Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

5 Mar 2014

[05.03.14] Hongki Twitter Güncellemeleri

FTISLAND Turkey



Pri: Kingdom'da, Mitaiken Future'ı söyler misin????
Hongki: İstemiyorum

Sadece havlu getirin

''Oppa!!!! bir oje rengi öner...ㅠㅠ ne renk seçmeliyim...?ㅜㅠkafam karıştı...'' parlak mavi


'' Yeni şarkıyı biraz dinledim; fena değil ama ben hold my hand, black chocolate, beloved, memory gibi şarkıları dinlemeyi istiyorum...'' -üzgünüm hepsini dinlemedim...sanırım ağır şarkıları seviyorum

''Peki ya Japonya'daki buluşma? Hongki oppa birşey tasarlıyor musun?''Bunun için sabırsızlanıyorum, kendim için birşey hazırlıyorum~~skullhong!!!

''Oppa aniden bir tweet partisi mi?! Ah dizin 1. sırada, tebrikler!!!!><'' Teşekkür ederimㅋㅋㅋ흐흐흐

''Fan buluşması olacak. Erkek olmama rağmen, gitsem olur mu? Oppa diye bağırsam olur mu?'' hyung demen lazım, dostum

''Oppa!! Fanlarınız bekliyor. Şarkınız ne zaman çıkacak???'' Bu hala bir sır!!ㅋㅋ

''Kore'de de fan buluşması yapamaz mısınız?~?!^^ kıskanıyoruz, bunları bize de gösterin ..ㅜㅡㅠ'' yapacağızㅋㅋ

''Oppa ileriki zamanlarda , Kore'de, şirketin karışmadığı yada teması bulunmadığı -tamamen kendi bestelerinizle istediğiniz müzik renginde- bir albüm çıkacak değil mi??? Sözünü tutacak mı? Japonca albümlerde de, daha fazla ilerlememize rağmen, besteleriniz hakkındaki endişeleri bir kenara atmış gibi görünüyorsunuz. Hepsizin şarkılarınızı dinlemek istiyorumㅠ

''Kingdom'da, ftisland en iyi sahnesini gösterecek, hongki-ya'' Elbette, beklendiği gibi?? ㅋㅋㅋ

Cr: jongkiph

Cr: taeyang47

Kaynak: @skullhong
İngilizce Çeviri: jongkiph
Türkçe Çeviri: Primmonster @FTurkey_Pri
*Siteden yazı çıkarmak ve alıntı yapmak yasaktır.

FTISLAND Turkey

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna