Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

3 Eyl 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #12: Fahriye Titankuş

Primaginative

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
F: Merhaba, ben Fahriye. Lise 3. sınıf dil öğrencisiyim. İzmir'de yaşıyorum.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
F: Aralık ayından beri Kore hayranıyım daha bir yıl bile olmadı. Punkrock ve Metal türünü sevdiğim için arkadaşıma ilk sorduğum rock gruplarıydı. CN Blue ve FT Island'ı söyledi. Benim tercihim FT Island'dan yana oldu gerçekten mükemmeller.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
F: Hepsi. Hepsini eşit derecede deli gibi seviyorum. Onlar hakkındaki düşüncem içlerine çocuk kaçmış beş çatlak.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
F: Ahh o kadar çok var ki.. Ama onları öğrenirken gerçekten çok zorlanmıştım ertesi gün sınavım olmasına rağmen o günümü onlara ayırmış onları öğrenmeye çalışmıştım ve bunu başardım da. Sınavda pek başarılı olduğumu söyleyemeyeceğim.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
F: Bir kere biz özeliz, gerçekten özeliz. Mükemmel beş tane çatlağa hayranız. Kötü yanı yok ama konserlerine gidememek gerçeği çok büyük bir acı.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
F: Hepsi mükemmel ama I Will Get You, Neverland ve Marry Me bu üçünün yeri ayrı.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
F: Arkadaşıma bileklik sipariş ettim okullar açıldığında elimde olacak inşallah. Birde yapboz şeklinde FT Island yazmış ve boyamıştım bu kadar.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
F: Kendilerine özgü tarzlarıyla hem kendilerini hemde biz Primadonnaları özel yapan mükemmel grup.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
F: Süpersiniz. Haberleri öğrenmek için yabancı sayfalara girip bakma ihtiyacı hissetmiyorum. Hep böyle olmanızı diliyorum. Emekleriniz için teşekkürler.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
F: Hey sizi beş çatlak sizi seviyorum. Her şeyden önce sağlığınıza dikkat edin ve hep bir arada olun. Türkiye'ye de gelin, burdaki biz Pri'leri unutmayın.

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna