Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

11 Eki 2012

(Haber) Hongki Kendisinden Büyük Bir Bayanla Yaşadığı Dedikodusunu Cevapladı

FTISLAND Turkey
FTIsland üyesi Lee Hong Gi imajını zedeleyen bir dedikoduyla karşı karşıya kaldı.
 

8 Ekimde Lee Hong Gi, Lee Jaejin’in yanı sıra Secret grubundan Sunhwa ve Jieun’la KBS Hello programında katıldı.
 

Programda Sunhwa Lee Hong Gi’ye, idoller arasında yüksek popülariteye sahip olduğunu söyledi. Ama Hong Gi o kadar fazla popülaritesi olmadığını söyleyerek bunu reddetti. Şarkıcı, “Dedikodular yüzünden pek de iyi bir imaja sahip değilim.” açıklamasını yaptı.
 

Sunucu kendisiyle ilgili duyduğu en saçma dedikodunun ne olduğunu sorunca, Lee Hong Gi dikkatle yanıtladı. “Bir gün ajansımızın CEO’su (başkanı) beni aradı. Saat gecenin bir yarısıydı ve bana kendimden büyük bir kadınla yaşayıp yaşamadığımı sordu.”

Bu dedikodunun en saçma kısmı da Lee Hong Gi’nin FTIsland üyeleriyle 8 yıldır yurt evinde birlikte kalıyor olduğu gerçeği.

Programda bunun dışında başka bir konuyla ilgili sıkıntısından daha bahsetti. Önce konuşmakta tereddüt etti. Ama sonra ağzını açtı ve şöyle anlattı, “Bunu paylaşmalı mıyım bilmiyorum, ama popomda sivilceler çıktı. Ne zaman strese girsem çıkıyorlar.”
 

Sonrasında ekledi, “Ne zaman yorgun olsam, ortaya çıkıyor. Bu yüzden otururken zorlanıyorum.”

Bunun üstüne sunucu Kim Tae Gyun onun sivilcesiyle yani “Jong gi” ile ilgili uydurduğu bir şarkıyı söyledi. “ Hong Gi’nin jong gi’si çok mutlu olmalı~ Hong Gi, jong gi.”
 

Programda bir aile sorununa da değinildi. Hong Gi bir öğrencinin babasıyla arasını düzeltmek için ona cesaret verdi. Konu, bir baba ve oğulun çözemedikleri aralarındaki bir konu nedeniyle 4 yıldır birbirleriyle konuşmayı reddetmesiydi.

Çocuğun babasıyla arasını düzeltmek konusunda gösterdiği olumsuz direnmeyi görünce Lee Hong Gi babasıyla yaşadığı kendi tecrübesini anlattı.

“Orta okul yıllarımda babamdan çok nefret ederdim. Oğulun hissettiklerini çok iyi anlayabiliyorum. Çünkü aynı şeyleri ben de yaşadım.” dedi.
 

“Hatta babama kül tablasıyla vurmuş ve evden kaçmıştım. Beni aramamıştı bile. Beni eve geri getiren annem olmuştu.”

Eve geri döndüğünde babasıyla ilk defa karşılıklı içerek konuştuklarını anlattı.

“O senin baban ve aile ailedir. Şu anda ondan çok nefret ediyor olabilirsin. Ama sonunda bundan pişmanlık duyacaksın.” dedi.

Konuklar ve seyircilerin konuşma kısmındaki teşviği sayesinde, baba ve oğlun birlikte içmesi ve yavaş yavaş sorunlarını çözmesi için fırsat oluştu.
 
Kaynak: @enewsworld 1 - 2 - 3

Çeviri: BluePrim @FT'urkey

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna