Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

24 Tem 2012

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #6: Venusgirl Primadonna

Primaginative

1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
V: Merhaba ben Nuray. Ev kızıyım ve FTIsland hastasıyım. Her gün yatarken mutlaka FTIsland şarkıları dinlerim. Bu şekilde uykuya dalarım.

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
V: Ben Hongki'yi 1,5 yıl önce Jeremy karakterinde ilk olarak You're Beautiful dizisinde tanıdım. O günden sonra en sevdiğim ve değer verdiğim insan oldu.

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
V: Ben hepsini seviyorum. Ama en çok Hongki çünkü onda öyle bir şey var ki beni kendine doğru çekiyor. Büyülü sesi, sevimli yüzü ve etkileyici bakışları beni alıp götürüyor.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
V: Bir gün Hongki tweet fırtınası yaptı. Ve ben de ona sevgimi anlatan bir tweet yazdım. Ama bir türlü ondan cevap alamadım. O kadar çok üzülmüştüm ki ve sonra dua ettim işte o an duam kabul oldu ve ondan cevap aldım. Hongki bana kalbini gönderdi ve ben çok mutlu oldum.

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
V: Her zaman başka ülkenin Primadonnaları destekleniyor ve biz sadece uzaktan bakıyoruz. Bizi görmüyorlar bile. Bu inanılmaz sinirimi bozuyor. İyi yanı ise FTIsland'a her zaman bağlıyız. Sonsuza dek öyle olacak.

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
V: Bütün şarkılarını severim ama en çok duygu aldığım ve etkilendiğim şarkılar; Severely, Missing you, You and I, Because I don't know how to love, Crazily looking only at you, Tears are falling, Until you come back ve Heartache.

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
V: Evet var. Sadece 2 poster.

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
V: FTIsland dünyanın en iyi müzik grubudur. Ayrıca FTIsland dünyanın en iyi kalbine, sesine ve şarkılarına sahiptir.

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
V: FT'urkey Primadonna sayfasına girdiğim zaman inanılmaz güzel bir pozitif enerji alıyorum. Ayrıca FTIsland ile ilgili haberleri, tweet çevirilerini yani her şeyi net bir şekilde anlayabiliyor ve görebiliyorum. Bu sayfa başka sayfalar gibi değil. Ayrıca Primaginative adminim sen gerçekten çok iyi bir adminsin. Adminliğin hakkını gerçekten iyi bir şekilde veriyorsun.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
V: Ben FTIsland ile bir bütün olduğumu hissediyorum. FT Island'ı anlatmak için kelimeler yetmez. Onlar cennetten gelen 5 melek ve 5 değerli hazine bir de şunu söylemek istiyorum: Hong ki!!! Benimle bir düet yapar mısın?

|Röportajcı: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna