Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

8 Ağu 2017

[HABER] FTISLAND'dan Hongki Sevgili Haberlerinin Fandomunu Nasıl Mahvettiğini Açıkladı

FTISLAND Turkey

"Please Take Care Of My Refrigerator"un 7 Ağustostaki bölümüne konuk olarak katılan Hongki aktris Han Bo Reum ile çıkan eski sevgili haberleri hakkında konuştu. Olayın birazını fragmandan biliyordunuz fakat şimdi bölüm yayınlandıktan sonra tam halini öğreneceksiniz.

Öncelikle Song Hye Kyo hakkında şöyle bir açıklamada bulunmuştu, "Evlilik haberleri çıktığı an tamamen şok oldum. Küçüklüğümden beri Song Hye Kyo hayranıydım. Haberler yüzünden incinmedim fakat şöyle düşündüm, 'Fanların hissettiği duygu bu mu?' Artık fanların duygularını anlayabiliyorum."
Sunucu şakayla Hongki'yi ilişkisini yeniden halka açıklaması için teşvik etti, Hongki ise yanıtladı, "Bir daha asla ilişkimi halka açıklamayacağım."

Ve devam etti, "Daha önceki ilişkimi açıkladığımda fandomum yarı yarıya azaldı. Japonya'daki bir konserimizde fanlarımızın yarısı orada değildi. Orada olan fanlarımızda yüzlerinde soğuk ifadelerle duruyorlardı. Dolayısıyla şu andan itibaren biriyle çıksam bile yalanlayacağım. Daha önceki ilişkimi açıklamıştım çünkü ben yalan söyleyemeyen biriyim. Fakat bu konuda kararlıyım. Büyük bir darbe almak deneyimim oldu.

İngilizce Çeviri & Kaynak: Allkpop + Soompi
Türkçe Çeviri: @FTurkey_Pri
*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

0 yorum:

Yorum Gönder

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna