuma giderse, başka uzun  bir seyahat gerçekleştireceğim.

HK: Ben de deniz aşırı bir ülkeye gitmeyi seçeceğim. Yazın Finlandiya’ya gitmek istiyorum. Balık tutmak gibi yaz etkinliklerini ve diğer yaz sporlarını denemek istiyorum. Benim Alman arkadaşımın Finlandiya’da da evi var bu yüzden bütün üyelerle birlikte oraya gitmek istiyorum.

**Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır!!

Photo cr as tagged
English/İngilizce: Part1 & Part2
Türkçe: nby_jh @FTurkey_Pri

~nby~

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna