Görüş Ve Önerileriniz

Email Yoluyla Bize Ulaşın

2 Ağu 2013

Primadonnalarla FTIsland Üzerine Röportaj #22: Asya Deniz

Primaginative




1. Kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
A: Selamünaleyküm! Herkese Merhaba! Ben Asya Deniz. Bir öğretmen adayıyım. Müzik ile ilgili: Enstrümanlardan özellikle gitarlardan, 'Yarabbi Şükür' dedirtecek şeylerden hoşlanırım. ^^

2. FTIsland’ı ilk ne zaman ve nasıl tanıdınız?
A: İki yıldan fazladır Kore hayranıyım ve o zamandan beri K-Pop dinlerim. FTISLAND da bunlardan biriydi fakat net farkında değildim. Sadece sevdiğim bir-iki şarkıyı dinliyordum. Onların FT olduğunun farkına varmam ve beni Primadonna yapan, Prilerin piri Ezgi arkadaşımdır. Bana canlı performans olan 'Nabbın Yeoja' şarkısını gönderdi. Dinlediğimde ' Yarabbi şükür ' deyip vurulmuştum ^^

3. En çok beğendiğiniz hazine hangisi ve neden? Onun hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
A: Benim hazinem şükür onları dinliyor olabilmem. Her biri ayrı ışıldıyor fakat bir arada bir güneş gibi parlıyorlar. Yine de Hong Ki'nin kendine özel bir yeteneği var, o yüzden benim için bir tın daha fazla ışıldıyor ^^

4. FTIsland’la ilgili unutamadığınız bir anınız var mı? Varsa nedir?
A: Her anne kız gibi biz de annemle çok yakınızdır fakat annem duygularını belli eden biri değildir. Bu yüzden ona karşı duygularımı ifade etmek benim için biraz zor oluyor... FT'nin ' I confess' şarkısı bana çok yardımcı oldu, şarkının sözlerini mektup olarak anneme yolladım. O günden sonra FTISLAND ve I confess şarkısı annem ve benim için unutulmaz bir bağ oldu ^^

5. Primadonna olmanın iyi ve kötü yanları nedir sizce?
A: İyi yanları; bir Pri olmuşsanız, Rabbimin hazinelerinden birini biliyorsunuz demektir ^^ 
Kötü yanı; şu ana kadar kötü bir yanını görmedim. Allah göstermesin ^^

6. En sevdiğiniz FTIsland şarkıları nedir?
A: En sevdiğim şarkıları Hongchan'e 'nabbın namja' ismini verdiğimiz 'nabbın yeoja' şarkısı. Daha sonra annemle arama bir bağ kuran ' I confess ' şarkısı ve sırayla diğerleri ^^

7. Sahip olduğunuz veya kendinizin yaptığı FTIsland eşyaları var mı? Varsa neler?
A: Şu ana kadar FT ile ilgili sahip olduğum ve en değerli şey Music Bank biletimdir ^^

8. Bir müzik grubu olarak bakıldığında FTIsland’ı hangi kelimelerle tanıtırsınız?
A: FTISLAND benim için, EZGİ demektir. Hem Ezgi arkadaşım, hem de ezgi demektir. 
Gitarın dile gelmesi, basın dibine vurmak, davulla doruğa çıkmak, insan sesinin mucizesi ile kendinden geçmektir...

9. FT'urkey Primadonna hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
A: FT'urkey başarılı bulduğum fandomlardan biridir. Her şey için teşekkür ederim. Allah razı olsun ve Allah yardımcınız olsun.

10. Diyelim ki FTIsland şu an bizi dinliyor, onlara ne demek isterdiniz?
A: Müzik konusunda başarınız her zaman devam etsin. Sizleri şarkıcı olarak destekliyorum fakat sizi insan olarak seviyorum. Her zaman müziğinizin samimiyeti gibi kalbinizde samimi kalsın inşallah. Hongchan Music Bank'de ' nabbın yeoja ' şarkısını söylemezsen Mina hayranlarını üstüne salarım. Haydi sonuna kadar eğlenelim! AJA AJA! Türkiye'de de kocaman bir aileniz var bunu unutmayın ^^

Not: Bana bu olanağı tanıdığınız için teşekkür ederim. Yanlış ya da kırıcı sözlerim olduysa özür dilerim. Allah kolaylık versin ^^

|Röportajcı: PrimadonnaWorld
|Editör: Primaginative
|FT'urkey Primadonna

Primaginative

FTISLAND'ın Türkiye'deki hayranlarına en doğru ve en güncel bilgileri ulaştırmak amacıyla açılmış internet sitesi

By Tüm hakları saklıdır. FTurkey Primadonna