Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

28 Nis 2012

Stay Türkçe Çevirisi

FTISLAND Turkey
Stay 

Artık daha fazla elveda demeyeceğiz.

Hislerini geri planda tutmaya devam edersen

yeterince güçlüymüşsün gibi rol yapmaya devam edersen

Kalbin kırılacak o yüzden

Ağlamak istiyorsan, en iyisi ağlaman

Gözyaşların kuruyana kadar  ve uykuya dalana kadar.

İyi geceler artık iyi geceler

Bugünlük iyi geceler.

Acı dolu ve yalnız hissediyorum

Herşey benim suçum
Birbirimize dokunuşlarımız ve sarılmalarımız

Yaptıklarımız 

Mutlu hissettiğim o zamanları unuttum gitti.

İnsanlar imkansızı istediğimi söylese de

Mazaret uydurmayacağım ama

Vazgeçersem birgün seni suçlayabilirim.

ah neden

Keşke incinmeden yaşayabilseydim

Keşke incitmeden yaşayabilseydim

Ama öyle olmuyor işte

Sana sadece hayallerimde sahip olmak yetmiyor

Sadece aşk olunca ben ben olmuyorum

Bu doğru mu?

Bu çelişkiyle nasıl baş etmeliyim?

ama belki

evet belki

yanlış anlamalar,çarpışmalar, çarpışmalar

Elini tutuyor ve öylece kalıyorum

son olduğunu düşündüğümde bunların hepsi imkansız geliyor

Tersine dönen hislerim şimdi daha fazlasını istiyor


Seninle daha çok kalmak

Seninle sonsuza dek kalmak istiyorum

Bir daha asla gitmene izin vermeyeceğim.Kal

İyi geceler artık iyi geceler

Endişelenmene gerek yok

Sonsuza dek yanında kalacağım

Bu şekilde yan yana otururuz

Yarı bilinçsiz, samimiyetle gözlerimi kaparım ve beraber o güne geri döneriz 

Kal 

Kal benimle 






FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna