Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

3 Ağu 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #7: Rümeysa Yılmaz

Primaginative

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
R: Peki... Ben Rumeysa, Kocaeli'de oturuyorum, 15 yaşındayım. Çok eski bir Primadonna sayılmam. Kore'yi ve FTIsland'ı yaklaşık 1 yıl önce tanıdım.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
R: YAB'un Jeremy'si sayesinde tanıdım. Dizinin daha ilk bölümünü bitiremeden Hongki'yi araştırmaya başladım. Sonra bir baktım ki bu çocuk bir grupta ana vokalmiş. Anında grubu araştırdım şarkılarını diledim sonra bir baktım bir Primadonna olup çıkmışım

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
R: Hepsini gerçekten çok seviyorum ayrım yapmak çok zor, hepsi muhteşem ama yine de Hongki diyeceğim. Çünkü o benim hem ilk dizimi çok sevme hem de Kore'ye bağlanma sebebim sanırım.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
R: Tüm FTI değil ama Wonbin le ilgili her aklıma geldiğinde utanıyor kendime kızıyorum... Ben Heartstrings dizisine hiç araştırma yapmadan sadece Yonghwa'nın ve PSH'nin oynadığını bilerek başlamıştım. Dizi boyunca neredeyse sadece Stupid'in gitaristi olan çocuğa baktım ve her gördüğümde de "Ama bu çocuk Wonbin'e çok benziyor..." dedim fakat hiçbir zaman onun Wonbin olabilebileceği aklımın ucuna gelmedi. Sonradan onun 'gerçekten' de Wonbin olduğunu öğrendiğimde kriz geçirmiştim ve hala da geçiriyorum "Rumeysa sen nasıl Wonbin'i tanıyamazsın!..."

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
R: Primadonna olmak çok özel bir şey bence özellikle de Türk bir Primadonna olmak... O kadar ünlü, grup, idol varken muhteşem 5 tane hazinenin hayranı olmak çok güzel. Kötü yanı ise bazen özellikle son zamanlarda Hongki'nin çenesi çok sinir bozucu olabiliyor >.<

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
R: FTI çok çeşitli bir grup, her ruh haline karşı bir şarkı bulabiliyorsun. Ama yine de birkaç şarkı seçmek gerekirse öncelikle 'The One' diyorum onun bendeki yeri bambaşka, onun dışında Stay, Thunder, Love is, Soyogi(acustic) ...

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
R: Çok değil sedece posterler...

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
R: Onlar benim için harika müzisyenler...

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
R: FTI'ı kısaca araştırdıktan sonra ilk bulduğum sayfa FT'urkey Primadonna'ydı. Gerçekten başarılı bir ekibe sahip, ortamı da gerçekten çok güzel. Neredeyse her röportajın çevirisini yapıyorsunuz ama eğer bir bir altyazı ekibi de oluşturulabilirse çok muhteşem olur.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
R: Dünyadaki Priler sadece G.Kore ve Japonya'da değil, Türkiye'de de Primadonnalar var ve bu arada Hong şu saçlarını artık rahat bırak uzasınlar!... ^^

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna