Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

25 Şub 2012

MinHwan (@FtDrMH1111) Twitter Güncellemesi/Update

FTISLAND Turkey
FtDrMH1111 @skullhong ㅋㅋㅋ감기때문에그래ㅜ 감기나으면 난리나ㅋ
Translation: @skullhong Kekeke! That’s because I caught a cold It’s bad when cold develops, keke
Çeviri:@skullhong Kekeke Soğuk aldığım için  ㅜ soğuk algınlığı ilerlediğinde kötü oluyor



FtDrMH1111 1위다!!!ㅎㅎ 고마워잉ㅜㅜ 앵콜때 노래했는데 감기때문에 목아파서 삑사리 났어ㅋㅋㅋ 어뜩해??
Translation: No. 1!!! Hehe! Thank you ㅜㅜ I sang during the encore segment but because I’ve caught a cold and my throat is painful, I went off pitch. Kekeke! How??
Çeviri:Bir Numaraaaa!!!!Heheh Teşekkürler ㅜTekrar istendiğinde ben söyledim ama soğuk algınlışım olduğundan ve boğazım acıdığından,sahneden uzaklaştım.Kekeke Napsaydım??  
(21 Şubat)




FtDrMH1111 이제끝났다.. 촬영때 발보여줬는데 검은양말이라 먼지가 때처럼 보임창피하다ㅋㅋ 발톱도 못깎고ㅜ 슬픔
Translation: Finally ended.. Keke! Showed my feet during the filming and because my socks are black, the dust seemed like dirt… So embarrassing, keke! Didn’t trim my toenails too Sad
Çeviri:Sonunda bitti..Keke Çekim süresince ayağımı gösterdim ve çoraplarım siyah olduğundan toz kir gibi gözüktü...Çok utanç verici,keke ayak tırnaklarımı da kesmemiştim ㅜ Üzücü
Credit: FtDrMH1111 (1) + ying1005@withtreasures (translation)
(25 Şubat)

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna