Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

18 Eki 2012

Hongki Sahte ''Yakın Arkadaş''ı için Ulustan Özür Diledi

FTISLAND Turkey



SBS'in  Strong Heart programının16 Ekim'de yayınlanan bölümünde Unexpected You'dan Oh Yeon Seo (şu sıralar MBLAQ'den Lee Joon'un We Gt Married Married programında eşi olarak oldukça ünlü), miss A'den Suzy ve Fei, piyanist Yi Ruma, FT Island Hongki ve diğerleri konuktu ve bir takım canlı eğleneceler sergildediler

FTI'ın çekici erkeği :''Bir keresinde 'Star's Best Friend(Ünlülerin Yakın Arkadaşları)' adlı programa katılmıştım.Ama ünlülerden yakın arkadaşım kimse yoktu.Ben de birilerinden programda yakın arkadaşım olarak çıkmasını istedim ve Yoon Shi Yoon'a sormak zorunda kaldım o da arkadaşımın arkadaşımın arkadaşıydı.'' şeklinde bir itirafta bulundu.

Lee sözlerine ''Bu zaman kadar kendisiyle hiçbir görüçmem olmamıştı.Onu bir keresinde ödül töreninde gördüm ve ''yakın arkadaşımı'' çok tuhaf bir hisle tebrik ettim'' şeklinde devam etti,

Yine de şarkıcı TV yıldızı Yoon Shi Yoon'a arkadaş olmayı teklif etti ve herkesten özür dileyerek ''Yalan söylediğim için pişmanım.Aslında, onu çok az tanıyorum.En içten özürlerimi sunuyorum'' dedi.

Kaynak:en.korea
Çeviri:IDPeaceP @FT'urkey

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna