Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

5 Eki 2012

[TR]FT ISLAND SBS Night Like Tonight Programı

FTISLAND Turkey

Resmen sonbahar.












Arkadaşlarımdan birinin dediği gibi ''bu öyle bir mevsim ki sizi zinde ve canlı hissetirebileceği gibi her an bu hissi yok da edebeilir; öyle bir mevsim ki rahat hissettirirdiği gibi esrarengiz de hissettirebilir'' Belki de bu yüzden sonbahar ellerimin arasında ılık bir şey tutmaya can atmama sebep oluyor.

FT Island tam zamanında vanilyalı lattesi ile burada.

24 Eylül'de FT Island DJ Sung Hee'nin SBS Power FM'deki ''Jung Sun Hee'nin Bu Akşamki Gibi Bir Akşam'' programına konuk oldu.Bu 4.albümleri ''Five Treasure Island'' çıktığından beri katıldıkları ilk radyo programı ve bunu kutlamak adına üyeler de tüm radyo çalışanlarına vanilyalı latte ikram etti.

**Merhaba FT Island

FT Island ile özel köşesi görsel bir radyo programı gibi Hongki'nin Orange Caramel'in ''lipstick''e dans etmesi ile açıldı.

DJ Jung Sun Hee diğer üyelere sıra sizde dedi ve kameraya merhaba demelerini söyledi.

JH:Kameranın bizi alması gerekiyor

JSH:Kendini kameranın karşısına gelecek şekilde ayarlamalısın. Biz otomatik ayarlama yapamayız

JH:Merhaba.Ben Sonbahar başlatıcısı Choi Jonghun

JJ:Ben mevsim değişikliğine bağlı alerji ızdırabı çeken Jaejin.

HK:Merhaba, ben son zamanlarda film çekimleriyle uğraşan oyuncu Lee HongKi

JJ:Oyuncu Lee

MH:Merhaba,ben yakışıklı çocuk Coi Minhwan

JSH:Kendisine yakışıklı demekte tereddüt bile etmedi.

SH:Merhaba, ben gitarist ve yükselen müzikal yıldız Song Seunghyun

JJ:Emin misin?

SH:Aslına bakarsan en son ''Jack The Ripper''ı başarılı şekilde bitirdim

-Herkes alkışlıyor-

JSH:Hongki, ne filmi çekiyorsun?

HK:Adı değişiyor ama ''Cennetimiz'' şu an adı.Bugün çekimlere başladık.

JSH:Kiminle çalışıyorsun?

HK:Ma Dong Seok,Im Won Hee ve BAek Jin Hee ile çalışıyorum.

JSH:Baek Jin Hee güzel değil mi?

HK:Evet öyle.

Daha sonra Hongki nasıl bir film olduğunu anlatıyor ama çok uzun sürmüyor.Jonghun neredeyse hemen kesiyor ve fi lminin reklamını başka zaman yapmasını söylüyor.

**FT Island'a sor

Her zamanki gibi radyo dinleyici/izleyicileri kısa mesajla veya Goerela mesaj panosuna yazarak sorularını iletebilirler.Hongki elinden geldiğince  itiraf kısmı yapmayı öneriyor.

HK:Hadi Jaejin hakkında konuşalım

JJ:Niye ben?

HK:Çünkü ben Lee Jae Jin'im

JSH:Ama Jaejin şu an alerji ızdırabı çekiyo

JJ:Evet şu an pek iyi değilim.Beni bağışlasanız?

JSH:Kaşıntı hakkında mı konuşacaksın?

HK:O zaman Choi Minhwan ile devam edelim.

MINAR!!

JSH:Minhwan'ın takma adı Minari mi? Ne kadar muhteşem! Ve yemelik

JSH:Minari çok masumane ve bu saflıkla Maewoontang(Yani acılı çorba) yiyemez.

**Five Treasure Box

JSH:4.albümünüz çıktı!

FT Island: EVET!

JSH:Bu FT Island'a ne kadar özlem duyduğumuzu gösteriyor.

FT Island:Teşekkürler

JSH:Bir bakalım.Five Treasure Box.Kutuyu açtığımda hazine çıkıyor.

Minhwan'ın fotoğrafını çıkarıyor.

JSH:İlk Minhwan çıktı.Minhwan, çok büyümüşsün

MH:Öyle mi?

JSH:Seninle ilk tanıştığımda daha çocuktun.Şimdi kaç yaşındasın?

MH:21'im.

JSH:Aman Yarabbi! Seninle ilk tanıştığımızda 16 yaşındaydın

MH:Evet

HK:Vay canına çok iyi hatırlıyorsun

JSH:Ben aynı ''kaç yaşındasın çocuk'' havalarındaydım.Ahh...Yaşlandık...

HK:Hayır, Allah daha uzun ömürler versin.

JSH:Sağol.Sonbahar ortası Festivali dileğin için teşekkürler.

Son trafik kazasıyla ilgili dinleyicilerden soru geliyor.İyiler mi?

HK:Müzik programına giderken bir trafik kazası geçirdik.Çok önemli değildi ama kaza sonrası etkileri oldu.Ama programımızı etkileyeceğini düşünmüyorum.

JSH:Boynunun arkası sertleşmiş gibi falan hissediyor musun?

HK: Sertleşme nasıl hissettirir bilirsin.

JSH:Kaza sonrası etkileri atlatmak için kendinize çok iyi bakmalısınız.

HK:Ama hastaneye falan gitmemize gerek yok gibi.

JSH:Endişeliyim ama albüm tanıtımlarına başladınız madem lütfen hayranlarınızdan güç alın.

Bu DJ Jung Sun Hee'nin bir yıldır FT Island ile ilk görüşmesi.En son geçen sene ''Put it up'' köşesinde beraberlerdi.Bir yıl sonra , Hongki'nin Sun Hee'ye bir sorusu vardı


Soru:Programın saati değişti mi?

JSH:Geçen sene bu saatlerde görüşmüştük.

HK:Hayır görüşmedik.Bu saatlerde değildi.

MH:Bence öyleydi...

JSH:Ön kayda gelmiştiniz

HK:Gün boyu yapmamış mıydık ya?

JSH:Akşam yapmıştınız

HK:Hayır ben öyle hatırlamıyorum

JSH:Benimle ilgili neyi biliyorsun?

HK:Hayır ya bu saatlerde değildi

JSH:Peki.FT Island öyle değil diyorsa öye değildir.

Uzun süreli yokuluğuna rağmen FT Island'ın geri dönüşü başarılı şekilde sürüyor.Five Treasue Box albümleri değişik listelerde zirveye oturdu.Bunun için FT Island hayranlarına teşekkür ediyor.

Hongki ayrıca müzik listelerinde zirveye yerleşmediklerini de itiraf ediyor. ''All kill'' değil de ''neredeyse all kill'' diyor.(all kill tüm listelerde birinci olmak, domine etmek anlamında).Ayrıca Hongki herkesin albümü almasını da tavsiye ediyor.

JSH:Gerçek aşk albümde yatıyor

HK:Evet

JSH;Dijital kayıtta o hisleri yitiriyoruz.CD ise bunu korumakla ilgili.

Pekala albüm ile başlayalım.Neden ''Five Treasure Box''?

HK:Bize Five Treasure Island deniyor.Ve bu sefer albüme Five Treasure Box dedik çünkü içinde birçok çalışmamızı barındırıyor.

JSH:Yani gerçek anlamda hazineleri barındırıyor.

HK:Evet.Albümde gerçek odalarımızı gösterdik ve kendi çalışmalarımızı kattık.Bu en çok çalışmamızın olduğu Kore albümümüz.Bu yüzden albüm daha bir öenm teşkil ediyor bizim için.

JSH:Artık birçok da deneyime sahipsiniz.Siz çıkalı 6 sene oluyor.Artık hsilerinizi şarkılarınıza yansıtabiliyorsunuz.Gururlu olmalısınız.

HK:Tabii ki.

JSH:Peki gergin hissetmiyor musunuz? Çünkü istediğiniz kadar başarılı olmasını istersiniz?

JJ:Tabii ki . Her zaman.

JSH:Yani tüm üyeler söz ve müzikte yer aldığı için albüm oldukça anlamlı.Ve oldukça da yüksek kalitede bir albüm o kadar ki herhangi bir şarkı da çıkış parçası olabilir.Bu herbirinizin yazdığı şahsi şarkılarla mı ilgili?

JJ:Olabilir çünkü bunlar bizim şarkılarımız.Ama bundan gerçekten hoşlanıyorum.Kendi yazdığımız şarkıları paylaşmak ve sergilemek oldukça keyifli.Bir bakıma hayranlarımız da halkın bir parçası.Yani birkaç olumsuz yorum olsa da kendi müziğimizden memnunuz.Ve bunun gibi birçok pozitif yönümüzü daha sergilemek istiyoruz.Anlayacağınız baya memnunuz.

JSH:Herbirinizin kendinize has tarzı ve türü var.Ama önünde sonunda size bir Island deniyor FT Island.Yani siz çocuklar hep beraber ilerliyorsunuz.

***Inkigayo Performansı

DJ Jung Sun Hee Inkigayo performanslarını izlemediğini söyledi.Ama kendisine gelen bilgiler doğrultusunda FT Island'ı ''olgunlaşmış'' olarak tarif ediyor.

HK::Ekip çalışanlarımızdan da aynı yorumları alıyoruz.Bize artık şov yapmayın diyorlar.Ama bizim yaptığımız bu değil.

JJ:Hongki kesinlikle şov yapıyor .

JSH:Bu ancak elastik sıkı kaslarla mümkün.

Pekala, ''olgunlaşma'' konusuna geri dönelim.

JSH:İlk çıkışınızla karşılaştırdığınızda şimdi sahnede olmak nasıl bir duygu?

HK:Konserlerde canlı söyldiğimizde diğer üyeler stres oluyorlar çünkü canlı söylemek zorundalar.Ama comeback yapılan müzik programlarında spotlar altında olan benim çünkü canlı performans sergileyemeyiz.Onun için, o zamanlar çok gergindim.Ama şimdi ''Hadi.Bitirelim şu işi'' şeklindeyim.Ve bu şarkı canlı daha güzel olur diyerek daha da fazlasını istemeye başlıyorum.Daha fazla canlı söyledikçe daha fazla iyileşiyor, ben de rahatlıyorum...''

JSH:Bir dakika.Bu Hongki'nin kendi reklamına döndü.Zor ama kendisi gerçekten başarılı.

HK:Hayır zor olduğunu kastettim.

JSH:Kendine güvenin de  olgunlaşmış.Bozma.

Hongki'nin I Wish'i seslendirirkenki çekici omuz dansını es geçemeyiz.Ama Hongki'nin dediğine göre diğer üyelerinde performanslar sırasında yaptığı şeyler var.Jaejin'inki yarı açık yarı kapalı gözler.Seunghyun'unki dudaklarının arasında gitar penası.Kendisi ve Jonghun'unki  pena'yı dudaklarının veya dişlerinin arasında tutmak.Jonghun ikinciyi tercih ediyor.Minhwan'ınki ise hiçbir şey.

***FT Island'ın Sırrı

FT Island üyeleri tanışalı ve beraber yaşamaya başlayalı neredeyse 10 yıl oluyor.Genç yaşta tanıştıkları için üyeler birbirlerinden nadiren birşey sakladıklarını söylüyor.Ama biri sır saklayacaksa bu kişi de Jonghunmuş.

JH:Bu tek çocuk olmamdan kaynaklanıyor.

JSH:Nasıl yani?

JH:Kendimi nasıl ifade ederim bilmiyorum ama sır saklama eğilimim var.

JSH:Telefon numaranı neden değiştirdin?

Kendi tarafından:Jonghun  Jung Sun Hee'ye kendisine mesajla komik video göndermesini istedi.O da dediğini yaptı.Ama 6.yı yolladıktan sonra Jonghun'un sohbet odasından kaybolduğunu söyledi.Çok fazla sırrı var.

Müzik arası:FT Island-I Wish

Dinleyiciden soru:Yetenekli FT Island bizim de olgunlaştığımızı düşünüyorum sizce hayal dünyasında mıyım?

HK:Hayır hayralarımız da olgunlaştı.Bunu konserlerimize bakarak söyleyebilirsiniz.Gerçekten zevk alıyorlar.Konser bizim sahnemiz olduğu için ne istersek onu söylüyoruz.Ve hayranlarımız da o şekilde olmaya başladı.

JSH:Burası konser alanıymış farz et.

HK:Asla 

JJ:İmza etkinliğinde hayranlarımız ilk başta ''sizinle sonunda tanışmak çok güzel.sizi özledim'' tarzında heyecanlılardı ama şimdi ''nunan geldi'' diyorlar.Çok rahatlaştılar.

JSH:Kafalarında sizinle çıkıyorlar.

****Başlık:Unutulamayan Aşk Şarkısı

Hongki'nin Şarkısı:FT Island'dan Don't Love

HK:Bu şarkı ikinci albümümüzden.Bu şarkıyı Japonya'dayken kaydetmiştk.

JSH:Orada aşık oldun.

HK:Hayır, daha önceden aşık olmuştum ama sonra ayrıldık.Ve sonra bu şarkıyı kaydetmem gerekti.Ama sözler yüreğime çok dokunmuştu.O yüzden şarkıyı iki aşamada kaydettim.CEO'muz çok etkilenmişti.Ama kendimi o kadar kaptırmışım ki şarkıdan sonra ağladım.Ama şimdi o şarkıyı söyle deseniz söyleyemem.Çok zor.O zaman da nasıl kaydettim bilmiyorum.

JSH:Neden ayrıldın peki?

HK:Zaman konusunda sıkıntılarımız vardı ve mesafe konusunda.

JSH:Hongki sen nasıl bir erkek arkadaşsın?

HK:Önceden fedakardım.Ama şimdi....

MH:Kötü adam.

HK:Herşey bana göre olsun tarzında bir insanım.Bu bencilce biliyorum ama yapacak birşey yok.

JSH:Bu sevilmeye alıştığın için olabilir.

HK:O yüzden bunu düzeltmek için çok çalışıyorum.

JSH:Tekrar fedakar çocuk olabileceğini düşünüyor musun?

HK:Öyle olmak istiyorum.

JSH:Peki seni ne tarz bir kız değiştirebilir.

HK:Song Hye Gyo

JH:O bile yapamaz.Başta fedakar olmaya çalışır ama sonra eski haline döner.

JSH:Öyle DNA'lar var.Bir aşkı veren genler vardır bir de alanlar.

JH:Bizim dışarıdan hayalperest(daha çok fantazi kuran anlamında) olduğumuzu söylüyorlar.İşte Hongki aşkta tam da öyle.

JSH:Hongki'nin aşkı sadece bakışlara bu da bana bir şarkıyı anımsattı.Milletin sayesinde Hongki'nin bir sonraki aşkı hayli zorlu olacak.

Jonghun'un Şarkısı:Kim Hyung Joong'dan ''Maybe It Was Love''

JH:Öyle anıları olan bir şarkı değil..

JSH:O zaman başka bir şarkı seç

JH:Arabamızda beraber şarkılar dinlerdik ve bu şarkı çaldı.Ve herkes ahhhh dedi bu şarkıya.

JJ:Bu şarkı en iyisi

JH:Hepimiz duygulanıyoruz.


JSH:Üzgünüm.Bu Jonghun'un şarkısı olmalıydı ama Jaejin gerçekten hissediyor bu şarkıyı.Hatta kendisi bu şarkıyı tek söylüyor.

JH:Bu eski bir şarkı.Ve bu norebang'ta(karaokede) kız arkadaşınıza söyleyeceğiniz klasiklerdendir.

JSH:Hiç (aşkını) itiraf şarkısı söyledin mi?

JH:Evet söyledim

JSH:Ne zaman?

JH:Sanırım orta okuldaydım.Ama iyi söyleyemiyorum.

JSH:Peki lisede?

JH:Lisede pek şarkı söylemezdim.

JSH:En son aşkın ne zamandı?

JH:Yaklaşık bir yıl önce

JSH:Çarpılma mıydı? Yoksa sonradan gelişen birşey miydi?

JH:Sonrada gelişen birşeydi ama anlaşarak ayrılmadık.

JSH:Aman Allah'ım terkedilmiş bir aşk.

JH:Aşkın sonu yok derler.Ama o çıkmaza ben girdim.O acıları çektim ve gönül yaram kaldı.

JSH:Ciddi bir konudayız ama sanki Jonghun'la çıkan Jaejin'miş gibi davranıyor Jaejin.

JH:Ben duygusal biriyimdir.

JJ:Benim açımdan Jonghun Hongki'ye benziyor.İkisi de çok kaptırıyor ve sonra bir noktada çok soğukkanlı oluveriyorlar.Ama jonghun bu konularda suçluluk duyar.

HK:Jaejin, cidden dikkatleri üstüme çekiyorsun.

JSH:Hayır hayır.Hepimizin kendine has tarzı vardır.

HK:En kötümüz Jaejin.

Jaejin'in şarkısı:Mose'dan It's Love

JJ:Bu eski ilişkilerimle alakalı bir parça değil.Ama bunu ilk defa kız arkadaşım dediğim kişiye söylemiştim.

JSH:Ne zamandı?

JJ:6.sınıftaydım

JSH:İdollerin aşk hayatına hasta oluyorum.Ne zaman ortaokul lisedeki ilk aşkalrımızdan bahsetmeyi bırakacağız acaba?

HK:Senin son aşkın ne zamandı?

JJ:O sondu.Bunu ilk defa kız arkadaşım dediğim kişiye söylemiştim.O yüzden hala ilk zamanki gerginlik var üstümde.

JSH:Peki ya olgunaşmış hisler?

JJ:Sondu.

JSH:Ne zaman ? Ne kadar süre önce?

JJ:Birkaç ay önceydi.Bununla ilgili söyleşi vb şeylerde konuşmuştum.Birçok hayran iyi olup olmadığımı sordu.Ben müthiş derecede iyiyim.Kısa bir aşktı, ama ben gerçekten iyiyim.

JSH:Şimdi bile hala senin iyi olup olmadığına dair sorular alıyorum mesajla.Ve seni latteyle beslememi söylüyorlar.

HK:İşte bu yüzden latte içiyorum.

JSH:Bunun latte ile bir ilgisi var mı?

HK:Sayılır.

JH:Bu Jaejin'in ilişkiler konusunda deneyimli olmasından değil.Bu yüzden çabuk unutup hayatına devam ediyor.

HK:Bence Jaejin daha öyle ciddi bir aşk yaşamadı.

JJ:İlk aşkım ciddiydi.

HK:Amo zaman değildi.terkettiğinde veya terkedildiğinde derinleşiyor.

JSH:Aşk söz konusu oldu mu sen bir ödlek oluyorsun.

JJ:Pardon??

JSH:Üyelerin pek yardımı olmuyor.Böyle devam edin ve tüm FT Island üyelerinin kimseyle çıkması mümkün olmasın.

SONUÇ:Jaejin bir ödlek.

JSH:Ne tarz bir kız seni cesaretlendirir?

JJ:...

JSH:Ödlek

JJ:Bu konu hakkında hiç düşünmedim

HK:Soyunma odasındayken kız gruplarını görüyoruz ve onların ne kadar hoş olduğundan bahsediyoruz.Ama Jaejin onlara sadece bakıp 'hepsi güzel' diyor.

JSH:Bu 45 yaşında söyleyeceğin birşeydir.

JJ:Gerçekten kayıtsız biriyim.


Minhwan'ın şarkısı:FT Island'dan ''Because I Don't Know How To Love''

MH:Bu şarkıyı seviyorum çünkü bence sözleri yaşı daha büyük bir kız için.Bir nunaya olduğunu anlatmıyor ama ben öyle hissediyorum.

Bu arada Hongki de şarkıyı mırıldanıyor.Ve Jonghun ona sesini kesmesini söylüyor. Kes sesini 2!

MH:Lisedeyken bir ilişkim vardı ve ilişkime aşk diyebilecek kadar özgüveniydim.Uzun zaman görüştük

JSH:Nuna mıydı?

MH:Evet

JSH:Kaç yaş büyüktü?

MH:Beş yaş

JSH:Bir dakika hadi sen liseden mezun olacaktın..o zaman o da 23 müydü?

MH:Evet hemen hemen.Ve bu şarkıyı çok seviyorum çünkü sözler ilişkime çok uyuyor.Çok genç olduğumdan onun için hiçbir şey yapamadım.O yüzden hep buruk hissettim.

JH:Gerçekten ne yapacağını bilemedi.Hatta ben onun yerine mesaj atmak zorunda kalıyordum.

MH:Ondan gerçekten hoşlanıyordum ama bunu ona nasıl söyleyeceğimi bilemiyordum.

JJ:Hepimizin dışında gerçek ve derin aşkı yaşayan bir tek  Minhwan'dı.Çok kıskanıyorum.

HK:Ama o da şimdiye kadar ilk ve sondu.

JSH:Kalbinizin o şekilde atması sıkça olan birşey değildir.O yüzden hala özlüyor olmalısın.

MH:Evet.Onu özlüyorum.

JH:Minhwan çok şanslı.Anlaşarak ayrıldı.

JSH:Niye Minhwan'ın güzel aşk hikayesi Jonghun'un trajik aşkından sonra geldi ki.Anlaşmalıya karşı anlaşmadan ayrılık.

Minhwan'dan çok eden bir itiraf:lisedeyken kendinden beş yaş büyük biriyle çıktı.Ve yaşı büyük kızlara takıntılı olanın Hongki olduğunu düşündü.

JSH:Jonghun senin kırık kalbin ne durumda?

JH:Sanırım uzun bir süre benimle olacak.Ama bu bence iyi birşey.

JSH:Bu anlaşmadan olan ayrılığınıza dışarıdan biri mi müdahale etti?

JH:Hayır

Seungyun'un Şarkısı: FT Island'dan Bad Woman

SH:Bu şarkıyı seçmedim çünkü ona kötü veya başka birşey demiş oluyorum.Ama son zamanlarda ben de kalbimi kıran bir deneyim yaşadım.Tek taraflı bir aşktı.O da benden hoşlanıyordu ama durum onun iki çocuktan hoşlanmasıyla sonuçlandı

JSH:Sen de dahil iki kişi daha mı?

SH:Evet.Ve ben uzaktayken diğer çocuk onu önce kapan kişi oldu.

JSH:Ağlıyor musun?

SH:Hayır yorgunum sadece.Geç oldu.

Tabi...

SH:Herneyse o zamandan beri baya olgunlaştım diye düşünüyorum.Bununla baş ederken gerçekten zor zamanlar yaşadım.Bu benim hayatımda ilk kez hissettiğim birşeydi.Ğyelerle bu konu hakkında çok konuştuk.Ama sanırım o zamandan bu yana kızlara bakış açım çok değşti ve aşk konusunda daha da ciddileştim.Öyle derin bir ilişki istiyorum ki onunla sonsuza kadar yürüsün.

JHS:Sonsuza kadar?

SH:Belki sonsuza kadar değil

HK:Seunhyun bir kıza samimi olabilecek tipte birisi.O gergin hissi seviyor ama hep de başarısız oluyor.

JSH:Bu kızlara da oluyor.Aşk çok tuhaf.

DJ Jung Sun Hee hayranların FT Island'ın aşk hayatları konusunda oldukça düşünceli olduklarını belirtti.Müzisyenlerin de aşk hayatını deneyim etmesi gerektiğinin bilincindeler.Ama burada asıl nokta deneyim olması.Geçmişte olduğu gibi.Şu an kestirilemez.

Diğer yanan Hongki hayranların aşk hayatları hakkında daha çok şey duymak istediklerini düşünüyor.


Türkçe Çeviri: IDPeaceP @FT'urkey




FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna