Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

12 Ağu 2013

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #23: Hacer Samast

Unknown





1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız? 

H : Öncelikle herkese benden kocaman bir Merhaba!! ^^ Adım Hacer. 19 yaşındayım. Karşılaştırmalı Dil Edebiyat öğrencisiyim. Güzel sanatlara oldum olası ilgiliyimdir. Müzikse hayatımın vazgeçilmez bir parçası, sığınacağım, duygularımı en iyi ifade edebileceğim bir liman gibi benim için .

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız? 
H: FTIsland'ı tanışıyım ilk Kore hayranı olduğum zamanlar Hong Ki sayesinde olmuştu. Onu You Are Beautiful dizisinde fark etmiştim ve çok sevimli biri olduğunu düşününce FTIsland diye bir grubun üyesi olduğunu öğrenmiştim ama müziklerini ilginçtir ki hiç dinleme fırsatım olmamıştı, ta ki FTIsland ile kardeş grup olarak bilinen CNBLUE ile olan etkinliklerini görene kadar. Sormuştum hatta kendime "Ben neden bu zamana kadar böyle harika çocukların müziğini de dinlememişim ki?" diye. O zaman bu zamandır da onları bir daha hiç bırakmamak üzere dinlemeye başladım ve artık bir Primadonna gözüyle onları merakla takip etmeye devam etmekteyim .

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 
H: Doğrusunu söylemek gerekirse hiçbiri için ayrım yapamıyorum, hepsi gerçekten apayrı birer hazine gibi, hepsi çiçek gibi çocuklar benim gözümde . Ama şu var ki beni onlara bağlayan ilk şarkı 'I Confess' olduğu için Jonghun'a karşı kalbim bir nebze olsa da daha çok kayıyor gibi. Gerçekten böyle duygu yüklü bir şarkının sahibi olması beni çok etkilemişti.

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir? 
H: Henüz öyle bir anım yok ama asla unutamayacağım bir anım olmasını çok isterdim. ^^

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce? 
H: İyi yanı: Bir Primadonna olarak dünyanın en iyi müzik gruplarından birinin Fanı olma şansına sahipsiniz ve sizi asıl özel kılan da bu .

Kötü yanı: Kötü bir yanı olduğunu düşünemiyorum bile!

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
H: I Confess ve Heartache. Çünkü onları tanıyıp bağlanmama ve hayranları olmama sebep oldukları için benim için her zaman çok değerliler. Ama normalinde asla ayrım yapamıyorum. Hepsi ayrı bir his, mutluluk, duygu katıyor insana . ^^

 7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler? 
H: Ne yazık ki yok. Ama onların albümlerinden birine sahip olmayı çok istiyorum. ^^

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız? 
H: Eşsiz, Özgür ruhlu, Deli dolu, Duygulu, İlgi çekici, Şaşırtıcı ve Distance .
Aslında onların mükemmelliğini anlatacak çok fazla kelime bulamıyorum, onlar anlatılmaz yaşanır misali gibiler

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir? 
H: Bir hayran olarak benim gözümde çok iyisiniz diyebilirim. Her yönde bizleri haberdar etmeyi hiç ihmal etmiyorsunuz ama biraz daha aktif olmanızı çok isterim. Umarım bu söylemim yanlış anlaşılmamıştır ^^ Birde beni rahatsız eden bir şey var ki bu tamamen sizinle ilgili değil. Açıkçası moralimi bozan böyle kusursuz bir müzik grubunun müziğine Türk Kore hayranları tarafından hak ettiği değerin verilmediğini düşünüyorum ve bu beni çok üzüyor. Diğer hayranlara baktığımda FTIsland gibi kendilerine has harika müzik yapan bir grubun bir çok gruba göre çok daha iyi olduğu halde hala az bir fan kitlesi olduğuna çok şaşıyorum. Bence insanlar müziği gösteri gözüyle yapana değilde hakkıyla yaparak kendi işi haline getirmiş olana değer vermeli. FTIsland da işte benim için böyle bir müzik grubu.

Kısacası siz gerçekten iyi bir hayran grubusunuz bu yüzden içiniz rahat olsun ve her zaman destekçinizim , FTurkey Primadonna Ailesi Fighting!! ^^

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz
H: Hiçbir zaman umudunuzu asla kaybetmeyin, hayatta ne olursa olsun ne ile karşılaşırsanız karşılaşın asla pes etmeyin ve kendi bildiğiniz yoldan doğru olduğunu bildikçe asla şaşmayın. Çünkü kendinize has müziğinizle, başarılarınızla siz her zaman özelsiniz ve Primadonna'ların gözünde de daima öyle kalacaksınız. Her zaman destekçiniziz, sizi çok seviyoruz. FIGTING!!

Not: Belki sizleri üzecek veya kıracak söylemde bulunmuş olabilirim eğer öyle olduysa bu yüzden sürçü lisan ettiysem affola arkadaşlar.

|Röportajcı ve Editör : PrimadonnaWorld
|FT'urkey Primadonna

Unknown

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna