Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

30 Nis 2012

Oricon Style Röportajı [Özel]

FTISLAND Turkey

Maetel ideal kadın.....Evrende yapmak istedikleri beklenmedik şey!? Kış balladlarının iyilerinden olan son çalışmaları ''Distance''ın aksine Jong Hoon'un bestelediği NEVERLAND'in daha enerjik ve hızlı bir rock parçası olduğu söyleniyor.Onlara Reji Matsumoto tarafından yazılan ve WOWOW'ın 20.yıl kapsamında yayınlayacak OZMA'nın açılış şarkısı olan bu şarkı ile ilgili birkaç soru yönelttik ve ''Evrende ya da Ay'da ne yapmak istersiniz?'' diye bir soru yönelttik.Oldukça sıradışı cevaplar aldık.Sizi güldürecek bu söyleşiyi lütfen keyifle okuyun!

''Galaxy Express 999''daki Maetel ideal kadın...

-Yeni şarkı ''NEVERLAND'' baharın samimi havasına uyan agresif bir şarkı.

MH:Bu şarkı diğer FT Island şarkılarının aksine daha dinamik bir havaya sahip, ve enstrumental açıdan da birçok geçişe sahip ki bu da şarkıyı oldukça eğlenceli kılıyor.Henüz canlı performans sergilemedik ama eminim seyirci de bu şarkı ile coşacak.

-Sözler çok pozitif ve oldukça güçlü ifadeler barındırıyor.

HK:Bu şarkı oldukça zor kelimelere sahip,o yüzden her bir kelimeyi anlamak için önce Korece'ye çevirdim ondan sonra kayda girdim.Bu şarkı Ozma'nın giriş şarkısı olduğundan sözler de anime ile bağlantılı.

-Reji Matsumoto Japonya'da ünlü bir karikatürist, onu iyi tanıyor musunuz?

HEPSİ:Evet.

SH:''Galaxy Express 999'' Kore'deki en ünlü anime.

-Anlıyorum.Japon erkeklerin arasında animedeki karakterlerden Maetel'in ideal bayan tipi olduğu söyleniyor...

JH:Ben de ou severim!
HK(derinden) Maetal ah...
SH:Kesinlikle, Maetel.

-Sizcce görünüş önemli mi?

HK:Çok da değil, önemli olan AŞK.Ve birbirini anlayıp anlamamak.
MH:Vay Hongki abimize de bakın, iyi laflar.

Hongki ve Tetsuro çocuksu karakterleri açısından benzerlik gösteriyor!?

-Şöyle bir bakacak olursak Hongki-şşi baş karakter Tetsuro Hoshino ile benzerlikler gösteriyor.

JH:Ah bence de! Bzı yönlerden birebir aynılar!
HK:Kim ? Ben mi? Öyle mi?

-Tetsuro'un maceracı ruhu hayallerle dolu dünyaya dahip olması,garip olsa da kendini fena halde geliştirmesi ve herşeyden çok çocuksu karakteri aynı gibi.

SH:Ah anlıyorum.Cidden çok benzer.
HK:Açık konuşmak gerekirse onunla ortak noktalarımız olduğunu düşünüyordum(gülüyor)

Uzayda(Ay'da) yapacağım ilk şey....

-Tarzınız önceki çalışmalarınızdan oldukça farklı.

HK:Bu klibi uzayda çektik.Çok uzaktı ve çok zordu.

-Oraya ulaşmak ne kadar sürdü?
HK:Bir hafta civarı birşey (gülüyor)
JH:Hepsi yalan(gülüyor).Çekimleri stüdyoda yaptık.

-Gerçek hayatta uzaya çıkmak ister miydiniz?

HEPSİ:(hemen) Kesinlikle evet!

-Peki uzaya çıktığınızda ilk yapmak isteyeceğiniz şey ne olurdu?

HK:İnsanoğlundan başka yaşayan canlı formları bulmak isterdim.
JJ:(Ay'a çıktığında yapacağını söylüyor) Orayı kazıp toprapı geri getirmek isterdim.
HK:İyi fikir
SH:Bayan bir uzaylıyla tanışmak isterdim.
HK:Var mı ki?
SH:Var Maetel gibi birileri mutlaka olmalı! Orada aşık da oluruz(gülüyor)
HK:Ne istersen onu hayal et.Hayal kurması bedava.(gülüyor)

-Ay'a ilk adam ayak bastığında oraya bir bayrak diktiler o yüzden ben de sizden oraya FTISLAND'ın Pentastick'ini dikmenizi istiyorum.

HK:Bak bu iyi fikir.
Hepsi:Bunu yapacağız!

Birşeyden %100 memnun olmazsak razı olmayız.

-Yaşamdan bahsedersek, ikinci şarkı ''WANNA GO''yu dinleyince bana sizin konserlerdeki sahenelerinizde sergileyeceğiniz o hızlı tempoyu bana hayal ettirdi.

SH:Bu şarkıyı MH ile ben Hongki abinin şarkı söyleşini ve sahnedeki koşuşunu hayal ederek yazdık
MH:Bu şarkıyı hayranlarla coşacağımızı hayal ederek yazdım.O yüzden bu şarkı şimdiye kadarki şarkılarımız arasında temposu en yüksek olanı.
HK:Bu şarkıyı beni düşünerekyazdıkları için gerçekten müteşekkirim ama açıkçası bu şarkı berbat(gülüyor)u şarkıda daha az nefes aralıkları var ve hem söyleyip hem koşarsam......
SH:Ben Hongki abimizin bunu mükemmel şekilde seslendireceğine güveniyorum.

-Hem koşup hem de güçlü bir vokal gücü sergilemenin kolay olmayacağından eminim.
JH:O bir dahi!
HK:(utançla gülüyor) Tamam bir deneriz! (gülüyor)

-Bunların tersine üçüncü şarkı ''YUKI'' hüzünlü ve acı dolu ama aynı zamanda derinden dinleyeceğimiz kalpleri ısıtan bir ballad.
HK:Bu şarkıyı kaydettiğimizde Kore'de tanıtım yapıyorduk.Doğrusunu söylemek gerekirse bu şarkının hüznünü daha iyi yanstabilmeyi isterdim.
MH:Zaten o hüznü yansıtıyorsun.

-Maksimum çabayı gösterdiniz.

HK:Tabii ki de.
JJ:Hongki abi kendine karşı otoriterdir.

-Bu şarkının kendini gelştimre sürecini dört gözle bekliyoruz.

MH:Şu an bahar olduğundan adından da anlaşılacağı üzere şarkı kışın getirdiği acı dolu hisler ve hüzünle ilgili.Bu şarkı biraz mevsim dışı olacak(gülüyor) ama bence kış şarkısını baharda dinlemek iyidir ve düşüncelere daldırır.
SH:Ancak aklınızın bir tarafı da baharın samimi güneşini arayacak.
HK:Ayrıca 2.albümümüz de bu bahar çıkacak.Birçok yönden güzel hislere boğulacaksınız o yüzden bu baharki gidişatımıza lütfen önem verin.

Kaynak:aplusprimadonna
Çeviri ve Derleme:FT'urkey Ekibi

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

1 yorum:

  1. cidden okurken çok eğlendim elinize yüreğinize sağlık :D :D

    YanıtlaSil

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna