Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

23 Ağu 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #10: Çiçek-İpek Yavuz

Primaginative

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
Ç: Ben Çiçek Yavuz.15 yaşındayım ve bir klonum var kekeke. Lakabımız İkiz Primadonnalar.
İ: Evet, onun klonu benim, adım da İpek. 15 yaşındayım.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
Ç-İ: FT Island'ı 2010 yılında tanımaya başladık. Biz onları görmeden sevdik. Önce müziklerine sonra da kendilerine aşık olduk. Hazinelerimizi ''MISSING YOU'' şarkısı sayesinde tanıdık.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Ç: Grubun tüm üyelerini ayrı ayrı seviyorum ama benim için Minhwan çok farklı.O benim gönlümün gözdesi.Onun beni benden alıp geri bana vermeyen gülüşü, masum bakışı, karizmatik duruşu, bateri çalışı ve birçok şey...Suya yazı yazmak Minari'me olan duygularımı anlatmaktan çook ama çook kolay.
İ: Ben bütün üyeleri çok seviyorum.Hepsinin yeri bende ayrı ama Honggi farklı. Ben ona aşığım. Ahh o gülüşü var ya ömre bedel. Şarkı söylerken kendinden geçmesi, çocuksu tavırları, şebekliği kısacası her şeyiyle beni kendine bağladı.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
Ç-İ: Bu biraz komik gelebilir ama FT Island'ı ilk tanıdığımız zamanlardı. Grubtan Seunghyun'un ayrıldığını sanıyorduk. Saçma ama bu yüzden Seunghyun'u Wonbin sanıyorduk. Birbirlerine benzememelerine rağmen onları nasıl birbirine benzettik buna biz de hala şaşıyoruz.
İ: Ve bir de Honggi'nin bana rüyamda evlenme teklifi etmesi. Bunu asla unutamam.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
Ç: Bence Primadonna olmanın kötü yanı yok. İyi yanı ise dünyanın en değerli hazinelerini tanımak. Bütün Prilerle kardeş gibi olmak ve diğer hayranlardan farklı olmak. Mesela diğer gruplar hayranlarına güzellerim diye hitap eder bizimkiler ise bize aptal derler. kekekeke
İ: Bence de Pri olmanın hiçbir kötü yanı yok. İyi yanını ise saymakla bitiremem.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
Ç: FTIsland'ın tüm şarkılarını bayılarak dinliyorum. Hepsini seviyorum.
İ: FT'nin şarkılarını çok seviyorum asla seçim yapamam.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
Ç-İ: Bir FTIsland posteri, 3 tane kendi yaptığımız FTIsland pankartı, tüm üyelerin el yapımı resimleri biz çizdik.Ve bir de Honggi'nin küçük bir fotosu.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
Ç-İ: Hayat+Müzik=FTISLAND

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
Ç: Sayfanız gerçekten harika. FTIsland ile ilgili bütün haberleri sizin sayfanızda bulabiliz. Nete girdiğimde İlk yaptığım şey FT'urkey Primadonna sayfasına bakmak. Bu sayfayı kurduğunuz için teşekkürler.
İ: Ben de ikizimle aynı fikirdeyim.Sayfanız gerçekten mükemmel. FTIsland ile ilgili haberlere inandığım tek sayfa bu.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
Ç: Sizi çok seviyorum neden buraya gelmiyorsunuz. Burada da sizin seven hayranlarınız var. Lütfen gelin...
Minari minik bebeğim seninle ilgili birçok hayal kuruyorum. Benim seni sevdiğim gibi senin de beni sevmeni istiyorum. Benim bi'tanecik tavuk prensim prensesin Türkiye'de ama ne yazık ki bunu bilmiyorsun. Gönlümün Gözdesi o kaslı kollarınla bana sarılıp öylece kalmanı istiyorum. Beklemekten yoruldum gel artık!!!
İ: Beni duyuyor musun FT Island? Sizi çok seviyorum siz de beni sevin. Sakın birbirinizi bırakmayın siz grup olarak harikasınız. Hey Honggi hayatımın anlamı mutluluk kaynağım, bebeğim fıstığım cennetten düşerken canın çok yanmamıştır inş. Ben seni kalbimin en güzel köşesinde saklıyorum aşkım. Artık duysana sesimi be adam... Yanımda olmanı bana sımsıkı sarılmanı ve beni hiç bırakmamanı istiyorum. Aşkından ölmeden yetiş bana. Lütfen...SENİ SEVİYORUM

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna