Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

15 Kas 2012

(Video/Çeviri) 10.11.12 Hongki 'Do Dream' Programı

FTISLAND Turkey


Konu: Annelerle iletişim

Sunucu: Hongki oğul jenerasyonundan. Eğer annen seni bir klubün kapısında gizlice bir arabaya oturmuş bekliyor olsaydı, nasıl tepki verirdin?

HK: Rahatsız olurdum!! Sunbae bekledi mi? 

Sunucu: O anda annen nasıl hissediyor olurdu?

HK: Endişeli olduğu için gelmiş olmalı..

Sunucu: Bu beklenmedikti.

HK: Benim yaşımdaki arkadaşlarım, şu anda stres atma zamanı. Stresten kurtulmayı çok istiyorum. Şu anda bana bir silah doğrultulsa sadece teslim olabilirdim!!

Sunucu: Hyun Mi Sunbae’nin oğlu sana hiç minnettar olmayacak.

Sunucu: Hyun Mi Sunbae korku içinde bir anne olmalı, değil mi?

HM: Biraz.

Sunucu: Oğlunla düzenli olarak konuşuyor musun?

HM: Evet, SMS tarzında: “anne seni seviyorum” , “anne burada yağmur yağıyor”

HK: Bu çok acıklı. Benim tarzım bundan biraz farklı. Ben böyle değilim. Yakın yaşadığımız için SMS şöyle olabilir: “anne, dongtaetang (bir tür balık çorbası) yemek istiyorum”... Böyle kısa mesajlar gönderebilirim.

Konu: Filmde

Sunucu: İyi şarkı söyleyen bir şarkıcı…

HK: Teşekkürler.

Sunucu: Oyunculuk da yapıyorsun. Yemek yerken konuşmak… Çekimlerdeyken aç olmalısın, değil mi? İyi yiyemiyorsun, doğru mu?

HK: Hayır. İlk defa bir çekime gittiğimde şok olmuştum. Çok iyi yedim: kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği, ara yemek. Her yemeği iyi yediğim için, kilo almamak mümkün olmuyordu. Ve yemek arabaları geldiği zaman… İşte bu yüzden film oyuncuları dizi çekmemeli!!



Konu: Hongki’nin endişeleri

Sunucu: Hongki’nin endişe duyduğu bir şey var mı?

HK: Geleceğimle ilgili soru işaretlerim var. Gerçekten yapmak istediğim müzik tarzıyla ilgili. Biraz kafam karışık. Müzikal olarak düşündüğümde, son zamanlarda zor bir dönemin ikinci dalgasında sıkışmış durumdayız.

Sunucu: Sana bunu düşündüren nedir?

HK: Bu konuda… Biz bir band’iz (*kendi müziğini yapan grup). Ama hoşlandığım müzik türüne sahibim. Kore’de akışa göre hareket etmelisiniz (*o dönemdeki popüler müziğe göre). Ama ben kendi istediğim tarzda müzik yapmayı tercih ederim. Bu şekilde devam edersem, kendi tarzımdaki müzik için ısrarcı olmak gittikçe zorlaşacak. Yavaş yavaş imajımı değiştirmek istiyorum. Böyle bir düşünce için sanırım hala sıkı çalışmaya devam etmeliyim.

Sunucu: Yani şu anda FTISLAND’ın yaptığı türde müzik senin istediğin tarz değil mi?

HK: Benim hayalimdeki değil.

Sunucu: Hayalindeki müzik nedir?

HK: Güçlü punk rock, bu türde rock müzik. İdol ve band arasındaki usta (*en başarılı) olmak istiyorum. Ama bu çok zor.

Sunucu: O zaman şirket bilmeli; üyelerin fikirleri de tabi ki önemli. Bu konuyu üyelerle tartıştınız mı?

HK: Bununla ilgili sık sık konuşuruz. Şirketle de konuştuk, kendi müziğimizi yapmak istediğimizi söyledik. Daha önce Japonya’da kendi yazdığımız şarkılarımızı yayınladık, ama Kore’de yapmadık. Çünkü Japonya’da şarkının potansiyeli kusursuz olmasa da, Japonya bunu bizimle yapacaktır; dikkatle inceleyip bize öğrenme fırsatı verecektir. Ama Kore’de böyle bir anımız ve şansımız olmuyor. Hem Japonya hem de Kore’de aktivite yaparken, farklı müzik stilleri yapmak çok zorlayıcı oluyor.

Sunucu: Hongki, hyung’unun bakış açısına göre çok zekisin. Şu anda Bay Başkan dinliyor mu? Zaten çok para kazanmadın mı? Cebinden birazını çıkar ve yap bunu! Şu anda bilgisayar çok gelişmedi mi? Bunu yapmak için kalbin varsa, bunu yavaşça evde de yapabilirsin.

HK: Tamamladıktan sonra internette de yayınlayabilirim.

Konu: Minhwan’ı açığa çıkarma

HK: Şarkı yapıp, internette yayınlamamamıza rağmen, bateristimiz Minhwan’ın çok zor bir dönemden geçtiği bir şey oldu. Çok fazla dedikodu olduğu için bateri çalarken arkadan görüntüsünün olduğu bir video yükledi.

Sunucu: Ah, dedikodular sahte baterist tarzı bir şey miydi? Haksızlığa uğradığını mı hissetti?

HK: Minhwan çok büyük haksızlığa uğradığını hissetti, bundan nefret etti ve hatta tanınmamak için özellikle yüzünü kapattı. Üyelerin yardımıyla berbat bir şekilde, telefonunu kullanarak videoyu çekti. Videoyu çektikten sonra internete yükledi.

Sunucu: Hayranlar bunu biliyor olmalı değil mi?

HK: Bilmiyorlar. Kimse bilmiyor. Kimse bir şey söylemedi.

Sunucu: Tepki nasıldı?

HK: Kimse mesaj bırakmadı. Herşey zaten gizli değil miydi?

Sunucu: Neden saklama ihtiyacı hissetti?

HK: Bunun utanç verici olduğunu düşündüğü için sakladı.

Sunucu: Neden birazını göstermiyor? Ya da gerçek olduğunu (*gerçek baterist olduğunu) yazmadı?

HK: Kendisinin FTISLAND olduğunu söylemek utanç verici değil mi? “Ben FTISLAND’ın bateristiyim. Bateri çalıyorum. Bakın!” Bu çok komik değil mi?

Sunucu: Bu durum Highway Star’ı biraz hatırlatmıyor mu?

Konu: Uyanınca yapılan ilk şeyle ilgili…

HK: Bu sabah geç kalkan ben değildim, menajerdi. Aslında saat 7’de bir araya gelecektik. Ama o sadece beni saat 7’de kaldırdı ve aynı saatte uyanmış olduk. “Ah, saat 7, ne yapmalı...” ve ben de sinirlendim.

Blogdan yazı çıkarmak yasaktır.

Kaynak: lyism @ blog
Video: hongdama0128
Çeviri: BluePrim @FTurkey_Pri

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna