Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

11 Eki 2012

FTISLAND üyesi Lee Hongki Oje Sanatına Duyduğu İlgiden Bahsetti

FTISLAND Turkey


8 ekimde yayınlanan SBS’nin “Jung Jae Hyung and Lee Hyori’s You & I” programında FT Island üyesi Lee Hongki konuk oldu ve oje sanatına duyduğu sevgiden bahsetti
 


Programda sunucu Hyori, Hongki'ye, “Görünüşe göre oje sanatıyla çok ilgilisin. Oje sanatının senin hobin olduğunu duydum, bu doğru mu?” sorusunu yöneltti.
 


Hongki, “Başta biraz tereddütlüydüm ve kendime ‘hangi erkek manikür yaptırır ki' diye soruyordum. Ama arkadaşlarım oje sanatıyla iyi görüneceğimi söylediler ve her şey böyle başladı.” dedi.
 


“Başlarda çok garipti. Ama rock grupları görsel cazibeleri için sıkça oje sanatı yaptırırlar. Bu da beni, bunun benim kendi benzersiz özelliğim olabileceği konusunda düşündürdü.” diyerek devam etti. 
 


Diğer sunucu Jung Jae Hyung’un, “İyi görünüyor. Aynı şeyi ben yapsam insanlar yanlış düşüncelere kapılırdı.” demesi üzerine tüm seyirciler kahkahalara boğuldu. 
 


Bunun üzerine takipçilerden şöyle yorumlar geldi. “Lee Hong Ki oje sanatıyla hoş görünüyor.” , “Başta onun bir kız olduğunu düşünmüştüm, çok sevimli!” , “Bir erkeğin manikür yaptırdığını daha önce duymamıştım.”
 

Kaynak: @soompi 
Çeviri: BluePrim @FT'urkey

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna